7500F-4070 kasa toplantısı

Katılım
13 Kasım 2023
Mesajlar
164
Reaksiyon skoru
34
Bütçe
35000
Sistemle alakalı 3 sorum var
1, soru darbogaz denilen lanet saçmalık cok mu önemli
2. gaming.gen den almayı planladıgım iki sistem arasından ekran kartı marka farkı çok önem farkeder mı fiyat konusu dışında (ASUS-GALAXI)
3.Anakart modelini seçerken 2 ssd slotlu olması gerekir mi
İlgisi olup yazana şimdiden EYVALLAH
 
Darboğaz 1080p oynayacaksan az biraz yapar ama korkma sadece tam performans alamazsın 100 FPS değil 90 FPS alırsın darboğaz çok önemli bir şey değil ekran kartı modelleri arasında FPS farkı yok sadece soğutma ve ömür farkı var daha az ısınan bir model mantıken daha uzun süre çalışır anakartda 2.ssd slotu olması upgrade ederken iyi olur ama bütçe el vermiyorsa zorlamaya gerek yok
 
Darboğaz 1080p oynayacaksan az biraz yapar ama korkma sadece tam performans alamazsın 100 FPS değil 90 FPS alırsın darboğaz çok önemli bir şey değil ekran kartı modelleri arasında FPS farkı yok sadece soğutma ve ömür farkı var daha az ısınan bir model mantıken daha uzun süre çalışır anakartda 2.ssd slotu olması upgrade ederken iyi olur ama bütçe el vermiyorsa zorlamaya gerek yok
Eyvallah hocam bilgilendirmen için peki şu ekran kartı marka mevzusu mesela şu ikisi arasında kaldım diğerine göre ucuz olanı upgrade yapmak mı yoksa asus marka olanı almak mı ?
 
Eyvallah hocam bilgilendirmen için peki şu ekran kartı marka mevzusu mesela şu ikisi arasında kaldım diğerine göre ucuz olanı upgrade yapmak mı yoksa asus marka olanı almak mı ?
Hocam dedim ya performansa etkisi yok sadece 3 5 derece sıcaklık ve 1 2 ay fazla ömrü olur Asus ekran kartı alıcam diye zorlama kendini
 
Anladım hocam teşekkürler son olarak sahşi fikrin nedir bu sistem alınır mı eksiği var mı sana göre işlemci sğutma eksik sanırsam bildiğim kadarıyla
Hocam dedim ya performansa etkisi yok sadece 3 5 derece sıcaklık ve 1 2 ay fazla ömrü olur Asus ekran kartı alıcam diye zorlama kendini
 
Anladım hocam teşekkürler son olarak sahşi fikrin nedir bu sistem alınır mı eksiği var mı sana göre işlemci sğutma eksik sanırsam bildiğim kadarıyla
Hocam işlemci soğutucu alın ama buradan değil buradakiler çok pahalı Akakçe üzerinden se 214 xt falan alın fazlasıyla işinizi görür kullanım amacınıza görede Rami 32 ve ssd'yi 1 TB yapabilirsiniz
 
Eyvallah ilgin için aga uzun vadede olsun zar zor bi kere alacaz diye kaç gündür arastırıp duruyom
 
Şimdi bi seçip fiyatı değerlendireyim dediklerini secersek se 214 ile beraber sonra eksik kalmaz heralde
 
Sistemle alakalı 3 sorum var
1, soru darbogaz denilen lanet saçmalık cok mu önemli
2. gaming.gen den almayı planladıgım iki sistem arasından ekran kartı marka farkı çok önem farkeder mı fiyat konusu dışında (ASUS-GALAXI)
3.Anakart modelini seçerken 2 ssd slotlu olması gerekir mi
İlgisi olup yazana şimdiden EYVALLAH
Önemli yani oyunlarda drop yememen için akıcı bir şekilde oynamak için darboğaz olmaması lazım
 
Önemli yani oyunlarda drop yememen için akıcı bir şekilde oynamak için darboğaz olmaması lazım
Hocam erken yazmadıniz mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Şimdi bi seçip fiyatı değerlendireyim dediklerini secersek se 214 ile beraber sonra eksik kalmaz heralde
Kalmaz hocam bütçe biraz aşılıyor ama değer 5-6 yıl kullanırsın yükseltmeden kasayı 750w yap ne olur ne olmaz
 
Hocam erken yazmadıniz mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Kalmaz hocam bütçe biraz aşılıyor ama değer 5-6 yıl kullanırsın yükseltmeden kasayı 750w yap ne olur ne olmaz
Biraz aşıyor ama sıkıntı cigarayı biraz azaltırı :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Önemli yani oyunlarda drop yememen için akıcı bir şekilde oynamak için darboğaz olmaması lazım
İyi diyon hoş diyonda hocam darboğazsız işlemci-ekran kartı kombinasyonunu bulması da zor sistemı kendım tek tek dizecek vaktım yok madem darbogaz bi sorun bütün siteler (itopya-gencer-gaming-incehesap) neden 4070 için uygun kombin yapmıyor
 
Biraz aşıyor ama sıkıntı cigarayı biraz azaltırı :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


İyi diyon hoş diyonda hocam darboğazsız işlemci-ekran kartı kombinasyonunu bulması da zor sistemı kendım tek tek dizecek vaktım yok madem darbogaz bi sorun bütün siteler (itopya-gencer-gaming-incehesap) neden 4070 için uygun kombin yapmıyor
2k da mı kullancan uygun kombin yapıyorlar
 
Geri
Top