Acer Nitro 16an-42 Laptop Açılmıyor Sorunu

Merhabalar aynı durım bendede oldu siz hangi numaradan arayıp hangi servise gönderdiniz acaba. Bi garanti kağıdındaki contacts numarası var bide googledaki acer müşteri hizmeti var , googledakini arayınca eğer garantiye girerse ücret iadesi olurmu diye sordum hayır olmaz dedi satın alımdan 1 ay içindeki ürünlerde oluyormuş siz nasıl ücret iadesi aldınız cevaplarsanız sevinirim
hocam mesajınızı geç gördüm. size en baştan işlemi anlatayım. Hepsiburada üzerinden teknorya satıcısından aldım laptobu. Arza oluştuktan sonra ilk olarak teknorayı aradım. Onlar hepsiburada ile iletişime geçmemi söyledi. Hepsiburada da bana acer servisi numarası verdi. O numaraya ulaşarak servis kaydı oluşturup kargo kodu aldım ve mail olarak bilgilerin silinebileceğine dair form yolladım. 1 gün içinde ankaradan istanbula ulaştı laptobum(burası önemli servise ulaşma tarihi ilk 6 ay içinde olmalı iade işlemi için, bu durum benim için son günüydü. Kargo 1 gün geç varsa iade alamıyordum.)
SMS Infocomm Firmasına gitmiş laptop. Sonrasında beni servis mesajı geldi acerden. 1 hafta sonra arayıp durumu sorduğumda 72bin tl gibi bir ücret çıkardılar karşılığında cevap olarak bunu ödemiyeceğimi bana arza kaydını ve ödeme belgelerini mail yoluyla iletmelerini söyledim. O belgeleri alana kadar 10 gün boyunca uğraştım öyle saçma sapan çalışıyorlar ki belgeleri bi kağıda yazıp telefondan fotoğraf çekip png olarak yollamışlar. Bi 10 gün daha pdf olarak istemekle geçti. Sonrasında laptobumu geri göndermelerinin ücretli olacağını söylediler bende o ücreti ödemeyeceğimi tüketici hakem heyetine başvuracağımı söyledim. Tüketici hakem heyetine elimdeki belgelerle başvurdum. Başvurumdan 10 gün sonra firmadan savunma istendi. Savunma istendikten 5 gün sonra laptop kendi kendine kargoyla evime geldi ve bir ücret ödemedim. Sonrasında sadece beklemekle geçti vaktim. 4 ayın sonunda bilirkişi raporu istendi ve bilirkişiye götürdüm(emekli bilgisayar öğretmeni ve bakır arka kapağı devre olarak görüyor kendim laptobu açıp açıklamak zorunda kaldım. Kendisi laptobu açmayacağını söyledi ve fişe takıp çalıştırmayı deneyeceğini söyledi. Anakart yanmış dedi güç ışığı yanmayınca. Ordan bi şekilde kurtuldan sonra tekrar bekleme süresi 3 hafta falan. Kararın çıkması neredeyse 5-6 ay sürdü. İade kararı çıkınca laptobu hepsiburadaya kargoladım. İade de ödemeyi yaptığım kredi kartına yattı. İade toplamda 2-3 gün sürdü hepsiburada süreci hızlı ilerletti.

ınfocomm çalışanları kesinlikle yanlış yönlendirme yapıyor. Eğer laptop ilk 6 ay içinde bozulduysa kesinlikle değişim yada iade. 6 aydan sonra bozulduysa garanti kapsamında yenisiyle değiştirilebilir veya tamiri yapılabilir.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,151,745
Mesajlar
10,379,363
Üyeler
183,158
Son üye
Dear Uncle Tacitus
Geri
Top