1 elo for 1 lvl
80+
- Katılım
- 8 Ağustos 2021
- Mesajlar
- 317
bu konunun varlığı asıl rezillik bence
10 kişi sana yanlışı söylediği halde hala insanlara bilmiyorsunuz demeye devam ediyorsun. Egonu bir kenara bırak at gözlüğünü de çıkarıp insan gibi cevap veren kişilere karşı saygılı ol.Dediğim gibi okuma bilmeyenlere siz de dahilsiniz.
Anladık para istemiyorsun da adamlar ürünü almadan nasıl yenisini göndersinler? Tamir edecek olsalar ürünü almadan nasıl tamir etsinler? Yeni ürünü iade almadan gönderecek olsalar sizin tekrar ürünü yollayacağınızı nerden bilsinler? Buna dair bir sözleşme veya prosedür var mı bilmiyorum tabi. Mouse'a her türlü ihtiyacınız olduğunu söylüyorsunuz her ihtimalde bir süre mouse'suz kalacaksınız zaten. Aradaki sürede herhangi bir mouse ile idare edebilirsiniz. Bomboş bir konudan başka bir şey değil. Bir de neredeyse her mesaja okuma bilmiyorsunuz diye yanıt vermenizde ayrı komik.Dediğim gibi okuma bilmeyenlere siz de dahilsiniz.
Bence bu arkadaşa Amazon bloke koyması lazım. Diğer yerlerde eski fiyat iadesi veya hiç iade yapılmaması ile ugraşabilirAdamlar zaten size güncel fiyat üzerinden aide yapalım demişler iade et al paranı yenisini sipariş ver. Amazon’un yaptığı gayet makul. Ürünü göndermeden yenisini göndermez çünkü o da aldığı yere gönderecek ürünü, bu bozuk diyip yenisini alacak. Bu arada iade 1.5 ay falan sürmüyor genelde 2-3 günde iade yapıyorlar. Sen yenisini satın al sonra arızalı olanı gönder paranı geri al kredi kartı ile alırsan paran da beklemiş olmaz. Mantıksız olmayın dediğin şekilde iş olmaz.
Dediğim gibi önceki deneyimlerimden kötü anılar. Önce iade sonra iade fark etmez. Sadece yöneticiden insyatif alabilir miyim bunu sordum temsilciye olay bu, anlaması neden bu kadar zor bilmiyorum.genelde 2-3 günde iade yapıyorlar. Sen yenisini satın al sonra arızalı olanı gönder paranı geri al kredi kartı ile alırsan paran da beklemiş olmaz
Yani servis olsa daha kötü servis sizi en az 2 hafta bekletir ben yine Amazon’dan iade alıp yenisini almayı seçerdim hem de garantim uzardı. Adamlar size daha iyi bir yol sunuyor siz kötü yolu istiyorsunuz şaka gibisiniz vallahiMalesef türkiyeden RESMİ olarak servisi çekmişler. Hizmet ve parça sağlayanlar var fakat dediğim gibi asıl servis değil.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Kendini bakan çocukları ile aynı kefeye mi koyuyorsun püü(!)
Hala bambaşka yerlere odaklanmanız daha da komik. Özellikle 2 not düşmeme rağmenAnladık para istemiyorsun da adamlar ürünü almadan nasıl yenisini göndersinler? Tamir edecek olsalar ürünü almadan nasıl tamir etsinler? Yeni ürünü iade almadan gönderecek olsalar sizin tekrar ürünü yollayacağınızı nerden bilsinler? Buna dair bir sözleşme veya prosedür var mı bilmiyorum tabi. Mouse'a her türlü ihtiyacınız olduğunu söylüyorsunuz her ihtimalde bir süre mouse'suz kalacaksınız zaten. Aradaki sürede herhangi bir mouse ile idare edebilirsiniz. Bomboş bir konudan başka bir şey değil. Bir de neredeyse her mesaja okuma bilmiyorsunuz diye yanıt vermenizde ayrı komik.
Belirtirsen kartıma iade olsun diye yardımcı olurlar. Kartın kapandı ise bilemiyorum. Yani hediye çeki olarak da verse o hediye çeki ile tekrardan satın alım yaparsın olur biter. Ne kadar çok büyütmüşsünüz olayı 6 aylık mouse Amazon git servisini bul, iade almam veya aldığın fiyatı geri veririm de diyebilirdiHediye çeki olarak almak istemiyorum. Nakit verseler ona da okey olurum.
Ben de anlamadım, değişim hizmetlerinde teknik aksaklık vs yaşıyoruz dediler.1 ay iade nasıl sürdü senin onu da anlamadım. Benim 2-3 iadem oldu AYNI GÜN paramı yatırdılar ikiletmeden.
Hediye çeki olarak iade.Nerede görülmüş güncel fiyat üzerinden iade?