Neler Yeni

Yardım Amazon Temsilcisinin İlgisizliği (SteelSeries Rival 3 Wireless) 😠😡

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

HmzaY

80+ Silver
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
4,703
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,024
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
1665051201565.png


Bu arkadaşı 1 sene önce aldım. Türkiye'de Resmi bir servisi olmadığı için özellikle 50 TL fazla vererek amazondan aldım, bir sorun yaşarsam amazon en azından kendi destek sağlıyor vs vs diye.,,

Severek Kullandığım mousenin 6. ayda mouse tekerleği jump yapmaya başladı. Sensörlerinde bir sıkıntı var ve yazılımsal değil. Ben de amazon ile görüştüm. Sorunumu anlattım.
Onlar da bana güncel fiyat üzerinden iade yapacaklarını söylediler. İade gerçekleştiğinde para hesabınıza amazon bakiyesi olarak tanımlanır yeni ürünü alırsınız diyorlar. Fakat şöyle bir sıkıntı var.

Mekatronik mühendisliği okuduğum için mouse olmadan eğitim, iş yapamayacağımı belirttim. Ve bildiğiniz gibi Amazonun çalıştığı kuryeler ve değişim-iade süreci aşırı sıkıntılı, amazona ulaşması vs vs derken 1ay kadar uğraşacağım. (ayakkabı almıştım 1,5 ay para iadesi yapmadılar)
Bende kendilerine dedim ki, siz bana yeni ürünü yollayın ben yeni ürün geldikten sonra bozuk ürünü yollayayım. Yayıncılara yaptığınız kıyakları görüyoruz. Hani biz prime müşterilerine de düzgün bir hizmet sağlarsınız vs vs muhabbet ettik.

Ama sürekli ters ters konuşmalar, cümlelerimi görmezden gelerek. Siz ürününüzü iade edin bakarız imasında cümleler kurdular.

1,5 yıl servis ve temsilcilerle uğraştığım için biliyorum, yapabilecekleri sınırlı. Bu yüzden dedim ki yöneticileriniz ile görüşmek daha detaylı bilgi almak istiyorum dedim.




Sorun kısmı burası (anlamayanlar yada okuma sıkıntısı olanlar var var çok fazla, o yüzden ekstra belirtiyorum):
Kadın tutturdu başka bir şey yapamam, en yetkili benim vs vs. Özellikle bana zorluk çıkartmak için yapmadığı şaklabanlık kalmadı. 2 saat konuşmadan sonra en sonunda yöneticisine geri bildirim bırakacağını söyledi, güya yapamadığı başka bir şey yoktu. vs vs. Türkiye'de neden her servis-temsilci rezil hala anlayamıyorum. Alt tarafı insiyatif alabilirsiniz yada alamazsınız diye yöneticiden cevap bekledim.


Zaten ürünümü her türlü geri almak zorunda. Neyse...

Kısacası Çok rezil bir deneyimdi, sizinle paylaşmak istedim.

Not: Ben iade etmek istemiyorum, üründen memnunum. Sadece onarım edilemediği için mecbur yenisini talep etmek durumundayım. Temsilciler ile görüştük, amazon onarım sağlamıyor.

Yorumlarda onlar yayıncı, kendini yayıncı yerine koyma diyenleri görüyorum, yazık... Çok yazık.

Ayrıca 8 yıldır amazon kullanıcısıyım ilk defa böyle bir şey yaşıyorum.

Bu arada hala yazdığımı anlayamayan bazıları var, insan olarak tanımlayamıyorum. Rezillik amazonun bana iade yapması vs vs değil. Temsilcinin yönetici ile iletişime geçmemek için gösterdiği çaba asıl sorunum.
 
Son düzenleme:

Tearz

80+ Silver
Katılım
1 Mart 2022
Mesajlar
2,212
En İyi Cevap
1
Hangi firma sen iade edilecek ürünü geri göndermeden sana yenisini gönderir? Bu söylediğin mantıklı değil. Bence yapabilecekleri tüm imkanları sana sağlamışlar. Neredeyse hiçbir firma güncel fiyat üzerinden iade sağlamaz.
 

PixDraw

80+ Bronze
Katılım
22 Mayıs 2021
Mesajlar
1,016
Alıntıyı görüntüle

Bu arkadaşı 1 sene önce aldım. Türkiye'de Resmi bir servisi olmadığı için özellikle 50 TL fazla vererek amazondan aldım, bir sorun yaşarsam amazon en azından kendi destek sağlıyor vs vs diye.,,

Severek Kullandığım mousenin 6. ayda mouse tekerleği jump yapmaya başladı. Sensörlerinde bir sıkıntı var ve yazılımsal değil. Ben de amazon ile görüştüm. Sorunumu anlattım.
Onlar da bana güncel fiyat üzerinden iade yapacaklarını söylediler. İade gerçekleştiğinde para hesabınıza amazon bakiyesi olarak tanımlanır yeni ürünü alırsınız diyorlar. Fakat şöyle bir sıkıntı var.

Mekatronik mühendisliği okuduğum için mouse olmadan eğitim, iş yapamayacağımı belirttim. Ve bildiğiniz gibi Amazonun çalıştığı kuryeler ve değişim-iade süreci aşırı sıkıntılı, amazona ulaşması vs vs derken 1ay kadar uğraşacağım. (ayakkabı almıştım 1,5 ay para iadesi yapmadılar)
Bende kendilerine dedim ki, siz bana yeni ürünü yollayın ben yeni ürün geldikten sonra bozuk ürünü yollayayım. Yayıncılara yaptığınız kıyakları görüyoruz. Hani biz prime müşterilerine de düzgün bir hizmet sağlarsınız vs vs muhabbet ettik.

Ama sürekli ters ters konuşmalar, cümlelerimi görmezden gelerek. Siz ürününüzü iade edin bakarız imasında cümleler kurdular.

1,5 yıl servis ve temsilcilerle uğraştığım için biliyorum, yapabilecekleri sınırlı. Bu yüzden dedim ki yöneticileriniz ile görüşmek daha detaylı bilgi almak istiyorum dedim.

Kadın tutturdu başka bir şey yapamam, en yetkili benim vs vs. Özellikle bana zorluk çıkartmak için yapmadığı şaklabanlık kalmadı. 2 saat konuşmadan sonra en sonunda yöneticisine geri bildirim bırakacağını söyledi, güya yapamadığı başka bir şey yoktu. vs vs. Türkiye'de neden her servis-temsilci rezil hala anlayamıyorum.
Zaten ürünümü her türlü geri almak zorunda. Neyse...

Kısacası Çok rezil bir deneyimdi, sizinle paylaşmak istedim.
1 Sene önce aldığın ürünü hiçbir firma servis raporu olmadan almaz ek olarak alsa dahi değişim vermeyip ücret iadesine gider adamlar sana bir çok yönden öneri sunmuş ben bi rezillik göremiyorum. Güncel fiyat üzerinden iade edelim yenisini alın demişler daha ne yapsınlar anlamıyorum :D
 

HmzaY

80+ Silver
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
4,703
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,024
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Hangi firma sen iade edilecek ürünü geri göndermeden sana yenisini gönderir? Bu söylediğin mantıklı değil. Bence yapabilecekleri tüm imkanları sana sağlamışlar. Neredeyse hiçbir firma güncel fiyat üzerinden iade sağlamaz.
Amazon yayıncılara iade sağlamadan yeni ürün gönderiyor. Bu şekilde reklamını da yapıyorlar. Ben diyorum ki yeni üründen sonra iade edeyim.
 

PixDraw

80+ Bronze
Katılım
22 Mayıs 2021
Mesajlar
1,016
Amazon yayıncılara iade sağlamadan yeni ürün gönderiyor. Bu şekilde reklamını da yapıyorlar. Ben diyorum ki yeni üründen sonra iade edeyim.
Yakın zamanda iade olmadan yeni ürün gönderme türkiyede kaldırıldı malum kötüye çok fazla kullandılar diye o işler eskidendi
 

HmzaY

80+ Silver
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
4,703
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,024
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
1 Sene önce aldığın ürünü hiçbir firma servis raporu olmadan almaz ek olarak alsa dahi değişim vermeyip ücret iadesine gider adamlar sana bir çok yönden öneri sunmuş ben bi rezillik göremiyorum. Güncel fiyat üzerinden iade edelim yenisini alın demişler daha ne yapsınlar anlamıyorum :D
Hangi firma sen iade edilecek ürünü geri göndermeden sana yenisini gönderir? Bu söylediğin mantıklı değil. Bence yapabilecekleri tüm imkanları sana sağlamışlar. Neredeyse hiçbir firma güncel fiyat üzerinden iade sağlamaz.
Ben iade istemiyorum zaten yazımdan da anladığınız gibi. Adam akıllı onarım olsa ben üründen memnunum. Ama o da yok.



Yakın zamanda iade olmadan yeni ürün gönderme türkiyede kaldırıldı malum kötüye çok fazla kullandılar diye o işler eskidendi
Hala yayıncılara aynı hizmeti sağlıyorlar.
 

Touoa

80+ Silver
Katılım
27 Ocak 2021
Mesajlar
3,873
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,919
İsim
Turuncu Keskin
Hocam bakış açınız biraz mantıksız ürünü gönderin, eskisini göndereyim mantığı. Kimse iade almadan size yeni ürünü göndermez ki, diğer firmalarda böyle. Güncel fiyattan da iade alınmaz, bu da mantıksız bir bakış açısı.
 

HmzaY

80+ Silver
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
4,703
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,024
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
Hocam bakış açınız biraz mantıksız ürünü gönderin, eskisini göndereyim mantığı. Kimse iade almadan size yeni ürünü göndermez ki, diğer firmalarda böyle. Güncel fiyattan da iade alınmaz, bu da mantıksız bir bakış açısı.
3 defadır dediğim gibi yazıyı düzgün okursanız ben para iadesi istemiyorum. Onarım sağlasalar ona da okeyim.
 

OnurCiftci26

80+ Bronze
Katılım
9 Kasım 2021
Mesajlar
1,604
Alıntıyı görüntüle

Bu arkadaşı 1 sene önce aldım. Türkiye'de Resmi bir servisi olmadığı için özellikle 50 TL fazla vererek amazondan aldım, bir sorun yaşarsam amazon en azından kendi destek sağlıyor vs vs diye.,,

Severek Kullandığım mousenin 6. ayda mouse tekerleği jump yapmaya başladı. Sensörlerinde bir sıkıntı var ve yazılımsal değil. Ben de amazon ile görüştüm. Sorunumu anlattım.
Onlar da bana güncel fiyat üzerinden iade yapacaklarını söylediler. İade gerçekleştiğinde para hesabınıza amazon bakiyesi olarak tanımlanır yeni ürünü alırsınız diyorlar. Fakat şöyle bir sıkıntı var.

Mekatronik mühendisliği okuduğum için mouse olmadan eğitim, iş yapamayacağımı belirttim. Ve bildiğiniz gibi Amazonun çalıştığı kuryeler ve değişim-iade süreci aşırı sıkıntılı, amazona ulaşması vs vs derken 1ay kadar uğraşacağım. (ayakkabı almıştım 1,5 ay para iadesi yapmadılar)
Bende kendilerine dedim ki, siz bana yeni ürünü yollayın ben yeni ürün geldikten sonra bozuk ürünü yollayayım. Yayıncılara yaptığınız kıyakları görüyoruz. Hani biz prime müşterilerine de düzgün bir hizmet sağlarsınız vs vs muhabbet ettik.

Ama sürekli ters ters konuşmalar, cümlelerimi görmezden gelerek. Siz ürününüzü iade edin bakarız imasında cümleler kurdular.

1,5 yıl servis ve temsilcilerle uğraştığım için biliyorum, yapabilecekleri sınırlı. Bu yüzden dedim ki yöneticileriniz ile görüşmek daha detaylı bilgi almak istiyorum dedim.

Kadın tutturdu başka bir şey yapamam, en yetkili benim vs vs. Özellikle bana zorluk çıkartmak için yapmadığı şaklabanlık kalmadı. 2 saat konuşmadan sonra en sonunda yöneticisine geri bildirim bırakacağını söyledi, güya yapamadığı başka bir şey yoktu. vs vs. Türkiye'de neden her servis-temsilci rezil hala anlayamıyorum.
Zaten ürünümü her türlü geri almak zorunda. Neyse...

Kısacası Çok rezil bir deneyimdi, sizinle paylaşmak istedim.
Ortada rezillik falan yok boş yapmışsın. Amazon güncel fiyattan iade aldığı için daha teşekkür bile etmelisin. Hiçbir firma da sen ürünü göndermeden yeni ürünü göndermez. Yayıncıları örnek göstermen de saçma onlarla sen bir değilsin onlara sponspor oluyorlar gönderdikleri ürünleri geri istemiyorlar gayet normal.
 

Jankanbe

80+ Bronze
Katılım
28 Eylül 2022
Mesajlar
1,203
Dahası  
Reaksiyon skoru
575
İsim
Emirhan özaydın
Ben iade istemiyorum zaten yazımdan da anladığınız gibi. Adam akıllı onarım olsa ben üründen memnunum. Ama o da yok.




Hala yayıncılara aynı hizmeti sağlıyorlar.
Tutturdun yayıncılar diye senle yayıncı bir mi adamlara her firma kıyak çekiyor zaten
 
Katılım
8 Mayıs 2022
Mesajlar
253
Dahası  
Reaksiyon skoru
114
İsim
crazy
Üründe sorun olunca niye amazona ulaştınız ki, steelseriesin kutusunda zaten garanti kartı var, sanırım despec bakıyordu, onlara ulaşmanız gerekliydi. Ayrıca amazona şart koşup talebi karşılamayınca rezalet olarak algılamak da, firma kötülemekten başka bir şey değil malesef. (Not: yayıncı insiyatiflerine bende karşıyım)
 

PixDraw

80+ Bronze
Katılım
22 Mayıs 2021
Mesajlar
1,016
Hocam bakış açınız biraz mantıksız ürünü gönderin, eskisini göndereyim mantığı. Kimse iade almadan size yeni ürünü göndermez ki, diğer firmalarda böyle. Güncel fiyattan da iade alınmaz, bu da mantıksız bir bakış açısı.
Amazon güncel fiyattan hediye bakiye olarak iade yapalım da demiş üstüne sos ve mayonez isteniyor gibi :D Ben burada amazonda sıkıntı görmüyorum. Yayıncıları sık sık tekrarlıyor x firması yayıncıya neler neler yapıyor çokta takmayın amazon herkese neredeyse aynı değeri veriyor.
 
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
907,185
Mesajlar
8,305,859
Üyeler
140,785
Son üye
meedo
Top Bottom