Yardım 500 600 TL arası mouse önerisi

Muhammedburak53

80+ Bronze
Katılım
29 Temmuz 2022
Mesajlar
1,062
Reaksiyon skoru
262
Bütçe
600
arkadaşlar cs go valo lol gibi oyunlar oynuyorum hafif ve ışıklı olursa çok güzel olur
 
ikinci ele yönelebilir misin? tutuş şeklin ne?
 
ikinci ele yönelebilir misin? tutuş şeklin ne?
hocam sıfır olsun ailem ikinci el almama izin vermez çünkü hocam tutuş şekli değil de ben size bu mouseyi söylesem uygun mudur fiyatı

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ikinci ele yönelebilir misin? tutuş şeklin ne?
hocam elim biraz büyük bide bu mouse orta boyutlarda ise kullanabilirim
 
hocam sıfır olsun ailem ikinci el almama izin vermez çünkü hocam tutuş şekli değil de ben size bu mouseyi söylesem uygun mudur fiyatı

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hocam elim biraz büyük bide bu mouse orta boyutlarda ise kullanabilirim
Omron + 3360 için pahalı. Claw/Relaxed Claw/Palm/Fingertip net bir tutuşunuz yok mu?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bana kalırsa logitech g203 öneririm kendi yazılımıda var hoş bir mouse.
Kötü.
 
Bana kalırsa logitech g203 öneririm kendi yazılımıda var hoş bir mouse.
hocam o mouseyi çok kez gördüm ama pek beğenmedim ve elime tam oturmadı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Omron + 3360 için pahalı. Claw/Relaxed Claw/Palm/Fingertip net bir tutuşunuz yok mu?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kötü.
hocam tutuş ile pek bilgim yok :(
 
hocam o mouseyi çok kez gördüm ama pek beğenmedim ve elime tam oturmadı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hocam tutuş ile pek bilgim yok :(
byrP4ivg7BcTu3qhFxNDQY-320-80.jpg

Burdan da bi çıkarım yaparsın yani artık :D
 
hocam söylemeyi unutmuşum parçalarımın hepsi beyaz o yüzden mouseyi de beyaz arıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
Burdan da bi çıkarım yaparsın yani artık :D
palm grip hocam
 
hocam söylemeyi unutmuşum parçalarımın hepsi beyaz o yüzden mouseyi de beyaz arıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


palm grip hocam
Palmda aşırı problem yaratacağını düşünmüyorum, maalesef 600'e bile sıfır ve beyaz olarak pek bi seçenek yok. Yerinde olsam sahibindenden az kullanılmış / kapalı kutu Pulsefire Hastenin beyazını falan alırım.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Palmda aşırı problem yaratacağını düşünmüyorum, maalesef 600'e bile sıfır ve beyaz olarak pek bi seçenek yok. Yerinde olsam sahibindenden az kullanılmış / kapalı kutu Pulsefire Hastenin beyazını falan alırım.
M300S Nays ile %10 daha uyguna gelir bu arada.
 
Essential da scroll problemi mevcut, donanımları da 650TL için yetersiz. V2 Mini var 500'e fakat beyaz değil.
glorıus iyi duruyo bence hocam bende ondan yanayım rgb olduğu için
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,673
Mesajlar
11,069,561
Üyeler
197,958
Son üye
saliarman
Geri
Top