57k PC+ekipmanlar önerisi

Ekran kartı 3080'e indirilip Intel 12.nesil işlemcili bir sistem toplayabilirsiniz.

Fakat benim önerim şu şekilde;






boş sistem
 
Yani hocam sırf monitör için 9k vermem o 9k nin 3k sini psuya veririm daha iyi açıkçası ben 1080p dede oynarım hocam bide şey iiii.... Kasa sanki yok ya
Ben ana parçaları önerdim zaten kanka çevre birimlerini kendin seçebilirsin boş kalmasın diye attım.

Ayrıca 800W psu o sistem için gayet yeterli 3K vermene gerek yok. Sağlam 750W bile yeter.

Monitoru nasıl alacağın ile ilgili bir şey yazmamışsın böyle bir sistem için 4K'lık monitor önerdim o zaman monitore 9k yerine 3k verirsin 1080p alırsın. Kalan 6 bin TL ile de SSD, ve kasa alırsın bütçe de gayet yeter.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kankam arkadaşın önceden PC kullandığını varsayıp SSD ve HDD'ye gerek duymadım. Ve monitor ve SSD'de istediği özellikleri bile yazmamış nasıl bir öneri yapmamı bekliyorsun?

Mesela ben 4K monitor önerdim yazmadığı için sonradan yazmış 1080P'de oynarım ben diye. O zaman 3 bin TL'ye 1080P bir monitor alır kalan 6 bin TL'yede SSD,Kasa,Klavye,Mouse alabilir.
 
1080P oynayacaksan 20K bile yeter. 6900XT dolu 2K bi sistem topla. Cebine de paran kalır binlerce
 
1080P oynayacaksan 20K bile yeter. 6900XT dolu 2K bi sistem topla. Cebine de paran kalır binlerce
Valla hocam toplanabilecek en güçlü sistemi attım üste arkadaş SSD'nin olmamasına ve monitorun 4K olmasına takılmış.

Bunlarla ilgili hiç bir bilgide vermeyip sonradan yazması açıkcası biraz sinirlendirdi beni burada yardım etmeye çalışıyoruz dalga geçer gibi sonradan yazıyorlar. Neyse..

Dediğiniz gibi 1080P için çok ultra bir şeye gerek yok 57Klık sistem toplayıp 1080P oynamak ayrı ironi zaten de.
 
Valla hocam toplanabilecek en güçlü sistemi attım üste arkadaş SSD'nin olmamasına ve monitorun 4K olmasına takılmış.

Bunlarla ilgili hiç bir bilgide vermeyip sonradan yazması açıkcası biraz sinirlendirdi beni burada yardım etmeye çalışıyoruz dalga geçer gibi sonradan yazıyorlar. Neyse..

Dediğiniz gibi 1080P için çok ultra bir şeye gerek yok 57Klık sistem toplayıp 1080P oynamak ayrı ironi zaten de.
Ben 57k ya sadece sistem demedim farkindaysaniz?
 
Yani hocam sırf monitör için 9k vermem o 9k nin 3k sini psuya veririm daha iyi açıkçası ben 1080p dede oynarım hocam bide şey iiii.... Kasa sanki yok ya
öyle sistemde 1080p de oynarsan hem fena darboğaz yapar hemde boşu boşuna öyle para vermiş olursun .d
 
Geri
Top