midplus8
80+
- Katılım
- 6 Ocak 2021
- Mesajlar
- 155
- Reaksiyon skoru
- 40
Arkadaşlar, bir süredir parça parça bilgisayar topluyordum. Dün itibarıyla da Amazon üzerinden çok uygun bir fiyata ekran kartını alarak sistemimi tamamlamış oldum.
Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki bütün parçalarımı Amazon.com.tr üzerinden 9 ay vade farksız taksitle aldım. Açıkçası bu sayede bütçemi hiç zorlamadım. 9 taksit benim için gerçekten büyük bir avantaj oldu. toplamak istediğim bu sistemi büyük ihtimalle şu an toplayamazdım. benim gibi düşünen başka insanlar da vardır diye düşünüyorum
Üstelik sistemi oldukça uygun bir maliyetle tamamladığımı da söyleyebilirim.
Beni asıl düşündüren ve bu konuyu açma sebebim ise şu: Türkiye'deki birçok firma en ufak bir indirim yapmazken ki arada denk geldiğim oluyor çok uyguna parçalar düşüyor ama 5-10 stok falan hiç birine yetişemedim şahsen, Elbette Amazon devasa bir firma; gerekirse aylarca düşük kârla hatta zararına satış yapabilecek güce sahip. Ama buna rağmen fiyatlarla yerli satıcılar arasındaki farkın bu kadar büyük olması bana garip geliyor.Hadi onu da geçtim çoğunda dandik bankaların 6 taksik imkanı oluyor en azından taksit imkanları iyi olsaydı yine bir şey diyemezdim
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Sizce yerli firmalar gerçekten rekabet edemiyor mu, yoksa yeterince rekabet etmek istemiyorlar mı?
Şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki bütün parçalarımı Amazon.com.tr üzerinden 9 ay vade farksız taksitle aldım. Açıkçası bu sayede bütçemi hiç zorlamadım. 9 taksit benim için gerçekten büyük bir avantaj oldu. toplamak istediğim bu sistemi büyük ihtimalle şu an toplayamazdım. benim gibi düşünen başka insanlar da vardır diye düşünüyorum
Üstelik sistemi oldukça uygun bir maliyetle tamamladığımı da söyleyebilirim.
Beni asıl düşündüren ve bu konuyu açma sebebim ise şu: Türkiye'deki birçok firma en ufak bir indirim yapmazken ki arada denk geldiğim oluyor çok uyguna parçalar düşüyor ama 5-10 stok falan hiç birine yetişemedim şahsen, Elbette Amazon devasa bir firma; gerekirse aylarca düşük kârla hatta zararına satış yapabilecek güce sahip. Ama buna rağmen fiyatlarla yerli satıcılar arasındaki farkın bu kadar büyük olması bana garip geliyor.Hadi onu da geçtim çoğunda dandik bankaların 6 taksik imkanı oluyor en azından taksit imkanları iyi olsaydı yine bir şey diyemezdim
Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz? Sizce yerli firmalar gerçekten rekabet edemiyor mu, yoksa yeterince rekabet etmek istemiyorlar mı?