Bu monitör hem gen 4 hem de kaliteli ama geçen ay 45 binden satılıyordu, stok yenilenince yine o fiyatlara düşer muhtemelen.Merhaba 5090 lı bir sistem aldım 4k oled almayı düşünüyorum sizce ne alabilirim bütçeye kıyacağım güzel bir görüntü almak istiyorum