ABD'den Iphone Almak Mantıklı Mı?

yine de zaman kaybı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

neden uğraşılmaz onu söyle
Almaktan, ayarlamaktan, Kayıttan tut aktifleştirmesine. 2 dakika da ne yapılıyor peki?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,384
Mesajlar
11,076,616
Üyeler
198,119
Son üye
muratmk
Geri
Top