Yardım 5070 Ti Laptop Onerisi

Katılım
30 Mart 2024
Mesajlar
391
Reaksiyon skoru
96
merhabalar 5070 ti li saglam bir laptop ariyorum 100 bin tl yi gecmemesi lazim
piyasada game garaj modeller disinda baska mantikli bir model bulamadim
sizin bildiginiz modeller varsa atabilir misiniz ?
eger yoksa yeni modellerin gelmesini beklemek mantikli mi
pesin fiyatina 9 taksitle alacagim bu arada
 
bu iki acer urunu ramleri ve ekran karti tgp lerinin az oldugu icin sevmedim. Ayriyetten islemcileride gucsuz kaliyor
Kullanım amacınıza göre değişir tabi. Rami takabilirsiniz, 25w tgp farkıda aman aman bir fark etmiyor, çok uzun pil süresi sunuyor ama işlemci gücünde gamegaraj çok çok üstün tabi bunlardan eğer işlemci gücü lazımsa 103k ya bu gamegarajdan daha iyi bir laptop yok.
 
Kullanım amacınıza göre değişir tabi. Rami takabilirsiniz, 25w tgp farkıda aman aman bir fark etmiyor, çok uzun pil süresi sunuyor ama işlemci gücünde gamegaraj çok çok üstün tabi bunlardan eğer işlemci gücü lazımsa 103k ya bu gamegarajdan daha iyi bir laptop yok.
gamegarajinda sogutma blogu hic hosuma gitmedi cok basit kaliyor ve yeterli sogutmayi saglayamiyor gibi gozukuyor ekran kartinin 87 derecelerde gezdigini soyleyen kullanici yorumlari gordum ayriyetten genel kalitesi de kotu olarak yorumladim kalvye rgb lerinde buyuk gecikme var
 
gamegarajinda sogutma blogu hic hosuma gitmedi cok basit kaliyor ve yeterli sogutmayi saglayamiyor gibi gozukuyor ekran kartinin 87 derecelerde gezdigini soyleyen kullanici yorumlari gordum ayriyetten genel kalitesi de kotu olarak yorumladim kalvye rgb lerinde buyuk gecikme var
İşlemcisi çok güçlü olduğu için mecbur ısınıyor o ısıda ister istemez GPU yada yansıyor ben kalitesiz bir soğutması olduğunu düşünmüyorum.
Daha yüksek bütçe ile buda var ama buda Gamegarajdan acayip derecede iyi değil bence ha 1tb ssd farkı falanda var aynı yere çıkıyor fiyat aşağı yukarıda dediğim gibi Gamegarajda kötü değil bence. Ekran olarak Predator çok daha iyi bu arada hem sanırım 10bit hemde %100DCI-P3 ram MHZ olarakta daha yüksek GG 5600MHZ bu 6400MHZ.
 
İşlemcisi çok güçlü olduğu için mecbur ısınıyor o ısıda ister istemez GPU yada yansıyor ben kalitesiz bir soğutması olduğunu düşünmüyorum.
Daha yüksek bütçe ile buda var ama buda Gamegarajdan acayip derecede iyi değil bence ha 1tb ssd farkı falanda var aynı yere çıkıyor fiyat aşağı yukarıda dediğim gibi Gamegarajda kötü değil bence. Ekran olarak Predator çok daha iyi bu arada hem sanırım 10bit hemde %100DCI-P3 ram MHZ olarakta daha yüksek GG 5600MHZ bu 6400MHZ.
ekran olarak ram olarak bu acer daha iyide bununda islemcisi gg den daha kotu ve daha verimsiz o sebeple bu modelde cok isiniyor. Ayriyetten linux distrolarinda asiri problem cikaran bir laptopmis. Benim GG ile olan sorunum sogutma blogundan kaynakli, sogutma blogu cidden cok demode ve bunada 2 fan cikisi eslik ediyor 4 fan cikisi bile yok bu kadar guclu islemcili bir cihazda. Keske azicik masraf yapilip sogutma blogunu biraz daha gelistirselerde alsak
 
ekran olarak ram olarak bu acer daha iyide bununda islemcisi gg den daha kotu ve daha verimsiz o sebeple bu modelde cok isiniyor. benim GG ile olan sorunum sogutma blogundan kaynakli, sogutma blogu cidden cok demode ve bunada 2 fan cikisi eslik ediyor 4 fan cikisi bile yok bu kadar guclu islemcili bir cihazda. Keske azicik masraf yapilip sogutma blogunu biraz daha gelistirselerde alsak
Yani hocam bu bütçede zaten seçenek pek yok ve kusursuz cihazda maalesef yok hepsinin bir eksisi çıkıyor bu iş böyle eğer içinize sinmediyse bekleyebilirsiniz yeni modelleri tabi onlarında ne gibi saçma fiyatlarla geleceği belli değil.
Predator un içide bu şekilde.
1782555938396.webp

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İşlemci olarakta 275hx, 9955hx den çok geride değil bu arada hatta bazı yerlerde daha üstün.
 
Yani hocam bu bütçede zaten seçenek pek yok ve kusursuz cihazda maalesef yok hepsinin bir eksisi çıkıyor bu iş böyle eğer içinize sinmediyse bekleyebilirsiniz yeni modelleri tabi onlarında ne gibi saçma fiyatlarla geleceği belli değil.
Predator un içide bu şekilde.
Alıntıyı görüntüle
predatorun ici olmasi gerektigi gibi aslinda ama islemciden dolayi fazla isiniyor. 65W da veridgi performansi ryzen 55w da veriyor mesela.
gg nin icini biliyosundur sadece 2 tane bakir boru var(daha genis olduklarinin farkindayim) ama total 180w kapasite sunmasi bunu sunarkende isiniyor olmasi GG yi gozumde monster kalibresine dusuruyor
Acer da hem dedigim problemler var hemde 114k olunca insan soguyor sanirim biraz bekleyecegim
zaten linux destegi de cok onemli benim icin bu modellerde adam akilli linux destegi de yok
 
predatorun ici olmasi gerektigi gibi aslinda ama islemciden dolayi fazla isiniyor. 65W da veridgi performansi ryzen 55w da veriyor mesela.
gg nin icini biliyosundur sadece 2 tane bakir boru var(daha genis olduklarinin farkindayim) ama total 180w kapasite sunmasi bunu sunarkende isiniyor olmasi GG yi gozumde monster kalibresine dusuruyor
Acer da hem dedigim problemler var hemde 114k olunca insan soguyor sanirim biraz bekleyecegim
zaten linux destegi de cok onemli benim icin bu modellerde adam akilli linux destegi de yok
Aynen hocam dediğiniz gibi GG de kalın ama 2 tane var bana sorarsanız GG yinede mantıksız değil ama içinize sinmemiş sonuçta. Ben kendi adıma konuşayım çok CPU gücüne ihtiyacım olmadığı ve pil performansı gerektiği için R7 350 li Nitro 18 i aldım ama oda kusursuz değil tabii ki.
 
Aynen hocam dediğiniz gibi GG de kalın ama 2 tane var bana sorarsanız GG yinede mantıksız değil ama içinize sinmemiş sonuçta. Ben kendi adıma konuşayım çok CPU gücüne ihtiyacım olmadığı ve pil performansı gerektiği için R7 350 li Nitro 18 i aldım ama oda kusursuz değil tabii ki.
o modelin 18 inc olmasi direkt alinamaz yapiyor benim icin zaten
hayirli olsun bu arada
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,061
Mesajlar
11,083,818
Üyeler
198,231
Son üye
Albiyikmisizzmsmms
Geri
Top