- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #14
oww bunu görmemiştim bu nasıl knk pekiAlmışken nitro+ alın bence hocam.Soğutma anlamında baya bir fark var ve daha uzun ömürlü olur. https://www.hepsiburada.com/sapphir...dr6-ekran-karti-11330-01-20g-pm-HBC00004VCR59 22300 e de pure var onu da düşünebilirsiniz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
ve buna sığacak kasa lazımAlmışken nitro+ alın bence hocam.Soğutma anlamında baya bir fark var ve daha uzun ömürlü olur. https://www.hepsiburada.com/sapphir...dr6-ekran-karti-11330-01-20g-pm-HBC00004VCR59 22300 e de pure var onu da düşünebilirsiniz.