7900xtx mi 4070 mi ?

ben tecrübemi paylasıyorum amd’nin yazılımı çöp, ikinci el piyasası yok. 80k bilgisayar alacak bir adam mutlaka Nvidia tercih etmeli.
f/p sistemlerde fps bazında avantajlı olduğu için amd tercih edilebilir ben fanboy falan değilim. Özellikle 6700xt, 6600xt gibi kartlar Nvidia rakibine göre fiyat performansta çok iyilerdi. Ama amd üst segmentte nvidiayI hala geçemedi ve uzun bi süre daha geçemeyecek. Bunu kabul etmek lazım olay fanboyluk değil
5 amd kart değiştirdim tık yok demek ki sen kullanamamışsın. Abdullah 7000 serisi ilk çıktığında 7900xt kullanıyordu renderda daha iyi diye. Yani sen mi daha iyi biliyorsun?

7900xtx saf güç olarak 4080'ten güçlü bunu değiştiremezsin aksini söyleyemezsin. Hatta 7900xtx video,fotoğraf adobe programlarında 4090'ı bile geçebiliyor. Ai ve 3d programlarda nvidia rakipsiz ama.

Yani amd alınmaz diye bir şey yok 7900xtx 4080'den geçlü eğer 7900xtx 4080'ten ucuza alınabiliyorsa alan kişi amd tercih etmeli ha amd istemyebilir gider nvidia alır ama senin burda direkt amd üst segmentte alınmaz dediğin doğru değil herkes istediği kartı alır.
 
Sana kötü olan bir marka varsa çoğunluk amd alınabilir diyor sen nasıl haklı oluyorsun? o bütçede bundan şaşma bundan şaşma adamlar saçma saçma kart çıkarıyor sizin yüzünüzden 4070ti da 12gb vram var 4080 de 16gb vram var :D dlls3 dediler donanımla çalışıyor dediler amd yazılımla yaptı. Fanboy olmayın.

7900xtx 4080 ve 4070ti'dan güçlü. 4080 seçilebilir ama 4070ti seçilmez.

Atıyorum sen sorun yaşadıysan herkes mi sorun yaşacak amd kullanıp niye sorun yaşamayanlar var o zaman?
aslında merak ettiğim şey 7900xtx ileride yazılımla iyi yerlere gelebilir mi ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

5 amd kart değiştirdim tık yok demek ki sen kullanamamışsın. Abdullah 7000 serisi ilk çıktığında 7900xt kullanıyordu renderda daha iyi diye. Yani sen mi daha iyi biliyorsun?

7900xtx saf güç olarak 4080'ten güçlü bunu değiştiremezsin aksini söyleyemezsin. Hatta 7900xtx video,fotoğraf adobe programlarında 4090'ı bile geçebiliyor. Ai ve 3d programlarda nvidia rakipsiz ama.

Yani amd alınmaz diye bir şey yok 7900xtx 4080'den geçlü eğer 7900xtx 4080'ten ucuza alınabiliyorsa alan kişi amd tercih etmeli ha amd istemyebilir gider nvidia alır ama senin burda direkt amd üst segmentte alınmaz dediğin doğru değil herkes istediği kartı alır.
7900xtx okadar iyi bir kart mı ya abdullah da mı kullanıyormuş ?
 
aslında merak ettiğim şey 7900xtx ileride yazılımla iyi yerlere gelebilir mi ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


7900xtx okadar iyi bir kart mı ya abdullah da mı kullanıyormuş ?
7000 serisi ilk çıktığında 7900xt kullanıyordu story atmıştı instaya.
 
Merhabalar arkadaşlar hazir sistem bakiyorum da 7900xtx 7800x3d 80k ama ayni rakip tarafta 4080 110k yani 7900xtx alinir mi 4070 veya 4070 ti mi alayim napayim amd ekran karti cok sorun yaratir mi
4080 ile 80K taş çatlasa 90K ya aynısı toplanır zaten.
 
Geri
Top