Yardım AOC 24G2SPU/BK Çizgi Problemi

Garantinin Itopya ile bir alakası yok. Yetkili servise gidecek ve tamir edilebiliyorsa tamir edilecek. Edilemiyorsa değişim yapacaklar. Ellerinde aynı modelden yoksa sanırım ya para iadesi yapıyorlar ya da ellerinde olan daha üst model bir monitörü yollamayı teklif ediyorlar.
Millete va panel itikliyprlar genelde daha yüksek hzlerde
 
ilk önce bir itopya iletişime geçeyim daha sonra orayla da iletişime geçerim hocam teşekkür ederim yardımınız için
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


sanırım 3 yıl garantisi var ben 2 yıl diye biliyordum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Garanti sorgulamaya baktım ama ürün bulunmuyor sebebini de anlamadım
Ben de seri numarasından sorguladım ancak çıkmadı. Sanırım o kısım doğru çalışmıyor. Direkt müşteri hizmetlerini ara daha rahat olur.
 
Ben de seri numarasından sorguladım ancak çıkmadı. Sanırım o kısım doğru çalışmıyor. Direkt müşteri hizmetlerini ara daha rahat olur.
açmıyolar ben airporttan almıştım oranın da teknik servisi varmış sanırım direkt onlar da bakıyormuş zaten direkt olarak onlara götüreceğim onlar yollar büyük ihtimalle ürünü bu panel sorunu kullanıcı kaynaklı değil dimi ben çünkü monitöre zaten herhangi bir şey yapmadım
 
açmıyolar ben airporttan almıştım oranın da teknik servisi varmış sanırım direkt onlar da bakıyormuş zaten direkt olarak onlara götüreceğim onlar yollar büyük ihtimalle ürünü bu panel sorunu kullanıcı kaynaklı değil dimi ben çünkü monitöre zaten herhangi bir şey yapmadım
Hayır ürün kalitesizliği ile alakalı.
 
açmıyolar ben airporttan almıştım oranın da teknik servisi varmış sanırım direkt onlar da bakıyormuş zaten direkt olarak onlara götüreceğim onlar yollar büyük ihtimalle ürünü bu panel sorunu kullanıcı kaynaklı değil dimi ben çünkü monitöre zaten herhangi bir şey yapmadım
Benim monitörün kutusunun üstündeki etikette Türkiye Resmi Distribütörü olarak Koyuncu Elektronik Bilgi İşlem Sistemleri San. ve Dış Tic. A.Ş. gözüküyor. www.koyuncu.com.tr sitesine girdiğimizde ise AOC Monitörler için 0212 268 4000 numarası verilmiş. Bu numara da Tecpro Bilgi Teknolojileri'ne ait. Yani garanti için orayı arayıp iletişime geçmek gerekiyor. Bugün Pazar, dolayısıyla bugün çalışmıyorlardır. Yarın gün içinde ararsan yardımcı olacaklardır. Farklı teknik servislerde garanti kapsamında işlem yapılır mı bilmiyorum, ücret isteyebilirler ancak bu konuda bilgim yok.
 
Benim monitörün kutusunun üstündeki etikette Türkiye Resmi Distribütörü olarak Koyuncu Elektronik Bilgi İşlem Sistemleri San. ve Dış Tic. A.Ş. gözüküyor. www.koyuncu.com.tr sitesine girdiğimizde ise AOC Monitörler için 0212 268 4000 numarası verilmiş. Bu numara da Tecpro Bilgi Teknolojileri'ne ait. Yani garanti için orayı arayıp iletişime geçmek gerekiyor. Bugün Pazar, dolayısıyla bugün çalışmıyorlardır. Yarın gün içinde ararsan yardımcı olacaklardır. Farklı teknik servislerde garanti kapsamında işlem yapılır mı bilmiyorum, ücret isteyebilirler ancak bu konuda bilgim yok.
teşekkür ederim hocam ben itopyada direkt olarak aldığım yerde teknik servis vardı oraya da ürünü götürebiliyormuşuz büyük ihtimalle yarın ikisini de ararım ona göre hareket ederim
 
teşekkür ederim hocam ben itopyada direkt olarak aldığım yerde teknik servis vardı oraya da ürünü götürebiliyormuşuz büyük ihtimalle yarın ikisini de ararım ona göre hareket ederim
Hocam Garantiden ne bilgi geldi ne oldu süreç yazarmısın ?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

Forum istatistikleri

Konular
1,158,110
Mesajlar
10,437,817
Üyeler
183,949
Son üye
Espadahg
Geri
Top