Karizlovem
80+
- Katılım
- 19 Ağustos 2020
- Mesajlar
- 394
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 184
- İsim
- Furkan Demirkıran
Merhaba, Amazon üzerinden bir kitap satın aldım. Kitabin özellikle eski basım gelmemesi konusunda bizzat müşteri hizmetleri ile görüştüm ve kitabın güncel basım olduğunu ilettiler ek olarak güncel gelir her zaman denildi. Ben de güvenerek diğer sitelerde daha uygun olmasına rağmen sırf Amazon kaliteli ve mağdur etmez diye siparişi sağladım lakin kitap şimdi eski basım geldi ve Amazon ile görüştüğüm de özür dileyerek temsilci ürünü iade olarak geri göndermek için işlem yapmıştı, ürünü geri gönderecektim ilk başta. Belli bir süreden sonra kargo ile alakalı soru sormak için telefon üzerinden görüştüğüm ilgili bir Amazon temsilcisi, yaşadığım sorun için özür dileyerek ve diger arkadaşının ilettiği yanlış beyan için sağ olsun direkt ürünü iade etmeden direkt para iadesi sağladı.
Şimdi eski basım ürün tarafımda kaldı ve para iadesi saglanildi. Eski basım ürün elimde kaldığı için ne yapacağımı bilemedim açıkçası bunu da ya birine iletirim, yada satacağım hiç hiç olmazsa Amazon'a geri iade edeceğim. Çünkü ben yeni basımı sipariş vereceğim. Amazon'un kaliteli olduğunu ve müşterilerini önemsediğini biliyordum lakin bu kadar beklemiyordum, şaşırdım açıkçası. Herhalde bundan sonra hep Amazon firmasindayiz. Artık 3 kuruş fazla veririm, Amazon'dan alırım.
Şimdi eski basım ürün tarafımda kaldı ve para iadesi saglanildi. Eski basım ürün elimde kaldığı için ne yapacağımı bilemedim açıkçası bunu da ya birine iletirim, yada satacağım hiç hiç olmazsa Amazon'a geri iade edeceğim. Çünkü ben yeni basımı sipariş vereceğim. Amazon'un kaliteli olduğunu ve müşterilerini önemsediğini biliyordum lakin bu kadar beklemiyordum, şaşırdım açıkçası. Herhalde bundan sonra hep Amazon firmasindayiz. Artık 3 kuruş fazla veririm, Amazon'dan alırım.