The_efec
80+
- Katılım
- 21 Eylül 2022
- Mesajlar
- 299
Dahası
geçen hafta 14 eylül 2024 cumartesi günü lenovo loq laptop almak için amazon a girdim siparişim hesabımın çalındığı sanılması nedeniyle 4 kere iptal edildi bende 24 saat bekledim 15 eylül 2024 pazar günü tekrar denedim tekrar iptal edildi bende yeni bir hesap açıp amazon prime üyeliği satın aldım ve leptobu aldım pazartesi günü babamın kartından tam 4 kere fazla para çekildiğini gördüm ve taksitle aldığım için o çekimler hala duruyor şuan bidahaki aya 22.666 tl ödeme gözüküyor laptop elime ulaştı bir haftadır kullanıyorum 16 eylül pazartesi günü fazla çekimi görür görmez bankayı aradık (akbank) anlattık derdimizi banka bize bekleyin ay sonu yatar yatmazsa bizi arayın dedi bizde beklemeye başladık 1 hafta 3 gün geçti 10 gündür hesaba para gelmedi bu süre zarfında tabi 2 kere mail attım onlarada dönüş olmadı bende amazonu aramaya karar verdim mükemmel uygulamasında bir türlü telefon numarasını bulamadığım için google a yazdım donanımhaber de 0850 390 21 53 numarasını aradım aradığım gibi açıldı ama 1 dakika boş boş bekledim kimse konuşmadı veya bişeye bağlanmadı
ne yapabilirim yardımcı olabilicek biri var mı?
ne yapabilirim yardımcı olabilicek biri var mı?