agathusia
80+ Bronze
- Katılım
- 1 Temmuz 2022
- Mesajlar
- 877
- Reaksiyon skoru
- 341
4 yıldır kullandığım dandık adata geçen baktığımda yuzde 92 idibu ssd lerde ömrü bitinci cihaz çöp mü oluyor bilmediğimden soruyorum![]()
4 yıldır kullandığım dandık adata geçen baktığımda yuzde 92 idibu ssd lerde ömrü bitinci cihaz çöp mü oluyor bilmediğimden soruyorum![]()
Yani bende öyle hocam normal kullanıcıyız depolama vs de yok günlük 1-2 saat oyun oyna aç kapat bitti4 yıldır kullandığım dandık adata geçen baktığımda yuzde 92 idiyani oyun vs gunluk kullanan biri bitiremez bence
hocam valla yorumunuz iyi oldu siemens almısdık 1 yıl once alttan hiç pişirmiyo sansıma denk geldi oda insallah gonderirler valla ihtiyac vardı tamdaSimfer fırını mükemmel 10 yıldır kullanıyoruz harika . Tabii kalite bozmadilarsa
benim 512gb 3 yılı biraz geçik kullandıgım ssd var. %86 şuan bide 150 ye yakın oyun videosu cekip renderlerim bu süreçte aşşa yukarı 945 gün calısma süresi var4 yıldır kullandığım dandık adata geçen baktığımda yuzde 92 idiyani oyun vs gunluk kullanan biri bitiremez bence
Bunu nasıl buluyorsun hocam
bu ssd lerde ömrü bitinci cihaz çöp mü oluyor bilmediğimden soruyorum ben CS go için aldım dramli model FPS oyunlarında avantaj sağlıyor + klavye 8000 MHz vs ekleyince işler karışık bende![]()
Gelirse bir garibana sadaka verGelir mi sizce
Alıntıyı görüntüle
lego techniclerin hiçbirinde yok umarım 16:00 da oluradam akıllı gerçekten bir tane bile lego indirimi yok. amazon da iyice dolandırıcı oldu başımıza
pek de indirim varmış gibi durmuyor hocamMerhaba beyaz sistem topladım tek eksik ekran kartı bayadır 3 fanlı beyaz ekran kartı bakıyordum soğutması iyi değil sanırım ama sizce alınır mı
GIGABYTE VGA NVIDIA 12GB GDDR7 RTX5070 EAGLE OC ICE SFF