Neler Yeni

Yardım Amazon Temsilcisinin İlgisizliği (SteelSeries Rival 3 Wireless) 😠😡

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

Knispel

80+ Bronze
Katılım
2 Aralık 2021
Mesajlar
1,232
Malesef türkiyeden RESMİ olarak servisi çekmişler. Hizmet ve parça sağlayanlar var fakat dediğim gibi asıl servis değil.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Kendini bakan çocukları ile aynı kefeye mi koyuyorsun püü(!)
Hocam zaten resmi olarak servis çekilmişse amazon bunu nasıl onarıma gönderebilir ki? Onu anlamadım. Tek çareleri para iadesi oluyor onu da kabul etmişler zaten.
 

HmzaY

80+ Gold
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
5,270
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,313
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
Yayıncıların belirli bir kitlesi var ve amazon gibi pazar yerleri o kitleden müşteri çekmek, kendini tanıtmak amaçlı yayıncılara sponsor oluyorlar ve yayıncılarda o pazarı tanıtıp oraya müşteri gönderiyor.
Peki senin o pazar yerine katkın nedir alışveriş yapmaktan başka :D ?
Senin hakkını daha çok yerler. Devam.
 

JSezar

80+ Silver
Katılım
2 Ekim 2020
Mesajlar
4,459
Ayıp etmiş amazon,çok haklısın bro
 

Juiclair0

80+ Silver
Katılım
8 Kasım 2021
Mesajlar
3,364

Touoa

80+ Silver
Katılım
27 Ocak 2021
Mesajlar
4,422
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,190
İsim
Turuncu Keskin
Senin hakkını daha çok yerler. Devam.
Hocam arkadaşın söylediği gayet mantıklı. Asus ve diğer markaların sponsorluklarıyla bizim hayalini kurduğumuz , kurabileceğimiz çoğu şey adamlara zaten ücretsiz gidiyor bu ilk defa olan bir şey değil yani. Tutturdunuz yayıncı diye, adamlar müşteri kazandırıyor firmaya. Sizin ne katkınız var amazon için?
 

HmzaY

80+ Gold
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
5,270
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,313
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
Tek çareleri para iadesi oluyor onu da kabul etmişler zaten.
Daha önce de amazon ile görüşme sağladım. 8 yıldır kullanıcısıyım zaten. Derdim yöneticilerle iletişim kuramamak. Çünkü daha önceki bir çok alışverişimde düzgün hizmet sunmuşlardı. Aynı kaliteyi bu sefer neden sağlamıyorlar bunu öğrenmek için yöneticileri ile konuşmak istediğimde temsilcinin konuşması tavırları rezaletti yani. Dese ki tamam Hamza bey iletiyorum. Yöneticisi gelip deseydi işte firma kurallarımız vs değişti şöyle böyle ikna olurum.
 
Katılım
16 Ağustos 2022
Mesajlar
316
Dahası  
Reaksiyon skoru
136
İsim
Hakan
Ne kadar saçma bir düşünceniz var sizin gibi zihniyetler böyle iyi firmaları işinden soğutuyorlar gerçekten, adamlar sana para iadesi yapalım demiş daha ne ötesi senin kişisel problemin firmanın değil
 

Juiclair0

80+ Silver
Katılım
8 Kasım 2021
Mesajlar
3,364
Daha önce de amazon ile görüşme sağladım. 8 yıldır kullanıcısıyım zaten. Derdim yöneticilerle iletişim kuramamak. Çünkü daha önceki bir çok alışverişimde düzgün hizmet sunmuşlardı. Aynı kaliteyi bu sefer neden sağlamıyorlar bunu öğrenmek için yöneticileri ile konuşmak istediğimde temsilcinin konuşması tavırları rezaletti yani. Dese ki tamam Hamza bey iletiyorum. Yöneticisi gelip deseydi işte firma kurallarımız vs değişti şöyle böyle ikna olurum.
Mekatronik mühendislği(işsiz) yerine yayıncı olsaydın sana bedava aerox 3 wireless gönderirlerdi kanka :D
 

Knispel

80+ Bronze
Katılım
2 Aralık 2021
Mesajlar
1,232
Daha önce de amazon ile görüşme sağladım. 8 yıldır kullanıcısıyım zaten. Derdim yöneticilerle iletişim kuramamak. Çünkü daha önceki bir çok alışverişimde düzgün hizmet sunmuşlardı. Aynı kaliteyi bu sefer neden sağlamıyorlar bunu öğrenmek için yöneticileri ile konuşmak istediğimde temsilcinin konuşması tavırları rezaletti yani. Dese ki tamam Hamza bey iletiyorum. Yöneticisi gelip deseydi işte firma kurallarımız vs değişti şöyle böyle ikna olurum.
Hocam sizin anlamadığınız kısım şu adamlar zaten size kalitenin alasını sunmuşlar. Amazon haricinde hangi kargo şirketi güncel fiyatıyla para iadesi yapar? Hatta belki bazıları ürünü geri almayı bile kabul etmez bu durumda zaten güzellik yapmışlar size. Teşekkür edeceğiniz yerde bunları yazmanız garip oldu.
 

HmzaY

80+ Gold
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
5,270
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,313
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
Şunu amazon dışında kimse yapmıyor bu arada. Ne kadar fiyattan aldıysan o kadar ödüyorlar. Adamlar güzellik bile yapmış. Aynı durumu umarım başkalarıyla yaşamazsın. O zaman 1 sayfa değil 3 sayfa yazarsın muhtemelen.
Daha önce hepsiburada ile benzer bir durum yaşamıştım. Bana değişim sağladılar 1 hafta içerisinde. Amazon da aynısını yapıyordu. Şimdi değişim politikasını hediye çeki olarak iadeye çevirmişler, çok saçma buldum.
 

Lunchx

80+ Silver
Katılım
26 Temmuz 2022
Mesajlar
2,310
Dahası  
Reaksiyon skoru
834
Konum
İsveç/Linköping
İsim
Hasan Ciftci
Alıntıyı görüntüle

Bu arkadaşı 1 sene önce aldım. Türkiye'de Resmi bir servisi olmadığı için özellikle 50 TL fazla vererek amazondan aldım, bir sorun yaşarsam amazon en azından kendi destek sağlıyor vs vs diye.,,

Severek Kullandığım mousenin 6. ayda mouse tekerleği jump yapmaya başladı. Sensörlerinde bir sıkıntı var ve yazılımsal değil. Ben de amazon ile görüştüm. Sorunumu anlattım.
Onlar da bana güncel fiyat üzerinden iade yapacaklarını söylediler. İade gerçekleştiğinde para hesabınıza amazon bakiyesi olarak tanımlanır yeni ürünü alırsınız diyorlar. Fakat şöyle bir sıkıntı var.

Mekatronik mühendisliği okuduğum için mouse olmadan eğitim, iş yapamayacağımı belirttim. Ve bildiğiniz gibi Amazonun çalıştığı kuryeler ve değişim-iade süreci aşırı sıkıntılı, amazona ulaşması vs vs derken 1ay kadar uğraşacağım. (ayakkabı almıştım 1,5 ay para iadesi yapmadılar)
Bende kendilerine dedim ki, siz bana yeni ürünü yollayın ben yeni ürün geldikten sonra bozuk ürünü yollayayım. Yayıncılara yaptığınız kıyakları görüyoruz. Hani biz prime müşterilerine de düzgün bir hizmet sağlarsınız vs vs muhabbet ettik.

Ama sürekli ters ters konuşmalar, cümlelerimi görmezden gelerek. Siz ürününüzü iade edin bakarız imasında cümleler kurdular.

1,5 yıl servis ve temsilcilerle uğraştığım için biliyorum, yapabilecekleri sınırlı. Bu yüzden dedim ki yöneticileriniz ile görüşmek daha detaylı bilgi almak istiyorum dedim.

Kadın tutturdu başka bir şey yapamam, en yetkili benim vs vs. Özellikle bana zorluk çıkartmak için yapmadığı şaklabanlık kalmadı. 2 saat konuşmadan sonra en sonunda yöneticisine geri bildirim bırakacağını söyledi, güya yapamadığı başka bir şey yoktu. vs vs. Türkiye'de neden her servis-temsilci rezil hala anlayamıyorum.
Zaten ürünümü her türlü geri almak zorunda. Neyse...

Kısacası Çok rezil bir deneyimdi, sizinle paylaşmak istedim.

Not: Ben iade etmek istemiyorum, üründen memnunum. Sadece onarım edilemediği için mecbur yenisini talep etmek durumundayım. Temsilciler ile görüştük, amazon onarım sağlamıyor.

Yorumlarda onlar yayıncı, kendini yayıncı yerine koyma diyenleri görüyorum, yazık... Çok yazık.

Ayrıca 8 yıldır amazon kullanıcısıyım ilk defa böyle bir şey yaşıyorum.
Hocam amazon un bu durumda yapacagi bir sey yok eger amazon satmiyor ise bu urunu.
 
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Top Bottom