7900xtx mi 4070 mi ?

7900 XTX 4080'den iyi ve 24 GB. 7900 XTX alınır.

 
Bu bütçede sakın amd alma. 4080 varken
 
Yazilimla frame generationla 4080 daha iyi degil mi hocam ileride amd gelisir mi nolur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Saf kas gucu olarak dimi hocam
İş için kullanacaksan 4080. Frame generation her kartta var artık onun bir artısı yok :D
Oyun odaklı istiyorsan amd şuan için bile amd yeterki reflex benzeri bir şey var, tüm oyunlarda mod yapmadan frame generation açılabilecek 1-2ay'a güncelleme gelecek driver'a.
 
İş için kullanacaksan 4080. Frame generation her kartta var artık onun bir artısı yok :D
Oyun odaklı istiyorsan amd şuan için bile amd yeterki reflex benzeri bir şey var, tüm oyunlarda mod yapmadan frame generation açılabilecek 1-2ay'a güncelleme gelecek driver'a.
Oyun icin hocam sadece ben edit falan yapmiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu bütçede sakın amd alma. 4080 varken
İste herkes birsey soyluyor alttaki hocamda mesela amd al diyor oyun oynayacaksan
 
Oyun icin hocam sadece ben edit falan yapmiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


İste herkes birsey soyluyor alttaki hocamda mesela amd al diyor oyun oynayacaksan
video edit filanda yapabilirsin bu arada.
1704180311686.png


1704180332273.png


bazı işlerde 4090'a yakın hatta geçebiliyor tam f/p kart 24gb vram'i var al geç. Bulabilirsen red devil al

photoshop gibi uygulamalarda da 4090'dan iyi 4080'i tokatlar yani
 
Bu karşılaştırmada kesinlikle 7900XTX öneririm. 7900XTX in rakibi 4070 değil 4080 dir. Yeni gelecek FSR3 ve Frame Generation ile birlikte sizi kimi oyunlarda 4k çözünürlükte, kimi oyunlarda ise 2k da uzun süre idare edecektir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ayrıca VRAM avantajı da var onu da göz ardı etmemek gerek.
 
80k parası olan adama goz göre göre amd al diyorlar kafayı yersin. Dostum O bütçede nvidiadan şaşma. Her şey saf güç değil. Nvidianın en büyük kozu yazılım zaten
 
80k parası olan adama goz göre göre amd al diyorlar kafayı yersin. Dostum O bütçede nvidiadan şaşma.
Sana kötü olan bir marka varsa çoğunluk amd alınabilir diyor sen nasıl haklı oluyorsun? o bütçede bundan şaşma bundan şaşma adamlar saçma saçma kart çıkarıyor sizin yüzünüzden 4070ti da 12gb vram var 4080 de 16gb vram var :D dlls3 dediler donanımla çalışıyor dediler amd yazılımla yaptı. Fanboy olmayın.

7900xtx 4080 ve 4070ti'dan güçlü. 4080 seçilebilir ama 4070ti seçilmez.

Atıyorum sen sorun yaşadıysan herkes mi sorun yaşacak amd kullanıp niye sorun yaşamayanlar var o zaman?
 
Sana kötü olan bir marka varsa çoğunluk amd alınabilir diyor sen nasıl haklı oluyorsun? o bütçede bundan şaşma bundan şaşma adamlar saçma saçma kart çıkarıyor sizin yüzünüzden 4070ti da 12gb vram var 4080 de 16gb vram var :D dlls3 dediler donanımla çalışıyor dediler amd yazılımla yaptı. Fanboy olmayın.

7900xtx 4080 ve 4070ti'dan güçlü. 4080 seçilebilir ama 4070ti seçilmez.

Atıyorum sen sorun yaşadıysan herkes mi sorun yaşacak amd kullanıp niye sorun yaşamayanlar var o zaman?
4080 seçilir zaten hacı 4070ti ne alaka. Boş boş konusmussun fanboy olan sensin.

ben zaten sorun yaşadım yüksek butcede amd gpu neden alınmaz: sacma sapan driver sorunları, ikinci el piyasası yok gibi bir sey ve üstüne Nvidianın yazılım desteğine yaklasamaz. DLSS ile Fsr birbirinden bambaşka şeyler. Sen direk kayıt uzerınde fps artırma olarak baktığın için normal.

nvidia iphonesa ise amd androiddir
 
4080 seçilir zaten hacı 4070ti ne alaka. Boş boş konusmussun fanboy olan sensin.
pardon *4070 ben fanboy değilim objektif yaklaşıyorum sen amd alınamaz diyorsun direkt :D
 
pardon *4070 ben fanboy değilim objektif yaklaşıyorum sen amd alınamaz diyorsun direkt :D
ben tecrübemi paylasıyorum amd’nin yazılımı çöp, ikinci el piyasası yok. 80k bilgisayar alacak bir adam mutlaka Nvidia tercih etmeli.
f/p sistemlerde fps bazında avantajlı olduğu için amd tercih edilebilir ben fanboy falan değilim. Özellikle 6700xt, 6600xt gibi kartlar Nvidia rakibine göre fiyat performansta çok iyilerdi. Ama amd üst segmentte nvidiayı hala geçemedi ve uzun bi süre daha geçemeyecek. Bunu kabul etmek lazım olay fanboyluk değil
 
4080 seçilir zaten hacı 4070ti ne alaka. Boş boş konusmussun fanboy olan sensin.

ben zaten sorun yaşadım yüksek butcede amd gpu neden alınmaz: sacma sapan driver sorunları, ikinci el piyasası yok gibi bir sey ve üstüne Nvidianın yazılım desteğine yaklasamaz. DLSS ile Fsr birbirinden bambaşka şeyler. Sen direk kayıt uzerınde fps artırma olarak baktığın için normal.

nvidia iphonesa ise amd androiddir
4080 110k diyor sanırım parça kalitesi üst düzey arada 40k fln varmış ve AMD Mia gibide alınır
ben tecrübemi paylasıyorum amd’nin yazılımı çöp, ikinci el piyasası yok. 80k bilgisayar alacak bir adam mutlaka Nvidia tercih etmeli.
f/p sistemlerde fps bazında avantajlı olduğu için amd tercih edilebilir ben fanboy falan değilim. Özellikle 6700xt, 6600xt gibi kartlar Nvidia rakibine göre fiyat performansta çok iyilerdi. Ama amd üst segmentte nvidiayı hala geçemedi ve uzun bi süre daha geçemeyecek. Bunu kabul etmek lazım olay fanboyluk değil
AMD yazılımı çöp dedi rx 4/5xx/x eski kullanıcısı
 
Geri
Top