https://www.gaming.gen.tr/sepet/ bunu düşünüyorum bu fiyata bundan iyisi varmıdır sizce
ürünün linkini atsanahttps://www.gaming.gen.tr/sepet/ bunu düşünüyorum bu fiyata bundan iyisi varmıdır sizce
Thermalright TL-M12QR ARGB 120mm Reverse Kasa Fanı — 577,63 ₺ürünün linkini atsana
Nasıldır sizceürünün linkini atsana
Thermalright TL-M12QR ARGB 120mm Reverse Kasa Fanı — 577,63 ₺
https://www.gaming.gen.tr/urun/764186/thermalright-tl-m12qr-argb-120mm-reverse-kasa-fani/
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Nasıldır sizce
https://www.gaming.gen.tr/sepet/ bunu düşünüyorum bu fiyata bundan iyisi varmıdır sizce
Çok güzeldir. Gözün kapalı alabilirsin. Ses ve performansı iyi. Görselliği çok iyi. Tek kablo özelliği daha çok iyi.Thermalright TL-M12QR ARGB 120mm Reverse Kasa Fanı — 577,63 ₺
https://www.gaming.gen.tr/urun/764186/thermalright-tl-m12qr-argb-120mm-reverse-kasa-fani/
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Nasıldır sizce
Lian li kasa için uygun mudur ?Çok güzeldir. Gözün kapalı alabilirsin. Ses ve performansı iyi. Görselliği çok iyi. Tek kablo özelliği daha çok iyi.
Kesinlikle tavsiye ederim, ben bütün kasayı beyaz olanıyla donattım
Uyar ya neden uymasın. Bu fanlardan vision compact i fulleyen birisi vardi ismi aklima gelmedi. Siyahti fullLian li kasa için uygun mudur ?
şahsen lian li fanlara o kadar vermek istemedim açıkçasıUyar ya neden uymasın. Bu fanlardan vision compact i fulleyen birisi vardi ismi aklima gelmedi. Siyahti full
Aslında aklımda nyota vardı ama bu kablo kalabalığı yapmadığı için daha uygun gördümÇok güzeldir. Gözün kapalı alabilirsin. Ses ve performansı iyi. Görselliği çok iyi. Tek kablo özelliği daha çok iyi.
Kesinlikle tavsiye ederim, ben bütün kasayı beyaz olanıyla donattım
Fanlardan cok memnunum. Takıldığım ve gıcık olduğum nokta şu. M12Q ile M12QR nin değerleri neden farklı?şahsen lian li fanlara o kadar vermek istemedim açıkçası
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
performans olarak da aynıdır diyosun
Nyota da guzel. Hatta nyota umbranin argb kontrolcusu ile yaziliminda guzel animasyonlar varAslında aklımda nyota vardı ama bu kablo kalabalığı yapmadığı için daha uygun gördüm
O zaman lian li kasa alıcaktım bu fanları da yapıştırıyom kralFanlardan cok memnunum. Takıldığım ve gıcık olduğum nokta şu. M12Q ile M12QR nin değerleri neden farklı?
Duz olanlar 2100 rpm iken reverse olanlar 1500 rpm. Ya onemli degil zaten intake fan onlar da neden farkli saçma geliyor
Ben sivi sogutmanin fanlari da duz olanlarla değiştirdim. Gercekten guzeller
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Nyota da guzel. Hatta nyota umbranin argb kontrolcusu ile yaziliminda guzel animasyonlar var
Onu da alabilirsin. Ben gaming.gen.tr 2 til birebir değişim garantisi verdigi icin tercih etmiştim