Neler Yeni

Yardım AMAZON FAZLADAN 4 KERE PARA ÇEKTİ

The_efec

80+
Katılım
21 Eylül 2022
Mesajlar
299
Dahası  
Reaksiyon skoru
62
Konum
kocaeli
İsim
Efe çiçek
geçen hafta 14 eylül 2024 cumartesi günü lenovo loq laptop almak için amazon a girdim siparişim hesabımın çalındığı sanılması nedeniyle 4 kere iptal edildi bende 24 saat bekledim 15 eylül 2024 pazar günü tekrar denedim tekrar iptal edildi bende yeni bir hesap açıp amazon prime üyeliği satın aldım ve leptobu aldım pazartesi günü babamın kartından tam 4 kere fazla para çekildiğini gördüm ve taksitle aldığım için o çekimler hala duruyor şuan bidahaki aya 22.666 tl ödeme gözüküyor laptop elime ulaştı bir haftadır kullanıyorum 16 eylül pazartesi günü fazla çekimi görür görmez bankayı aradık (akbank) anlattık derdimizi banka bize bekleyin ay sonu yatar yatmazsa bizi arayın dedi bizde beklemeye başladık 1 hafta 3 gün geçti 10 gündür hesaba para gelmedi bu süre zarfında tabi 2 kere mail attım onlarada dönüş olmadı bende amazonu aramaya karar verdim mükemmel uygulamasında bir türlü telefon numarasını bulamadığım için google a yazdım donanımhaber de 0850 390 21 53 numarasını aradım aradığım gibi açıldı ama 1 dakika boş boş bekledim kimse konuşmadı veya bişeye bağlanmadı

ne yapabilirim yardımcı olabilicek biri var mı?
 

boeasy

80+ Bronze
Katılım
16 Nisan 2020
Mesajlar
1,113
Dahası  
Reaksiyon skoru
635
İsim
Batuhan
Amazona bağlanmak basit canlı destekle yazısıyorsun veya onların seni aramasını seçiyorsun yabancı numaradan arıyorlar.

Uygulayacağın adım mobil uygulamada şu şekilde aşağıdaki üç çizgiye bas, en alta in müşteri hizmetleri yazar oraya bas, açılan sayfayı yine aşağıya kaydır ödemeler faturalar ve hediye kartları kısmında yanlış fiyat alındı yazısına bas, altta küçük yazıyla bize ulaşın yazar oraya bas, oradan şimdi sohbete başla veya arama talep et var iki seçenekten birini seçip destek alabilirsin.
 
Son düzenleme:

The_efec

80+
Katılım
21 Eylül 2022
Mesajlar
299
Dahası  
Reaksiyon skoru
62
Konum
kocaeli
İsim
Efe çiçek
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
arkadaşlar yardımınız için teşekkürler dediğiniz gibi görüştüm canlı destekle çarşamba öğleden sonra 1 civarı durumu anlattım. 24 48 saat içinde hesabınızda olur dediler bu gün cuma hala bi gelişme yok onun için bu günde iletişim kurdum aynı şeyleri anlattım.
finansal bölümümüzü bilgilendiricem dedi
hesabı son bir kez kontrol edin dedi
baktıktan sonra gelen bir para yok dedim
anladım tamamdır ben finans birimlerine ilettim şimdi finans birimleri gün içinde en erken
en geç te yarın gün içinde mail ile bilgi verecektir sizlere Efe Bey dediler
bakalım beklicem şimdi yarına kadar.
 

Tearz

80+ Silver
Katılım
1 Mart 2022
Mesajlar
2,642
En İyi Cevap
1
arkadaşlar yardımınız için teşekkürler dediğiniz gibi görüştüm canlı destekle çarşamba öğleden sonra 1 civarı durumu anlattım. 24 48 saat içinde hesabınızda olur dediler bu gün cuma hala bi gelişme yok onun için bu günde iletişim kurdum aynı şeyleri anlattım.
finansal bölümümüzü bilgilendiricem dedi
hesabı son bir kez kontrol edin dedi
baktıktan sonra gelen bir para yok dedim
anladım tamamdır ben finans birimlerine ilettim şimdi finans birimleri gün içinde en erken
en geç te yarın gün içinde mail ile bilgi verecektir sizlere Efe Bey dediler
bakalım beklicem şimdi yarına kadar.
Telefonla arayınız. Durumu anlatın. Süreci takip edecek bir kişi olsun. Müşteri temsilcisine her bağlandığınızda farklı bir kişi ile konuşuyorsunuz ve olaylar baştan başlıyor. Talep alıyoruz dediklerine bakmayın. Beni de 10 gündür talep değerlendiriliyor diye oyaladılar. Ortada talep yokmuş. Amazon artık eski amazon değil. Arkanıza yaslanıp beklemeyin.
 

sontoxic

80+
Katılım
1 Temmuz 2024
Mesajlar
382
Dahası  
Reaksiyon skoru
134
İsim
Semih
Instagram
son.toxic
arkadaşlar yardımınız için teşekkürler dediğiniz gibi görüştüm canlı destekle çarşamba öğleden sonra 1 civarı durumu anlattım. 24 48 saat içinde hesabınızda olur dediler bu gün cuma hala bi gelişme yok onun için bu günde iletişim kurdum aynı şeyleri anlattım.
finansal bölümümüzü bilgilendiricem dedi
hesabı son bir kez kontrol edin dedi
baktıktan sonra gelen bir para yok dedim
anladım tamamdır ben finans birimlerine ilettim şimdi finans birimleri gün içinde en erken
en geç te yarın gün içinde mail ile bilgi verecektir sizlere Efe Bey dediler
bakalım beklicem şimdi yarına kadar.
rahat ol amazon halleder en kötü gecikirse hafta sonundan dolayı belki pazartesine kalır
 

The_efec

80+
Katılım
21 Eylül 2022
Mesajlar
299
Dahası  
Reaksiyon skoru
62
Konum
kocaeli
İsim
Efe çiçek
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Telefonla arayınız. Durumu anlatın. Süreci takip edecek bir kişi olsun. Müşteri temsilcisine her bağlandığınızda farklı bir kişi ile konuşuyorsunuz ve olaylar baştan başlıyor. Talep alıyoruz dediklerine bakmayın. Beni de 10 gündür talep değerlendiriliyor diye oyaladılar. Ortada talep yokmuş. Amazon artık eski amazon değil. Arkanıza yaslanıp beklemeyin.
Telefonla aradım zaten 2. De chat üzerinden 3. De telefon üzerinden konuştum
Mesaj otomatik birleştirildi:

Amazonla cuma günü konuştum size anlatmıştım zaten mail dün geldi mailde bankaya paranın gönderildiği ve referans kodları vardı yarın pazartesi yani babam gidip bankaya halletmeye çalışacak bakalım gelişme olursa yazicam
 
Top Bottom