Yardım 4k OLED Monitöre Geçmeli Miyim?

kaan0513

80+ Bronze
Katılım
4 Mayıs 2023
Mesajlar
1,815
Reaksiyon skoru
567
Bütçe
40000
Merhaba arkadaşlar sistemim 7600x işlemci, 4070ti super ekran kartı ve hali hazırda G6 Oled 2k Monitörüm var. Ne zamandır aklımda 32" 4k Oled monitöre geçsem mi diye soru işareti vardı. Bugün primeday indirimlerinde aşağıda linkini bıraktığım 2 model indirime girmiş sizce alınır mı?

 
Geçilir tabi 4K ile 2K arasında 1080pden 2K ya geçmekten çok daha fazla fark var 4070Ti Super kaldırır 4K'yı rahat
 
2 Model arasından hangisini önerirsiniz?
321up x24 al alacaksan 321up alma
mo27u2 daha iyidir
mo32u24 alabilirsin ama daha türkiyede satışa çıkmamış
anlayacağın attığın 2 monitör de 1 önceki neslin paneli
321up x24, mo27u2 ve mo32u24 = 4. nesil paneller
321up ve mo32u2 = 3. nesil paneller

321up x24 ün kaplama avantajı var satıcısı aklına uyarsa en iyisi o ama fiyatı biraz daha pahalı bütçeni aşıyor
mo27u2 nin de amazon satıcılı stoğu bitmiş
ya incehesap ya ebrardan alman gerekiyor malesef
 
321up x24 al alacaksan 321up alma
mo27u2 daha iyidir
mo32u24 alabilirsin ama daha türkiyede satışa çıkmamış
anlayacağın attığın 2 monitör de 1 önceki neslin paneli
321up x24, mo27u2 ve mo32u24 = 4. nesil paneller
321up ve mo32u2 = 3. nesil paneller

321up x24 ün kaplama avantajı var satıcısı aklına uyarsa en iyisi o ama fiyatı biraz daha pahalı bütçeni aşıyor
mo27u2 nin de amazon satıcılı stoğu bitmiş
ya incehesap ya ebrardan alman gerekiyor malesef
https://www.akakce.com/monitor/en-u...26-5-4k-240-hz-oyuncu-u-fiyati,902354728.html ozmn fp olarak en iyisi bumu
 
Kart 4k yı kaldıracağını düşünmüyorum.Frame generation yok.5070ti onun sayesinde kaldırıyor
 
tayfun 4070 ti super kullanıyomuş o hep 4k öneriyordu
Fg 2x var hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

321up x24 al alacaksan 321up alma
mo27u2 daha iyidir
mo32u24 alabilirsin ama daha türkiyede satışa çıkmamış
anlayacağın attığın 2 monitör de 1 önceki neslin paneli
321up x24, mo27u2 ve mo32u24 = 4. nesil paneller
321up ve mo32u2 = 3. nesil paneller

321up x24 ün kaplama avantajı var satıcısı aklına uyarsa en iyisi o ama fiyatı biraz daha pahalı bütçeni aşıyor
mo27u2 nin de amazon satıcılı stoğu bitmiş
ya incehesap ya ebrardan alman gerekiyor malesef
Söylediğiniz 4. nesil monitörlere çıkma imkanım yok maalesef, 3.nesil fiyat ve taksit avantajı epey iyi gözüküyor. Zaten şu an kendi kullandığım Oled Monitör de 3. Nesil ve hiç bir sıkıntı yaşamadım. Arada 13-14k fiyat farkı ödeyerek 4k oled e geçiş yapılmaz mı? Zaten şu anda 60 fps altına düşürecek Cyberpunk tan başka oyun yok. Onu da oynadık bitirdik, ileri de GTA VI olabilir o zaman da bakarız temiz bir 5080 diye düşünüyorum.
 
Fg 2x var hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Söylediğiniz 4. nesil monitörlere çıkma imkanım yok maalesef, 3.nesil fiyat ve taksit avantajı epey iyi gözüküyor. Zaten şu an kendi kullandığım Oled Monitör de 3. Nesil ve hiç bir sıkıntı yaşamadım. Arada 13-14k fiyat farkı ödeyerek 4k oled e geçiş yapılmaz mı? Zaten şu anda 60 fps altına düşürecek Cyberpunk tan başka oyun yok. Onu da oynadık bitirdik, ileri de GTA VI olabilir o zaman da bakarız temiz bir 5080 diye düşünüyorum.
ömür olarak gen 4 ve gen 3 arasında %100 ömür farkı var parlaklık vs söylemiyorum bile 3. nesil almazdım ben olsam 34kya gen 4 varken
 
ömür olarak gen 4 ve gen 3 arasında %100 ömür farkı var parlaklık vs söylemiyorum bile 3. nesil almazdım ben olsam 34kya gen 4 varken
34k ya 27" gen 4 var hocam ben 32" istiyorum. Onun da fiyatı 50k larda bu açıdan 3. nesilden başka çıkış yolu yok gibi duruyor
 
Kart 4k yı kaldıracağını düşünmüyorum.Frame generation yok.5070ti onun sayesinde kaldırıyor
2x fazlasıyla yeterli 4K'da ben fantezi olsun diye 4x açıyorum 5070Ti'da zaten %15 falan daha iyi 4070 Ti Superden benim kart.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,661
Mesajlar
11,069,357
Üyeler
197,954
Son üye
jesusspeed
Geri
Top