alınır mı? arkadaşlar?

Blue switch olduğunu göz önünde bulundurarak alabilirsiniz bence.
 
Güzel klavye bence.
 
Monitör iyi ama blue çok ses yapıyormuş.
 
Alınır gayet güzel bir ürün. :)
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,172
Mesajlar
11,085,020
Üyeler
198,253
Son üye
BladeHunteRR
   
Geri
Top