Weftly
80+
- Katılım
- 29 Mayıs 2021
- Mesajlar
- 219
- Reaksiyon skoru
- 37
Arkadaşlar yaz geldi öğlen 3 ile 7 arası odam güneş görüyor cok fena ısınıyor herhangi bi soğutma önerisi yaparmısınız (klime haric ) yeterki terletmesin bu kadar bütçe 4 5 k kullandığınız varsa önermeniz daha iyi olur birde malum fiyat ne kadar düşükse o kadar iyi olur üşiyim demiyorum bu saatler arası hararetimi alsın yeter iyi günler