alınır mı? arkadaşlar?

Blue switch olduğunu göz önünde bulundurarak alabilirsiniz bence.
 
Güzel klavye bence.
 
Monitör iyi ama blue çok ses yapıyormuş.
 
Alınır gayet güzel bir ürün. :)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,989
Mesajlar
11,083,046
Üyeler
198,225
Son üye
ka1zen
Geri
Top