alınır mı? arkadaşlar?

Blue switch olduğunu göz önünde bulundurarak alabilirsiniz bence.
 
Güzel klavye bence.
 
Monitör iyi ama blue çok ses yapıyormuş.
 
Alınır gayet güzel bir ürün. :)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,177
Mesajlar
11,085,054
Üyeler
198,256
Son üye
ahmetiri12
   
Geri
Top