alınır mı? arkadaşlar?

Blue switch olduğunu göz önünde bulundurarak alabilirsiniz bence.
 
Güzel klavye bence.
 
Monitör iyi ama blue çok ses yapıyormuş.
 
Alınır gayet güzel bir ürün. :)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,213
Mesajlar
11,085,364
Üyeler
198,265
Son üye
Hakawn
   
Geri
Top