Neler Yeni

Yardım Amazon Temsilcisinin İlgisizliği (SteelSeries Rival 3 Wireless) 😠😡

Status
Bu konu kilitlenmiştir.

marceline_27

80+ Bronze
Katılım
25 Ağustos 2022
Mesajlar
1,553
Dahası  
Reaksiyon skoru
786
İsim
Fatih Ayhan
Hala bambaşka yerlere odaklanmanız daha da komik. Özellikle 2 not düşmeme rağmen :D
Ortada başka bir şey yokken bambaşka yerlere odaklanmayı başarıyorsam helal olsun bana.
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,112
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
68,878
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Ben de anlamadım, değişim hizmetlerinde teknik aksaklık vs yaşıyoruz dediler.

Hediye çeki olarak iade.
Başka firma olsa aldığın fiyattan iade ederdi, üstüne de ürünü göndermeyi beklerdin. Sana güncel fiyat iadesi yapmaları bile büyük bir hizmet hiçbir yerde bulamazsın çünkü yasal olarak fatura tutarı iade edilir.
 

HmzaY

80+ Gold
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
5,259
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,309
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
Başka firma olsa aldığın fiyattan iade ederdi, üstüne de ürünü göndermeyi beklerdin. Sana güncel fiyat iadesi yapmaları bile büyük bir hizmet hiçbir yerde bulamazsın çünkü yasal olarak fatura tutarı iade edilir.
Dediğim gibi iade istemiyorum. Onarım yada Değişim talep ettim.
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,112
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
68,878
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Dediğim gibi iade istemiyorum. Onarım yada Değişim talep ettim.
Değişimde de ürünü isterlerdi, ellerine ulaşınca yenisini yollardı bir şey değişmez.
 

CFK’

80+ Bronze
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
1,048
Dahası  
Reaksiyon skoru
311
İsim
Cefika
Dediğim gibi iade istemiyorum. Onarım yada Değişim talep ettim.
Kardeş sen kafayı sıyırmışsın 😂😂😂
Al iadeni yenisini sipariş et zaten ertesi gün teslimat var :D
Mesaj otomatik birleştirildi:

Değişimde de ürünü isterlerdi, ellerine ulaşınca yenisini yollardı bir şey değişmez.
Zaten değişimi kabul etmiş Amazon arkadaş siz bana yenisini yollayın ben eskisini sonradan yollarım diyor
 

HmzaY

80+ Gold
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
5,259
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,309
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
Değişimde de ürünü isterlerdi, ellerine ulaşınca yenisini yollardı bir şey değişmez.
Evet biliyorum. Mesajda da bu durum ile ilgili bir sıkıntım olmadığını belirttim. Sadece insiyatif için yöneticiye bağlanmak istediğimde sıkıntı çıkartmalarından rahatsız oldum. Evet veya Hayır olarak dönüş istedim.
 

Nightless

80+ Silver
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
3,102
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,600
İsim
Serkan FETVACI
Alıntıyı görüntüle

Bu arkadaşı 1 sene önce aldım. Türkiye'de Resmi bir servisi olmadığı için özellikle 50 TL fazla vererek amazondan aldım, bir sorun yaşarsam amazon en azından kendi destek sağlıyor vs vs diye.,,

Severek Kullandığım mousenin 6. ayda mouse tekerleği jump yapmaya başladı. Sensörlerinde bir sıkıntı var ve yazılımsal değil. Ben de amazon ile görüştüm. Sorunumu anlattım.
Onlar da bana güncel fiyat üzerinden iade yapacaklarını söylediler. İade gerçekleştiğinde para hesabınıza amazon bakiyesi olarak tanımlanır yeni ürünü alırsınız diyorlar. Fakat şöyle bir sıkıntı var.

Mekatronik mühendisliği okuduğum için mouse olmadan eğitim, iş yapamayacağımı belirttim. Ve bildiğiniz gibi Amazonun çalıştığı kuryeler ve değişim-iade süreci aşırı sıkıntılı, amazona ulaşması vs vs derken 1ay kadar uğraşacağım. (ayakkabı almıştım 1,5 ay para iadesi yapmadılar)
Bende kendilerine dedim ki, siz bana yeni ürünü yollayın ben yeni ürün geldikten sonra bozuk ürünü yollayayım. Yayıncılara yaptığınız kıyakları görüyoruz. Hani biz prime müşterilerine de düzgün bir hizmet sağlarsınız vs vs muhabbet ettik.

Ama sürekli ters ters konuşmalar, cümlelerimi görmezden gelerek. Siz ürününüzü iade edin bakarız imasında cümleler kurdular.

1,5 yıl servis ve temsilcilerle uğraştığım için biliyorum, yapabilecekleri sınırlı. Bu yüzden dedim ki yöneticileriniz ile görüşmek daha detaylı bilgi almak istiyorum dedim.




Sorun kısmı burası (anlamayanlar yada okuma sıkıntısı olanlar var var çok fazla, o yüzden ekstra belirtiyorum):
Kadın tutturdu başka bir şey yapamam, en yetkili benim vs vs. Özellikle bana zorluk çıkartmak için yapmadığı şaklabanlık kalmadı. 2 saat konuşmadan sonra en sonunda yöneticisine geri bildirim bırakacağını söyledi, güya yapamadığı başka bir şey yoktu. vs vs. Türkiye'de neden her servis-temsilci rezil hala anlayamıyorum. Alt tarafı insiyatif alabilirsiniz yada alamazsınız diye yöneticiden cevap bekledim.


Zaten ürünümü her türlü geri almak zorunda. Neyse...

Kısacası Çok rezil bir deneyimdi, sizinle paylaşmak istedim.

Not: Ben iade etmek istemiyorum, üründen memnunum. Sadece onarım edilemediği için mecbur yenisini talep etmek durumundayım. Temsilciler ile görüştük, amazon onarım sağlamıyor.

Yorumlarda onlar yayıncı, kendini yayıncı yerine koyma diyenleri görüyorum, yazık... Çok yazık.

Ayrıca 8 yıldır amazon kullanıcısıyım ilk defa böyle bir şey yaşıyorum.

Bu arada hala yazdığımı anlayamayan bazıları var, insan olarak tanımlayamıyorum. Rezillik amazonun bana iade yapması vs vs değil. Temsilcinin yönetici ile iletişime geçmemek için gösterdiği çaba asıl sorunum.
Yayıncılara zaten milyarlık ürün yolluyorlar. O zaman bende başka yerde olmadığım konum için diyim ben buranın müdürüyüm bana ona göre davranın olmadık bir statü için bir olay istemek ne kadar doğru bilmiyorum. Zaten her yayıncıya dediklerin gibi yapmıyorlar eğer yapıyorlar ise aç yayın ben yayıncıyım de 10 kişi bile izlensen yayıncısın netice de.
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,112
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
68,878
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
Evet biliyorum. Mesajda da bu durum ile ilgili bir sıkıntım olmadığını belirttim. Sadece insiyatif için yöneticiye bağlanmak istediğimde sıkıntı çıkartmalarından rahatsız oldum. Evet veya Hayır olarak dönüş istedim.
Bağlamaz, bağlayamıyordur muhtemelen. Hepsiburada, Amazon gibi yerleri ufak mağazalardaki gibi sanmayın.
 

HmzaY

80+ Gold
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
5,259
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,309
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
Bağlamaz, bağlayamıyordur muhtemelen. Hepsiburada, Amazon gibi yerleri ufak mağazalardaki gibi sanmayın.
8 yıldır amazon kullanıyorum. Daha önce 5-6 defa insiyatif sağlandı. Sıkıntı yok.
 

Mehmet Yılmaz

Vitreus
Yönetici
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
29,112
En İyi Cevap
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
68,878
Konum
Ankara
İsim
Mehmet Yılmaz
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartları ve İnternet Servis Sağlayıcıları
Epic Games
DreamRS
Discord
mehmet_yilmaz
8 yıldır amazon kullanıyorum. Daha önce 5-6 defa insiyatif sağlandı. Sıkıntı yok.
Ben de 1 ay kullanılmış ürünü bile iade ettim ufak sorunlardan dolayı, hiç neden diye bile sormayıp aynı gün iademi yaptılar. Ama gidip tıpış tıpış ücretsiz kargoyla da geri dönderdim. Hizmet veriyorlar diye bu kadar üzerlerine gitmek mantıksız. Şunu bile belki yapsa yapsa Hepsiburada yapardı hizmet olarak onun harici aldığın tutardan iade ederlerdi kalırdın ortada.
 

HmzaY

80+ Gold
Katılım
23 Temmuz 2022
Mesajlar
5,259
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,309
Konum
Nazarick
İsim
Hamza Y
İlgilendiği Kategoriler
Little Bit Everything
Ben de 1 ay kullanılmış ürünü bile iade ettim ufak sorunlardan dolayı, hiç neden diye bile sormayıp aynı gün iademi yaptılar.
Hepsiburada yapardı hizmet olarak onun harici aldığın tutardan iade ederlerdi kalırdın ortada.
İade ve değişim farklı şeyler dediğim gibi.


Ayrıca amazon 1 ay koşulsuz iade sağladığını söylediği için, işini yaptı diye tebrik etmeyeceğim ama güzel hizmet evet.
 
Katılım
16 Temmuz 2022
Mesajlar
133
Dahası  
Reaksiyon skoru
49
İsim
Uğurcan Karatepe
Kardeşim bir temsilcinin maksimum yapabileceği sey budur zaten ekstra ne bekliyorsun yönetici gelip orada seni dinler mi akıl var mantık var adamlarda mesai ile çalışan yani onlarada senin gibi arkadaşlarla uğraşmak zor geliyordur emin olabilirsin
 
Status
Bu konu kilitlenmiştir.
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,017,204
Mesajlar
9,185,176
Üyeler
161,252
Son üye
amelik22
Top Bottom