Öneri 4-5k Vantilatör Önerisi

Weftly

80+
Katılım
29 Mayıs 2021
Mesajlar
219
Reaksiyon skoru
37
Arkadaşlar yaz geldi öğlen 3 ile 7 arası odam güneş görüyor cok fena ısınıyor herhangi bi soğutma önerisi yaparmısınız (klime haric ) yeterki terletmesin bu kadar bütçe 4 5 k kullandığınız varsa önermeniz daha iyi olur birde malum fiyat ne kadar düşükse o kadar iyi olur üşiyim demiyorum bu saatler arası hararetimi alsın yeter iyi günler
 

Şunu çekiyorsun keyfine bakıyorsun. Ekstra o kadar fazla para harcamana da gerek yok. Bimede gelmişti bir ara. Yakın bir bime uğrarsan büyük bimlerde hala stokta var diye biliyorum. Yine aynı fiyatta.
 
Arkadaşlar yaz geldi öğlen 3 ile 7 arası odam güneş görüyor cok fena ısınıyor herhangi bi soğutma önerisi yaparmısınız (klime haric ) yeterki terletmesin bu kadar bütçe 4 5 k kullandığınız varsa önermeniz daha iyi olur birde malum fiyat ne kadar düşükse o kadar iyi olur üşiyim demiyorum bu saatler arası hararetimi alsın yeter iyi günler
Xiaomi smart fan 2 lite veya direkt düz 2 modelini alabilirsin bence kral. Ben düz iki modelini kullanıyorum baya memnunum ama lite modelini kullananlar da fena değil diyordu. Büyük bir odaysa vantilatör bir tık yetmeyebilir ama onu hesaba kat bence
 
Arkadaşlar yaz geldi öğlen 3 ile 7 arası odam güneş görüyor cok fena ısınıyor herhangi bi soğutma önerisi yaparmısınız (klime haric ) yeterki terletmesin bu kadar bütçe 4 5 k kullandığınız varsa önermeniz daha iyi olur birde malum fiyat ne kadar düşükse o kadar iyi olur üşiyim demiyorum bu saatler arası hararetimi alsın yeter iyi günler
bütçenizi aşıyor fakat bunu öneririm. yazılımı, hareketleri, enerji tüketimi vs. iyi. hem kumandasından hem telefonunuzdaki uygulamadan hassas ayarlar da yapabiliyorsunuz.
 
Xiaomi smart fan 2 lite veya direkt düz 2 modelini alabilirsin bence kral. Ben düz iki modelini kullanıyorum baya memnunum ama lite modelini kullananlar da fena değil diyordu. Büyük bir odaysa vantilatör bir tık yetmeyebilir ama onu hesaba kat bence
yani hocam oda büyük sayılır ya sadece benim hararetimi alsa yeter yani anlık soğuk vursun
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bütçenizi aşıyor fakat bunu öneririm. yazılımı, hareketleri, enerji tüketimi vs. iyi. hem kumandasından hem telefonunuzdaki uygulamadan hassas ayarlar da yapabiliyorsunuz.
çok hocam maalesef ama teşekkür ederim
 
Arkadaşlar yaz geldi öğlen 3 ile 7 arası odam güneş görüyor cok fena ısınıyor herhangi bi soğutma önerisi yaparmısınız (klime haric ) yeterki terletmesin bu kadar bütçe 4 5 k kullandığınız varsa önermeniz daha iyi olur birde malum fiyat ne kadar düşükse o kadar iyi olur üşiyim demiyorum bu saatler arası hararetimi alsın yeter iyi günler
hangi şehir hocam ona da bağlı biraz
 

Şunu çekiyorsun keyfine bakıyorsun. Ekstra o kadar fazla para harcamana da gerek yok. Bimede gelmişti bir ara. Yakın bir bime uğrarsan büyük bimlerde hala stokta var diye biliyorum. Yine aynı fiyatta.
ben de katılıyorum buna o zaman.
 
Ben de İzmir kral vallahi bana yetiyor artıyor bile xiaomi smart fan 2. Tüketimi de baya az modları da güzel ve telefondan kontrol mümkün
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ben de İzmir kral vallahi bana yetiyor artıyor bile xiaomi smart fan 2. Tüketimi de baya az modları da güzel ve telefondan kontrol mümkün
Baya da sessiz bu arada
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,712
Mesajlar
11,070,004
Üyeler
197,967
Son üye
Yunus34
Geri
Top