Neler Yeni

Çözüldü✓ Amazon Türkiye Mağduriyeti

Klr7

80+
Katılım
27 Aralık 2023
Mesajlar
6
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
..
Arkadaşlar merhaba, 1 Eylül 2024 tarihinde forumda tavsiye üzerine ve taksit avantajı sebebiyle Amazon TR üzerinden Acer Nitro 5 AN515-58-7725 modelini satın aldım. Cihazda ekran montaj hatası ve ekran kartında coil whine çıkması sebebiyle 9 Eylül tarihinde değişime gönderdim. Değişim süresi içerisinde belirsiz aralıklar ile müşteri hizmetleri ile konuşup bana özel stokun ayırtılıp ayırtılmadığını teyit ettirdim, hepsi size özel stok düşürüldü, içiniz rahat olsun 14 gün içerisinde yeni cihaz gönderilecektir dedi.

Biraz önce tekrar müşteri hizmetlerine bağlandım ve ürünün stokları tükendiği için yeni stok bekleniyor, haftaya da beklemenizi rica ederiz cevabını aldım. 23 Eylül'de belirtilen süre doluyor ve ürünün 3 günde ek olarak barkod okutma değişim süresini de ekledigimizde 14 günü aşmış oluyor. Burada Amazon TR'yi öven birçok kişi var ki ben de öyle düşünenlerdendim. Ustelik laptopu şirketimin üzerine aldım ve 2 haftadir üst düzey işlerimi yapamıyorum. Amazon TR üzerinden bilgisayar alacak kişiler için bu konuyu açıyorum, son derece öfkeli ve pişmanım. Salı gününe kadar yeni cihaz gelmez ise iptal edeceğim, bu sayede taksit limitim de yanmış olacak.

Not: Saticı ve gonderici Amazon TR
 

Ekler

  • Screenshot_20240921_103038_Amazon Shopping.jpg
    Screenshot_20240921_103038_Amazon Shopping.jpg
    108.1 KB · Hit: 36

Canx06

80+
Katılım
18 Eylül 2024
Mesajlar
25
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
İsim
can
Kimseye güven kalmadı artık yapacak bir şey yok. Şans işine dönüştü. Geçmiş olsun.
 

Klr7

80+
Katılım
27 Aralık 2023
Mesajlar
6
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
..
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Amazon TR açık ve net sahtekar bir firmadır, müşteri hizmetleri kayıtlari duruyor hepsi yalan bilgi vererek müşteriyi oyalamayı amaçlamaktadır
 

Furkan²

80+ Gold
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
9,811
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,234
Yaş
26
Konum
İzmir
İsim
Furkan
İlgilendiği Kategoriler
Kur'an_ı Kerim - Satranç - Piano - Tenis - Anime/Manga - Klasik Müzik - Felsefe - Krunker
Değişim istemek genel olarak sıkıntılı iş direkt iade edip yenisini sipariş etmek sağlıklı yol. Zaten normalde Amazon` da değişim diye bir şey yok, bildiğim kadarıyla. Ben alışveriş yapmayı bıraktım boykot amaçlı eskiden çok ürün alırdım amazondan, illa sorunlu çıkan oluyordu ama hiçbir zaman değişim yapmadılar.
 

Klr7

80+
Katılım
27 Aralık 2023
Mesajlar
6
Dahası  
Reaksiyon skoru
1
İsim
..
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Değişim istemek genel olarak sıkıntılı iş direkt iade edip yenisini sipariş etmek sağlıklı yol. Zaten normalde Amazon` da değişim diye bir şey yok, bildiğim kadarıyla. Ben alışveriş yapmayı bıraktım boykot amaçlı eskiden çok ürün alırdım amazondan, illa sorunlu çıkan oluyordu ama hiçbir zaman değişim yapmadılar.
Değişim diye bir şey var, iade et bölümünden değiştir seçeneği var, iade edilse bile aynı süre beklenecekti, eski cihazim halen depo tarafından açılmamış ve incelenmeye alınmamış, olayın değişim veya iade ile bağlantısı yok yani. Mesele firmanın sahtekarlığı, müşteri hizmetlerinin kullanıcıya yalan bilgi vermesi.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Müşteri hizmetlerini aradım yarım saat önce, sohbet kayıtlarıma baktı ve 7-8 temsilcinin de bana özel stok ayirtildigini teyit ettiği cümlesini okudu, üzülerek meslektaşlarımın verdiği bilgi doğru değil dedi.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Yani arkadaşlar stok ayırtılma diye bir şey yok, kulliyen sizi oyalama amaçlı yalan bilgiden ibarettir. Değişime gönderdiginiz cihazinizin stokları biterse ortada kalırsınız. Taksitle alırsanız daha da perişan olursunuz.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,033,062
Mesajlar
9,311,023
Üyeler
163,767
Son üye
riavytr
Top Bottom