Arkadaşlar merhaba, 1 Eylül 2024 tarihinde forumda tavsiye üzerine ve taksit avantajı sebebiyle Amazon TR üzerinden Acer Nitro 5 AN515-58-7725 modelini satın aldım. Cihazda ekran montaj hatası ve ekran kartında coil whine çıkması sebebiyle 9 Eylül tarihinde değişime gönderdim. Değişim süresi içerisinde belirsiz aralıklar ile müşteri hizmetleri ile konuşup bana özel stokun ayırtılıp ayırtılmadığını teyit ettirdim, hepsi size özel stok düşürüldü, içiniz rahat olsun 14 gün içerisinde yeni cihaz gönderilecektir dedi.
Biraz önce tekrar müşteri hizmetlerine bağlandım ve ürünün stokları tükendiği için yeni stok bekleniyor, haftaya da beklemenizi rica ederiz cevabını aldım. 23 Eylül'de belirtilen süre doluyor ve ürünün 3 günde ek olarak barkod okutma değişim süresini de ekledigimizde 14 günü aşmış oluyor. Burada Amazon TR'yi öven birçok kişi var ki ben de öyle düşünenlerdendim. Ustelik laptopu şirketimin üzerine aldım ve 2 haftadir üst düzey işlerimi yapamıyorum. Amazon TR üzerinden bilgisayar alacak kişiler için bu konuyu açıyorum, son derece öfkeli ve pişmanım. Salı gününe kadar yeni cihaz gelmez ise iptal edeceğim, bu sayede taksit limitim de yanmış olacak.
Not: Saticı ve gonderici Amazon TR
Biraz önce tekrar müşteri hizmetlerine bağlandım ve ürünün stokları tükendiği için yeni stok bekleniyor, haftaya da beklemenizi rica ederiz cevabını aldım. 23 Eylül'de belirtilen süre doluyor ve ürünün 3 günde ek olarak barkod okutma değişim süresini de ekledigimizde 14 günü aşmış oluyor. Burada Amazon TR'yi öven birçok kişi var ki ben de öyle düşünenlerdendim. Ustelik laptopu şirketimin üzerine aldım ve 2 haftadir üst düzey işlerimi yapamıyorum. Amazon TR üzerinden bilgisayar alacak kişiler için bu konuyu açıyorum, son derece öfkeli ve pişmanım. Salı gününe kadar yeni cihaz gelmez ise iptal edeceğim, bu sayede taksit limitim de yanmış olacak.
Not: Saticı ve gonderici Amazon TR