Yardım 7500f İşlemcimin Isısı normal mi?

kerim452

80+
Katılım
1 Haziran 2024
Mesajlar
112
Reaksiyon skoru
24
Bütçe
999999
Selamlar.
Bugün sistemimi kurduktan sonra ısı değerlerine baktığımda işlemcimin boşta 55 60 derece arasında gezdiğini fark ettim. Sıvı soğutucu ile kullandığım için gözüme çok geldi. Oyunda deneme fırsatı bulamadım şimdilik. Soğutucuyu aşağı yukarı 3-4 sene önce almıştım ve boş boş bekliyordu şimdi ilk kez kullandım bundan dolayı bozulmuş veya bu sıcaklığın sebebi bu olabilir mi?
 
Selamlar.
Bugün sistemimi kurduktan sonra ısı değerlerine baktığımda işlemcimin boşta 55 60 derece arasında gezdiğini fark ettim. Sıvı soğutucu ile kullandığım için gözüme çok geldi. Oyunda deneme fırsatı bulamadım şimdilik. Soğutucuyu aşağı yukarı 3-4 sene önce almıştım ve boş boş bekliyordu şimdi ilk kez kullandım bundan dolayı bozulmuş veya bu sıcaklığın sebebi bu olabilir mi?
Biraz normal gibi. Benim R9 7900'de 45 55 arası dolaşıyor. 9. Nesilde çözülecek gibi duruyor anca bu sıkıntı.
 
Biraz normal gibi. Benim R9 7900'de 45 55 arası dolaşıyor. 9. Nesilde çözülecek gibi duruyor anca bu sıkıntı.
Hocam bilmiyorum kafamı çok karıştırdı bazı arkadaşlar fazla falan dedi ama bilmiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Isınan bir işlemci zaten. Güzel bir kule tipi veya 240mm sıvı soğutucu işini görür.
DeepCool LE520 öneririm.
https://www.akakce.com/islemci-sogu...m-islemci-sivi-sogutucu-fiyati,267675227.html
Hocam olmadı bi sök tak yapacağım olmazsa 360 mm sıvı soğutucu almak zorunda kalacağım herhalde. Uzun süre beklemesiyle alakalı olabilir mi acaba?
 
Yükteki değeri önemli. Yükteyken sıcaklık durumları nasıl ?
360 Sıvı soğutma ne alaka görende sansın 7800x3d kullanıyor.
500TL lik fan bile yeterli olur. Macunu yenileyip temizleseniz olur.
 
Selamlar.
Bugün sistemimi kurduktan sonra ısı değerlerine baktığımda işlemcimin boşta 55 60 derece arasında gezdiğini fark ettim. Sıvı soğutucu ile kullandığım için gözüme çok geldi. Oyunda deneme fırsatı bulamadım şimdilik. Soğutucuyu aşağı yukarı 3-4 sene önce almıştım ve boş boş bekliyordu şimdi ilk kez kullandım bundan dolayı bozulmuş veya bu sıcaklığın sebebi bu olabilir mi?
Sıvı soğutma ne var ?
Biraz yüksek geldi bana 10 derece kadar
 
Hocam olmadı bi sök tak yapacağım olmazsa 360 mm sıvı soğutucu almak zorunda kalacağım herhalde. Uzun süre beklemesiyle alakalı olabilir mi acaba?
Hocam güçlü bir işlemci olduğu için ısınıyor yani gayet normal bir şey. 240mm sıvı soğutucu işini görür. Bir sıkıntı yok.
 
Sıvı soğutucu kullanıyormuşsun ona dikkat etmedim. Hangi model?
 
Sıvı soğutma ne var ?
Biraz yüksek geldi bana 10 derece kadar
Thermaltak th360 bi 3 4 sene önce almıştım öylr bekliyordu şimdi kullandım işte. Uzun süre beklediği için bozulmuş falan olabilir mi diye düşündüm
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sıvı soğutucu kullanıyormuşsun ona dikkat etmedim. Hangi model?
Thermaltake th 360
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam güçlü bir işlemci olduğu için ısınıyor yani gayet normal bir şey. 240mm sıvı soğutucu işini görür. Bir sıkıntı yok.
Tamamdır hocam yani yeni soğutucu şart
 
Selamlar.
Bugün sistemimi kurduktan sonra ısı değerlerine baktığımda işlemcimin boşta 55 60 derece arasında gezdiğini fark ettim. Sıvı soğutucu ile kullandığım için gözüme çok geldi. Oyunda deneme fırsatı bulamadım şimdilik. Soğutucuyu aşağı yukarı 3-4 sene önce almıştım ve boş boş bekliyordu şimdi ilk kez kullandım bundan dolayı bozulmuş veya bu sıcaklığın sebebi bu olabilir mi?
Bende Max ultra ayarlarda 65-i geçmiyor
 
O zaman benim soğutucuda bir sıkıntı var hocam
Valla bende ısınmamasindan şikayetçiyim acaba bir sorun mu var ki diye ama okuduğum kadarıyla konuyu, yükte 65 normal mi bilemedim
Ekran kartımda 7700xt oda aynı 65 i geçmiyor 240 ml sıvı soğutma var
Yükte 65-68 derece normal mi sizce?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,199
Mesajlar
11,085,224
Üyeler
198,262
Son üye
avustrall
   
Geri
Top