Neler Yeni

Yardım Amazon Temsilcisinin İlgisizliği (SteelSeries Rival 3 Wireless) 😠😡

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

Adriatique

80+ Silver
Katılım
6 Haziran 2022
Mesajlar
2,694
En İyi Cevap
2
Ve bildiğiniz gibi Amazonun çalıştığı kuryeler ve değişim-iade süreci aşırı sıkıntılı, amazona ulaşması vs vs derken 1ay kadar uğraşacağım. (ayakkabı almıştım 1,5 ay para iadesi yapmadılar)
Değişim için gönderdiğim ürün 6 gün sonra geldi, benim onlara kargolama sürecim de bu zamana dahil.
 

HmzaY

80+ Silver
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
4,703
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,024
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
Değişim için gönderdiğim ürün 1 hafta sonra geldi, benim onlara kargolama sürecim de bu zamana dahil.
İnşallah benim de öyle olur. 1001.defa dediğim gibi, derdim iade vs vs değil.

Yöneticiye mail atmamak için elinden geleni yapması.
Mesaj otomatik birleştirildi:

temsilcinin maksimum yapabileceği sey budur zaten
Evet, biliyorum. 10 dakika eski mesajlarımızı okuyup yöneticiye bildiriyorum deseydi sorun yoktu zaten.
 

batuu123

80+ Bronze
Katılım
24 Aralık 2020
Mesajlar
1,266
bu nasıl bir yüzsüzlük anlamadım bu türk halkına hizmet sunan amazonun çekip gitmesi gerekir bu kadar fırsatçı cahil ve düşüncesiz bir toplum yok her konudan mahrum kalmaya mahkumuz
 

HmzaY

80+ Silver
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
4,703
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,024
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
bu nasıl bir yüzsüzlük anlamadım bu türk halkına hizmet sunan amazonun çekip gitmesi gerekir bu kadar fırsatçı cahil ve düşüncesiz bir toplum yok her konudan mahrum kalmaya mahkumuz
Amazonun amerika ve almanyada sağladığı hizmetleri görsen... Neyse, dediğin gibi cahil bir topluma bunları anlatamazsın.
 

Adriatique

80+ Silver
Katılım
6 Haziran 2022
Mesajlar
2,694
En İyi Cevap
2
İnşallah benim de öyle olur. 1001.defa dediğim gibi, derdim iade vs vs değil.

Yöneticiye mail atmamak için elinden geleni yapması.
Mesaj otomatik birleştirildi:


Evet, biliyorum. 10 dakika eski mesajlarımızı okuyup yöneticiye bildiriyorum deseydi sorun yoktu zaten.
Ben sizin derdinizi anladım da temsilci bir temsilcinin yapabileceği her şeyi yapmış bence; güncel fiyattan iade, yenisi ile değişim. Daha ne yapabilir ki? Yöneticileri ile iletişime geçmek istemişsiniz fakat bunu yapıp yapamadıklarını bile bilmiyoruz. Her şeyi sunmalarına rağmen sırf yöneticileri ile iletişime geçemediğiniz için rezillik yazmak, ilgisizlik yazmak yakışmamış.
 

LazZiya31

80+
Katılım
18 Ağustos 2022
Mesajlar
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Mustafa
Amazonun müşteri hizmetleri bu gibi durumlarda cok başarısız gerekli bilgiye mi desem iletişim becerisine mi desem sahip değiller.Sanki hani amazon comtr değil de Mahmuttanalcomtr gibi cok degisik insanlar , benim kedinin mamasini sipariş veriyordum 3 gün içinde gelmesi gereken ürün 7gunde gelmedi, müşteri hizmetlerine bildirdigimde yolda gozukuyor yarini bekleyin sonra isterseniz iptal iade edelim dediler 😁 (hani hem geç geliyor hem de hic bir sorumluluk almiyorlar.) Yarın da gelmedi tabi ki. Müşteri hizmetlerine baglanip. Tamam iade edin paramı dedim, maalesef urun size geldikten sonra iade yapabilirsiniz yapacagimiz bisey yok dediler.(Bi onceki temsilci yarin gelmezse iade edelim vs diyordu 🙂) kargoyu kabul etmedim ve parayı da 1 hafta sonra verdiler. Genel olarak Amazon'un bu konuda Türkiyedeki diger firmalardan hic bir farkı yok. Sürekli övgüler yağdıran insanları da şimdiye kadar hiç anlamadim
 

Bergee

80+ Silver
Katılım
7 Aralık 2020
Mesajlar
2,844
Amazonun amerika ve almanyada sağladığı hizmetleri görsen... Neyse, dediğin gibi cahil bir topluma bunları anlatamazsın.
Kanka sen ne kullanıyorsun hangi maddenin bağımlısısın söyle bizde bilelim belki bizde kullanırız iyi kafa yapıyormuş. Amerika ve Almanya ile bu ülke sınırlarını kıyaslamaya kalkarsak bütün marketleri kısacası alışveriş zincirlerini kapatıp gitmemiz gerekir :D Yani konuyu nasıl nereye getirdin. Yönetici ile hangi müşteri temsilcisi seni görüştürür ya :D Jeff Bezos'u isteseydin telefona :D :D
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
27,222
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
66,341
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Amazonun amerika ve almanyada sağladığı hizmetleri görsen... Neyse, dediğin gibi cahil bir topluma bunları anlatamazsın.
Orası Amerika ve Almanya çünkü. Orada rekabet bol, çoğu firma benzer şeyleri yapıyor. O mantıkla gideceksek drone ile teslimat bile deneniyor bazı yerlerde. Kendi ülkenin şartlarına göre kıyaslayacaksın sen.
 

Bergee

80+ Silver
Katılım
7 Aralık 2020
Mesajlar
2,844
Amazonun müşteri hizmetleri bu gibi durumlarda cok başarısız gerekli bilgiye mi desem iletişim becerisine mi desem sahip değiller.Sanki hani amazon comtr değil de Mahmuttanalcomtr gibi cok degisik insanlar , benim kedinin mamasini sipariş veriyordum 3 gün içinde gelmesi gereken ürün 7gunde gelmedi, müşteri hizmetlerine bildirdigimde yolda gozukuyor yarini bekleyin sonra isterseniz iptal iade edelim dediler 😁 (hani hem geç geliyor hem de hic bir sorumluluk almiyorlar.) Yarın da gelmedi tabi ki. Müşteri hizmetlerine baglanip. Tamam iade edin paramı dedim, maalesef urun size geldikten sonra iade yapabilirsiniz yapacagimiz bisey yok dediler.(Bi onceki temsilci yarin gelmezse iade edelim vs diyordu 🙂) kargoyu kabul etmedim ve parayı da 1 hafta sonra verdiler. Genel olarak Amazon'un bu konuda Türkiyedeki diger firmalardan hic bir farkı yok. Sürekli övgüler yağdıran insanları da şimdiye kadar hiç anlamadim
Müşteri temsilcisi nasıl bir sorumluluk alabilir kankam ben şuan hala burada takılıp kaldım napsın adam Hz. Muhammed (sav) ile iletişime geçip bir dua ile evine mi göndersin hemen mamayı, yolda gözüküyorsa yolda gözüküyor yani temsilci ile bu ne alaka :D Yok ya pişmanım şu ülkede doğup büyüdüğüm için ....
Mesaj otomatik birleştirildi:

Orası Amerika ve Almanya çünkü. Orada rekabet bol, çoğu firma benzer şeyleri yapıyor. O mantıkla gideceksek drone ile teslimat bile deneniyor bazı yerlerde. Kendi ülkenin şartlarına göre kıyaslayacaksın sen.
Anlatamazsın hocam anlatamazsın. Adamın doğru bildiği bu değil. Burnunun dikine gideceksin ne dersen de ne söylersen söyle..
 

LazZiya31

80+
Katılım
18 Ağustos 2022
Mesajlar
3
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
Mustafa
siparişimi iptal edip gecikme için özürünü dileyip paramı iade edecekler bu kadar basit
 

HmzaY

80+ Silver
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
4,703
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,024
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
Bu arada arkadaşlar insiyatif sağlandı herkese teşekkürler.
 

Bergee

80+ Silver
Katılım
7 Aralık 2020
Mesajlar
2,844
siparişimi iptal edip gecikme için özürünü dileyip paramı iade edecekler bu kadar basit
Kardeşim o kadar basit değil işte. Ürün sana ulaşmadan iade süreci başlayamaz ki? Böyle bir mantık yok. Seni bilgilendiren ilk müşteri temsilcisi yanlış bilgi vermiş olabilir. İnsanlık hali herkes hata yapabilir yani. 1 kere kötü deneyim yaşadın diye bunu tüm koca bir firmaya yıkamazsın. Böyle bir mantık yok. Siz sadece sipariş verip gelmesini bekliyorsunuz olayın içeriğini bilmiyorsunuz belli ki yaşınız kaç bilmiyorum ama biraz bu tarz bilgilere sahip olmak için araştırma yapmak çok zor değil internet var bilgisayar var gir google'a neyi öğrenmek istiyorsun neyin doğru neyin yanlış olduğunu sorgula zaten sana tüm bilgileri sunuyor google amcam :)

Bu arada arkadaşlar insiyatif sağlandı herkese teşekkürler.
@Mehmet Yılmaz konu lütfen kilit kriz geçireceğim yoksa hocam zaten çözülmüş sorun :)
 
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Top Bottom