AMAZON.TR İADE PARASINI YATIRMIYOR UGRAŞMIYOR

zınlay_7

80+
Katılım
7 Şubat 2024
Mesajlar
105
Reaksiyon skoru
16
Amazon'da satın aldıgım kulaklık birkaç ay sonra bozuldu garantisini istedim garanti hizmeti veremiyoruz dediler yenisi ile degisim istedim sistemde sıkıntı var siz eskisini iade edin yenisini satın alın parayı size iade edelim dediler amazon.tr diye guvendim. Neyse kulaklık geldi iade edildi dediler 10 gün oldu para bankama yansımadı bankayla gorustum sorun bizde degil bizde boyle bir odeme gozukmuyor dediler. Amazon'la görüştüm. Ne oldu sanarsınız. Tam 2 ay boyunca aynen şunlar yaşandı:

Haftanın başında Amazon destege yazıyorum benim bir iadem vardi geri donus yapılmadı
- Efendim kusura bakmayın ben yeni bir anket olusturuyorum ve durumunuzun acil oldugunu belirtiyorum en fazla 72 saat içerisinde mail ile size geri donus yapılacaktır.

1 hafta geciyor ses yok yine yazıyorum yine aynı cevap. Tam 2 ay oldu 5000TL iadesi yapılamadı üstüne üstün 1 kere bile bana geri donus yapılmadı çıldıracağım.
Amazon bu normal tanıdık bir esnaf degil ne yapmalıyım ben artık bu insanlar belli ki kale almıyor beni.
Daha once benzer durum yasayan varsa bir onerinizi alırım.
 
Amazon'da satın aldıgım kulaklık birkaç ay sonra bozuldu garantisini istedim garanti hizmeti veremiyoruz dediler yenisi ile degisim istedim sistemde sıkıntı var siz eskisini iade edin yenisini satın alın parayı size iade edelim dediler amazon.tr diye guvendim. Neyse kulaklık geldi iade edildi dediler 10 gün oldu para bankama yansımadı bankayla gorustum sorun bizde degil bizde boyle bir odeme gozukmuyor dediler. Amazon'la görüştüm. Ne oldu sanarsınız. Tam 2 ay boyunca aynen şunlar yaşandı:

Haftanın başında Amazon destege yazıyorum benim bir iadem vardi geri donus yapılmadı
- Efendim kusura bakmayın ben yeni bir anket olusturuyorum ve durumunuzun acil oldugunu belirtiyorum en fazla 72 saat içerisinde mail ile size geri donus yapılacaktır.

1 hafta geciyor ses yok yine yazıyorum yine aynı cevap. Tam 2 ay oldu 5000TL iadesi yapılamadı üstüne üstün 1 kere bile bana geri donus yapılmadı çıldıracağım.
Amazon bu normal tanıdık bir esnaf degil ne yapmalıyım ben artık bu insanlar belli ki kale almıyor beni.
Daha once benzer durum yasayan varsa bir onerinizi alırım.
Desteğe yazmak yerine direkt telefonla konuştun mu hiç
 
Eğer bir sonuç alamadıysanız, ürünün iadesine ilişkin yaptığınız görüşmelerin, kargo bilgilerinin, gönderilme ve teslim alınma tarihleri vs, ürünün faturası gibi tüm bilgi ve belgelerin ekran görüntülerini alarak bankanıza harcama itirazı oluşturun. Sizinkine çok benzer durum olmasa da başıma geldi ve ben iadesini aldım amazondan.
 
Ben 7-8 aylık klavye yi gönderim hatta yurt dışı üründü yurtdışına çıkmadan yatırdılar iade yi
 
Amazon'da satın aldıgım kulaklık birkaç ay sonra bozuldu garantisini istedim garanti hizmeti veremiyoruz dediler yenisi ile degisim istedim sistemde sıkıntı var siz eskisini iade edin yenisini satın alın parayı size iade edelim dediler amazon.tr diye guvendim. Neyse kulaklık geldi iade edildi dediler 10 gün oldu para bankama yansımadı bankayla gorustum sorun bizde degil bizde boyle bir odeme gozukmuyor dediler. Amazon'la görüştüm. Ne oldu sanarsınız. Tam 2 ay boyunca aynen şunlar yaşandı:

Haftanın başında Amazon destege yazıyorum benim bir iadem vardi geri donus yapılmadı
- Efendim kusura bakmayın ben yeni bir anket olusturuyorum ve durumunuzun acil oldugunu belirtiyorum en fazla 72 saat içerisinde mail ile size geri donus yapılacaktır.

1 hafta geciyor ses yok yine yazıyorum yine aynı cevap. Tam 2 ay oldu 5000TL iadesi yapılamadı üstüne üstün 1 kere bile bana geri donus yapılmadı çıldıracağım.
Amazon bu normal tanıdık bir esnaf degil ne yapmalıyım ben artık bu insanlar belli ki kale almıyor beni.
Daha once benzer durum yasayan varsa bir onerinizi alırım.
amazonda bayağıdır iade işi çok sıkıntılı hocam, bayağıdır trendyoldan bile beterler iadeyi yatırma süresi bakımından. müşteri hizmetlerini darlamaya devam edin ve şikayet var a yazın, eğer bunlardan sonuç alamazsanız son çare thh.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Eğer bir sonuç alamadıysanız, ürünün iadesine ilişkin yaptığınız görüşmelerin, kargo bilgilerinin, gönderilme ve teslim alınma tarihleri vs, ürünün faturası gibi tüm bilgi ve belgelerin ekran görüntülerini alarak bankanıza harcama itirazı oluşturun. Sizinkine çok benzer durum olmasa da başıma geldi ve ben iadesini aldım amazondan.
harcama itirazı minimum 3 ay sürüyor yanlış hatırlamıyorsam.
 
amazonda bayağıdır iade işi çok sıkıntılı hocam, bayağıdır trendyoldan bile beterler iadeyi yatırma süresi bakımından. müşteri hizmetlerini darlamaya devam edin ve şikayet var a yazın, eğer bunlardan sonuç alamazsanız son çare thh.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


harcama itirazı minimum 3 ay sürüyor yanlış hatırlamıyorsam.
Aynen hocam ama bankadan bankaya göre değişebiliyor bu süre. Ben ürünü enpara ile almıştım 6 taksitle. Taksitlerini bitirdim halen sonuçlanmamıştı :) ama sonra tüm tutarı birden yatırdılar.
 
Amazon'da satın aldıgım kulaklık birkaç ay sonra bozuldu garantisini istedim garanti hizmeti veremiyoruz dediler yenisi ile degisim istedim sistemde sıkıntı var siz eskisini iade edin yenisini satın alın parayı size iade edelim dediler amazon.tr diye guvendim. Neyse kulaklık geldi iade edildi dediler 10 gün oldu para bankama yansımadı bankayla gorustum sorun bizde degil bizde boyle bir odeme gozukmuyor dediler. Amazon'la görüştüm. Ne oldu sanarsınız. Tam 2 ay boyunca aynen şunlar yaşandı:

Haftanın başında Amazon destege yazıyorum benim bir iadem vardi geri donus yapılmadı
- Efendim kusura bakmayın ben yeni bir anket olusturuyorum ve durumunuzun acil oldugunu belirtiyorum en fazla 72 saat içerisinde mail ile size geri donus yapılacaktır.

1 hafta geciyor ses yok yine yazıyorum yine aynı cevap. Tam 2 ay oldu 5000TL iadesi yapılamadı üstüne üstün 1 kere bile bana geri donus yapılmadı çıldıracağım.
Amazon bu normal tanıdık bir esnaf degil ne yapmalıyım ben artık bu insanlar belli ki kale almıyor beni.
Daha once benzer durum yasayan varsa bir onerinizi alırım.
Birebir aynısını yaşadım. Kargo şirketi hangisiyse onu ara ve oraya ilet sorunu. Çözüyorlar.
 
Aynen hocam ama bankadan bankaya göre değişebiliyor bu süre. Ben ürünü enpara ile almıştım 6 taksitle. Taksitlerini bitirdim halen sonuçlanmamıştı :) ama sonra tüm tutarı birden yatırdılar.
harcama itirazı ve thh son çareler olmalı çünkü çooook uzun sürüyorlar. bendede papara 3 ay da yatırmıştı harcama itirazından sonra.
 
Benzer bir süreç yaşamıştım 2022 yılında aldığım Jabra elite kulaklığım bozulunca 2024 şubat ayında teknik servise gönderdim değişim kararı çıktı aynı modelden stokta olmayınca para iadesi istedim. bu arada o dönem harcama yaptığım kart, para iadesini istediğim dönemde kapalıydı kartı iptal ettirmiştim. prosedür gereği amazon hesaba iade veya başka karta iade yapamıyoruz sadece alışveriş yapılan kart neyse o karta iade yapabiliriz demişlerdi. tam 1.5 ay boyunca para iadesi süreci ile uğraştım her seferinde 14. gün sonunda, 14 gün bitti 15. gün oldu talep açtık, inceliyoruz size döneceğiz diye oyalamalar falan en sonunda bu süreç 1.5 aya kadar devam etti, daha fazla uğraşamam deyip, THH'ye verdim bunları bu süreçte de ara ara yine yazışmaya devam ettim, aynı zamanda bankayla da görüşüyorum onlar güncel yansıyan bir iadeniz yok diye topu hep firmaya atıyorlar.

en son süreç şu şekilde çözüldü burada amazon mu yoksa banka mı suçlu bilmiyorum normalde bu tür işlemlerde iade'ler güncel hareketlere yansıması lazımken, 2022 yılında yapılan alışveriş olsa'da iade süreci şu an oluyor yani, bu iade nasıl olduysa 2022 yılı hareketlerine yansımış. dolayısıyla her seferinde görüştüğüm müşteri temsilcileri güncel döneme baktığı için iade gelmemiş diye bilgi veriyor halbuki iade gelmiş ama 2 yıl önceki hareketlerde gözüküyor neyse bunu rahat söylüyorum bankanın çağrı merkezinde ki görüştüğüm 8. müşteri temsilcisi fark etti. kredi kartına yatırılan tutarı hesaba aktarabildi. bu durum fark edilmeseydi süreci thh'nin çözmesini bekleyecektim.

işgüzar amazon yada banka gidip iade provizyonunu 2022 yılı olarak girmiş sisteme böyle saçma bir süreç işte
 
Benzer bir süreç yaşamıştım 2022 yılında aldığım Jabra elite kulaklığım bozulunca teknik servise gönderdim değişim kararı çıktı aynı modelden stokta olmayınca para iadesi istedim. bu arada o dönem harcama yaptığım kart, para iadesini istediğim dönemde kapalıydı kartı iptal ettirmiştim. prosedür gereği amazon hesaba iade veya başka karta iade yapamıyoruz sadece alışveriş yapılan kart neyse o karta iade yapabiliriz demişlerdi. tam 1.5 ay boyunca para iadesi süreci ile uğraştım her seferinde 14. gün sonunda, 14 gün bitti 15. gün oldu talep açtık, inceliyoruz size döneceğiz diye oyalamalar falan en sonunda bu süreç 1.5 aya kadar devam etti, daha fazla uğraşamam deyip, THH'ye verdim bunları bu süreçte de ara ara yine yazışmaya devam ettim, aynı zamanda bankayla da görüşüyorum onlar güncel yansıyan bir iadeniz yok diye topu hep firmaya atıyorlar.

en son süreç şu şekilde çözüldü burada amazon mu yoksa banka mı suçlu bilmiyorum normalde bu tür işlemlerde iade'ler güncel hareketlere yansıması lazımken, 2022 yılında yapılan alışveriş olsa'da iade süreci şu an oluyor, bu iade nasıl olduysa 2022 yılında ki hareketlere yansımış. dolayısıyla her seferinde müşteri temsilcileri güncel döneme baktığı için iade gelmemiş diye bilgi veriyor halbuki iade gelmiş ama 2 yıl önceki hareketlerde gözüküyor neyse bunu rahat söylüyorum bankada ki görüştüğüm 8. müşteri temsilcisi fark etti. kredi kartına yatırılan iade hesaba aktarılabildi.
sonuç olarak kartınız kapalı bile olsa iade hesaba yattı değimi?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

Forum istatistikleri

Konular
1,161,828
Mesajlar
10,471,918
Üyeler
184,504
Son üye
EnesKzl
Geri
Top