Yardım Amazon veya Hepsiburada Satıcılı Telefon Almak

tugay05

80+ Bronze
Katılım
12 Ağustos 2023
Mesajlar
508
Reaksiyon skoru
193
Dostlar selamlar herkese Iphone 16 veya 16 pro almayı düşünüyorum ve en uyguna Amazon ve Hepsiburadada var (Satıcı:Hepsiburada ve Amazon) buralardan telefon alıpta herhangi bir sorunla karşılaşan veya garantilik bir durum olduğunda sorun yaşayan oldu mu ? Tereddüt etmeden almalımıyım Yoksa Vatan , Mediamarkt gibi mağazalara gidip mi almalıyım aralarında 1-2k civarı bir fark mevcut Desteklerinizi bekliyorum teşekkürler
 
Sorunsuzca Hepsiburada satıcılı s23 ve Teknosa web sitesinden Teknosa satıcılı iphone 13 aldım.
 
Amazondan ve hepsiburadadan telefon siparişlerim oldu. Hiçbir sorun yaşamadım. Öneririm.
 
Garantinin bu firmalarla bir alakası yok servisine yollayacaksın zaten.
 
kanka ben hepsiburada satıcılı iphone 13 almıstım telefon geldi baktım ekran flexi arızalı hemen iadeye gönderdim hızlı bir şekilde iade aldılar hbden alabilirsin
 
amazon ve hepsiburada satıcısı üzmez sorunsuz alabilirsiniz
 
ayıplı ürünlerde satıcı sorumlu hocam. servisler sadece arızalı ürünü tamir eder edemezse de tamir edilemediğine dair belge verir
Fark etmez, servis raporu istiyor her türlü.
 
Fark etmez, servis raporu istiyor her türlü.
olay düşündüğünden biraz daha farklı hocam ayıp ilk 6 ayda ortaya çıktıysa ispat yükümlülüğü satıcıdadır.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Fark etmez, servis raporu istiyor her türlü.
ayrıca servis raporu versen bile çoğu firma (büyük küçük neredeyse hepsi) enflasyon sebebi ile değişim yapmak istemiyor fatura tutarını iade edelim diyor. yine thh başvurmak durumunda kalıyorsunuz
edit: başıma onlarca defa geldi fatura tutarı ürünün ikinci el değerinin yarısı hatta daha azı olabiliyor o kadar kötü bir seçenek oluyor ki. onu da anca sorunu tüketici hakem heyeti ile çözebiliyorsun
 
Son düzenleme:
ayıplı ürünlerde satıcı sorumlu hocam. servisler sadece arızalı ürünü tamir eder edemezse de tamir edilemediğine dair belge verir
Servisler ürün tamir edilemezse para iadesi de yaparlar. Satıcı telefonu satıp, senin eline sorunsuzca geçmesini sağlamakla yükümlü, gerisine karışmaz. Arızalı bir telefonu servise vermek ve süreci takip etmek işkence olduğundan millet iade edip geçiyor. İade cihaz da fabrikaya gönderilip yeniden testlere tabi tutuluyor ( yersen!) . Çoğu zaman arızalı iadeli ürün başkasına satıldığından, farketmeyen biri oluncaya kadar piyasada dolanıyor.
Ancak satıcı telefonu satar, orada onun görevi biter. Ondan sonra çıkan sorunlar servisin çözmesi gerekir. Hanıma tecno phantom v flip 5g aldım, kutudan ekranda siyah leke ile çıktı, servise gönderdim, ellerinde yedek parça ve swap cihaz olmadığından para iadesi yaptılar mesela.
 
Servisler ürün tamir edilemezse para iadesi de yaparlar. Satıcı telefonu satıp, senin eline sorunsuzca geçmesini sağlamakla yükümlü, gerisine karışmaz. Arızalı bir telefonu servise vermek ve süreci takip etmek işkence olduğundan millet iade edip geçiyor. İade cihaz da fabrikaya gönderilip yeniden testlere tabi tutuluyor ( yersen!) . Çoğu zaman arızalı iadeli ürün başkasına satıldığından, farketmeyen biri oluncaya kadar piyasada dolanıyor.
Ancak satıcı telefonu satar, orada onun görevi biter. Ondan sonra çıkan sorunlar servisin çözmesi gerekir. Hanıma tecno phantom v flip 5g aldım, kutudan ekranda siyah leke ile çıktı, servise gönderdim, ellerinde yedek parça ve swap cihaz olmadığından para iadesi yaptılar mesela.
hocam açın kanunu okuyun o zaman. kimin ne sorumluluğu var hepsi yazıyor.
 
Hepsiburadadan 4 telefon 1 laptop 1 tablet 1 monitör aldım problem olmaz.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,157,687
Mesajlar
10,433,769
Üyeler
183,877
Son üye
mchtdrk79
Geri
Top