Yardım Amazon Temsilcisinin İlgisizliği (SteelSeries Rival 3 Wireless) 😠😡

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Ben de anlamadım, değişim hizmetlerinde teknik aksaklık vs yaşıyoruz dediler.

Hediye çeki olarak iade.
Başka firma olsa aldığın fiyattan iade ederdi, üstüne de ürünü göndermeyi beklerdin. Sana güncel fiyat iadesi yapmaları bile büyük bir hizmet hiçbir yerde bulamazsın çünkü yasal olarak fatura tutarı iade edilir.
 
Başka firma olsa aldığın fiyattan iade ederdi, üstüne de ürünü göndermeyi beklerdin. Sana güncel fiyat iadesi yapmaları bile büyük bir hizmet hiçbir yerde bulamazsın çünkü yasal olarak fatura tutarı iade edilir.
Dediğim gibi iade istemiyorum. Onarım yada Değişim talep ettim.
 
Dediğim gibi iade istemiyorum. Onarım yada Değişim talep ettim.
Değişimde de ürünü isterlerdi, ellerine ulaşınca yenisini yollardı bir şey değişmez.
 
Dediğim gibi iade istemiyorum. Onarım yada Değişim talep ettim.
Kardeş sen kafayı sıyırmışsın 😂😂😂
Al iadeni yenisini sipariş et zaten ertesi gün teslimat var :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Değişimde de ürünü isterlerdi, ellerine ulaşınca yenisini yollardı bir şey değişmez.
Zaten değişimi kabul etmiş Amazon arkadaş siz bana yenisini yollayın ben eskisini sonradan yollarım diyor
 
Değişimde de ürünü isterlerdi, ellerine ulaşınca yenisini yollardı bir şey değişmez.
Evet biliyorum. Mesajda da bu durum ile ilgili bir sıkıntım olmadığını belirttim. Sadece insiyatif için yöneticiye bağlanmak istediğimde sıkıntı çıkartmalarından rahatsız oldum. Evet veya Hayır olarak dönüş istedim.
 
Alıntıyı görüntüle

Bu arkadaşı 1 sene önce aldım. Türkiye'de Resmi bir servisi olmadığı için özellikle 50 TL fazla vererek amazondan aldım, bir sorun yaşarsam amazon en azından kendi destek sağlıyor vs vs diye.,,

Severek Kullandığım mousenin 6. ayda mouse tekerleği jump yapmaya başladı. Sensörlerinde bir sıkıntı var ve yazılımsal değil. Ben de amazon ile görüştüm. Sorunumu anlattım.
Onlar da bana güncel fiyat üzerinden iade yapacaklarını söylediler. İade gerçekleştiğinde para hesabınıza amazon bakiyesi olarak tanımlanır yeni ürünü alırsınız diyorlar. Fakat şöyle bir sıkıntı var.

Mekatronik mühendisliği okuduğum için mouse olmadan eğitim, iş yapamayacağımı belirttim. Ve bildiğiniz gibi Amazonun çalıştığı kuryeler ve değişim-iade süreci aşırı sıkıntılı, amazona ulaşması vs vs derken 1ay kadar uğraşacağım. (ayakkabı almıştım 1,5 ay para iadesi yapmadılar)
Bende kendilerine dedim ki, siz bana yeni ürünü yollayın ben yeni ürün geldikten sonra bozuk ürünü yollayayım. Yayıncılara yaptığınız kıyakları görüyoruz. Hani biz prime müşterilerine de düzgün bir hizmet sağlarsınız vs vs muhabbet ettik.

Ama sürekli ters ters konuşmalar, cümlelerimi görmezden gelerek. Siz ürününüzü iade edin bakarız imasında cümleler kurdular.

1,5 yıl servis ve temsilcilerle uğraştığım için biliyorum, yapabilecekleri sınırlı. Bu yüzden dedim ki yöneticileriniz ile görüşmek daha detaylı bilgi almak istiyorum dedim.




Sorun kısmı burası (anlamayanlar yada okuma sıkıntısı olanlar var var çok fazla, o yüzden ekstra belirtiyorum):
Kadın tutturdu başka bir şey yapamam, en yetkili benim vs vs. Özellikle bana zorluk çıkartmak için yapmadığı şaklabanlık kalmadı. 2 saat konuşmadan sonra en sonunda yöneticisine geri bildirim bırakacağını söyledi, güya yapamadığı başka bir şey yoktu. vs vs. Türkiye'de neden her servis-temsilci rezil hala anlayamıyorum. Alt tarafı insiyatif alabilirsiniz yada alamazsınız diye yöneticiden cevap bekledim.


Zaten ürünümü her türlü geri almak zorunda. Neyse...

Kısacası Çok rezil bir deneyimdi, sizinle paylaşmak istedim.

Not: Ben iade etmek istemiyorum, üründen memnunum. Sadece onarım edilemediği için mecbur yenisini talep etmek durumundayım. Temsilciler ile görüştük, amazon onarım sağlamıyor.

Yorumlarda onlar yayıncı, kendini yayıncı yerine koyma diyenleri görüyorum, yazık... Çok yazık.

Ayrıca 8 yıldır amazon kullanıcısıyım ilk defa böyle bir şey yaşıyorum.

Bu arada hala yazdığımı anlayamayan bazıları var, insan olarak tanımlayamıyorum. Rezillik amazonun bana iade yapması vs vs değil. Temsilcinin yönetici ile iletişime geçmemek için gösterdiği çaba asıl sorunum.
Yayıncılara zaten milyarlık ürün yolluyorlar. O zaman bende başka yerde olmadığım konum için diyim ben buranın müdürüyüm bana ona göre davranın olmadık bir statü için bir olay istemek ne kadar doğru bilmiyorum. Zaten her yayıncıya dediklerin gibi yapmıyorlar eğer yapıyorlar ise aç yayın ben yayıncıyım de 10 kişi bile izlensen yayıncısın netice de.
 
Evet biliyorum. Mesajda da bu durum ile ilgili bir sıkıntım olmadığını belirttim. Sadece insiyatif için yöneticiye bağlanmak istediğimde sıkıntı çıkartmalarından rahatsız oldum. Evet veya Hayır olarak dönüş istedim.
Bağlamaz, bağlayamıyordur muhtemelen. Hepsiburada, Amazon gibi yerleri ufak mağazalardaki gibi sanmayın.
 
Bağlamaz, bağlayamıyordur muhtemelen. Hepsiburada, Amazon gibi yerleri ufak mağazalardaki gibi sanmayın.
8 yıldır amazon kullanıyorum. Daha önce 5-6 defa insiyatif sağlandı. Sıkıntı yok.
 
8 yıldır amazon kullanıyorum. Daha önce 5-6 defa insiyatif sağlandı. Sıkıntı yok.
Ben de 1 ay kullanılmış ürünü bile iade ettim ufak sorunlardan dolayı, hiç neden diye bile sormayıp aynı gün iademi yaptılar. Ama gidip tıpış tıpış ücretsiz kargoyla da geri dönderdim. Hizmet veriyorlar diye bu kadar üzerlerine gitmek mantıksız. Şunu bile belki yapsa yapsa Hepsiburada yapardı hizmet olarak onun harici aldığın tutardan iade ederlerdi kalırdın ortada.
 
Ben de 1 ay kullanılmış ürünü bile iade ettim ufak sorunlardan dolayı, hiç neden diye bile sormayıp aynı gün iademi yaptılar.
Hepsiburada yapardı hizmet olarak onun harici aldığın tutardan iade ederlerdi kalırdın ortada.
İade ve değişim farklı şeyler dediğim gibi.


Ayrıca amazon 1 ay koşulsuz iade sağladığını söylediği için, işini yaptı diye tebrik etmeyeceğim ama güzel hizmet evet.
 
Kardeşim bir temsilcinin maksimum yapabileceği sey budur zaten ekstra ne bekliyorsun yönetici gelip orada seni dinler mi akıl var mantık var adamlarda mesai ile çalışan yani onlarada senin gibi arkadaşlarla uğraşmak zor geliyordur emin olabilirsin
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top