60k Gaming Laptop Önerisi

Deniz....

80+ Bronze
Katılım
2 Temmuz 2023
Mesajlar
700
Reaksiyon skoru
191
Bütçe
60.000
3-5 bin TL aşağısı veya yukarısı farketmez.
RTX 4060/4070
i7 13. Nesil veya i9 13.Nesil (Tercihim i9 ama i7 de olur)
17-17.3-18 inç ekran
Ram ve SSD değişimi kolay olan parçalar olduğu için bu iki bileşeni dikkate almayabilirsiniz

Son kriter ise kaliteli bir cihaz istiyorum monster,excalibur falan almayı düşünmüyorum,MSI veya Asus şuan benim için ön planda olan iki firma.
İyi forumlar...
 
hocam excalibur için bir fikrim yok ama monster notebook 6 sene kadar kullandım anakart için biosunu güncelleyememek dışında beni üzen hiç bir tarafı olmadı nitekim oc vs. de uğraşmadığım için oda çok problem olmamıştı. benim modelimden sonrakilerde yada daha pahalı modellerde bunu çözdüklerini duymuştum ankara veya istanbulda yaşıyorsanız bakımları içinde büyük avantaj 6 ayda bir profesyoneller tarafından ücretsiz yapılıyor ben eskişehirden bir sefer bakıma gönderdim sağolsunlar klavyede çıkan bir tuşu da ücretsiz klavye değişimi ile onarmışlardı o yüzden tavsiye ediyorum etrafıma
 
hocam excalibur için bir fikrim yok ama monster notebook 6 sene kadar kullandım anakart için biosunu güncelleyememek dışında beni üzen hiç bir tarafı olmadı nitekim oc vs. de uğraşmadığım için oda çok problem olmamıştı. benim modelimden sonrakilerde yada daha pahalı modellerde bunu çözdüklerini duymuştum ankara veya istanbulda yaşıyorsanız bakımları içinde büyük avantaj 6 ayda bir profesyoneller tarafından ücretsiz yapılıyor ben eskişehirden bir sefer bakıma gönderdim sağolsunlar klavyede çıkan bir tuşu da ücretsiz klavye değişimi ile onarmışlardı o yüzden tavsiye ediyorum etrafıma
Siz şanslı olmuşsunuz hocam. Tavsiye etme işinde dikkatli olun bence. Konu sahibine ; HP Omen ya da Asus Rog Strix tercih edin.
 
Siz şanslı olmuşsunuz hocam. Tavsiye etme işinde dikkatli olun bence. Konu sahibine ; HP Omen ya da Asus Rog Strix tercih edin.
Aklımda Asus ve MSI var.
i7 -12.nesilin bu bütçeye göre bir işlemci olduğunu düşünmüyorum 13. Nesil i7-i9 almayı düşünüyorum.Ekran kartı olarak ise 4070 tercihimdir ama 4060 olursa da bir sıkıntı yok.
hocam excalibur için bir fikrim yok ama monster notebook 6 sene kadar kullandım anakart için biosunu güncelleyememek dışında beni üzen hiç bir tarafı olmadı nitekim oc vs. de uğraşmadığım için oda çok problem olmamıştı. benim modelimden sonrakilerde yada daha pahalı modellerde bunu çözdüklerini duymuştum ankara veya istanbulda yaşıyorsanız bakımları içinde büyük avantaj 6 ayda bir profesyoneller tarafından ücretsiz yapılıyor ben eskişehirden bir sefer bakıma gönderdim sağolsunlar klavyede çıkan bir tuşu da ücretsiz klavye değişimi ile onarmışlardı o yüzden tavsiye ediyorum etrafıma
İstanbul içi çoğu markanın teknik servisi olduğu için problem olmaz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

HP Omen öneren arkadaşlara teşekkür ederim ama hp ye sıcak bakmıyorum bu yüzden Asus ve MSI gibi deneyimli markalardan almak istiyorum.
 
Geri
Top