Mt1903
80+ Bronze
- Katılım
- 10 Aralık 2020
- Mesajlar
- 878
Dahası
Merhaba iyi forumlar.
Amazon üzerinden bir mouse sipariş verdim ve bir gün sonra elime ulaştı. Ancak mouse hoşuma gitmedi iade etmek istedim. İade talebi oluşturdum ve anlaşmalı kargo firması MNG evime pek yakın değildi.
Siteden iade seçeneklerine baktığımda farklı kargo firmalarından birinden iade edersem ücreti kendimin ödeyeceği ve 20 TL amazonun geri ödeme yapacağı yazıyordu. Bende PTT üzerinden iade olarak gönderdim ve 32,70 gibi bi rakam posta ücreti ödedim. Ertesi gün posta CEVA Lojistik Gebze'ye ulaştı. Süreci buraya kadar kontrol etmiştim ancak ertesi gün telefonuma iadenin kabul edilmediği adresime geri postalandığı 9,99 ödemenin olduğuna dair bir mesaj geldi. PTT'yi arayıp neden iade edildiğini sorduğumda firma personeli teslim alırken kimlik numarasını paylaşmadığından teslim edilememiş dendi.
Bende Amazon Destek hattına yazdım durumu ve müşteri temsilcisi öncelikle MNG Kargo ile Amazon'un anlaşmalı olduğunu, istersem yeni iade kodu gönderebileceğini, farklı kargo firmasıyla iade yaptığım için iadenin kabul olmadığı söyledi. Bende sitenizde neden diğer kargo firmaları ile gönderimin mümkün olduğu bir hizmet var o halde dedim. Kısa bir süre bekletip bazı departmanlara sordu ve geri dönüşü ektedir :
Amazon üzerinden bir mouse sipariş verdim ve bir gün sonra elime ulaştı. Ancak mouse hoşuma gitmedi iade etmek istedim. İade talebi oluşturdum ve anlaşmalı kargo firması MNG evime pek yakın değildi.
Siteden iade seçeneklerine baktığımda farklı kargo firmalarından birinden iade edersem ücreti kendimin ödeyeceği ve 20 TL amazonun geri ödeme yapacağı yazıyordu. Bende PTT üzerinden iade olarak gönderdim ve 32,70 gibi bi rakam posta ücreti ödedim. Ertesi gün posta CEVA Lojistik Gebze'ye ulaştı. Süreci buraya kadar kontrol etmiştim ancak ertesi gün telefonuma iadenin kabul edilmediği adresime geri postalandığı 9,99 ödemenin olduğuna dair bir mesaj geldi. PTT'yi arayıp neden iade edildiğini sorduğumda firma personeli teslim alırken kimlik numarasını paylaşmadığından teslim edilememiş dendi.
Bende Amazon Destek hattına yazdım durumu ve müşteri temsilcisi öncelikle MNG Kargo ile Amazon'un anlaşmalı olduğunu, istersem yeni iade kodu gönderebileceğini, farklı kargo firmasıyla iade yaptığım için iadenin kabul olmadığı söyledi. Bende sitenizde neden diğer kargo firmaları ile gönderimin mümkün olduğu bir hizmet var o halde dedim. Kısa bir süre bekletip bazı departmanlara sordu ve geri dönüşü ektedir :