BurakamaEmre
80+
- Katılım
- 18 Ocak 2024
- Mesajlar
- 28
- Reaksiyon skoru
- 3
bu kargo kodu hangi firmanın bilgisi olan var mı kargo kodunu söylediler ama hangi kargo firması söylenmedi.
yurt içi kargobu kargo kodu hangi firmanın bilgisi olan var mı kargo kodunu söylediler ama hangi kargo firması söylenmedi.
hocam 2k olursa büyük ihtimalle va panel olur bilemedim şimdi.Bu monitörü 1 yıl önce bende aynı sorundan servise gönderdim. ellerinde aynısının olmadığını değişim için 2 model sundular kabul etmedim olmuşken 2k olsun dedim. 24" 2k monitör ile fhd monitör teklif ettiler 2k olanı alıp sattım![]()
yurt içi kargo
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
hocam 2k olursa büyük ihtimalle va panel olur bilemedim şimdi.
valla hocam bizde o kadar şans yokBana ips önerildi.
hocam sana hala öneri yapılmadı mı?valla hocam bizde o kadar şans yok
hayır yapılmadı daha 8 ekimde yollamıştım.hocam sana hala öneri yapılmadı mı?
o kadar uzun sürüyor mu hocam neredeyse 20 gün olmuş sizinhayır yapılmadı daha 8 ekimde yollamıştım.
valla hocam sürüyor, bende ilk defa yolladim yarın bi aricamo kadar uzun sürüyor mu hocam neredeyse 20 gün olmuş sizin
bu markada standart zaten hic şaşmaz zamanında internet cafe mize aldık 14 tane garanti sürelerine 1 ay kala 9 tanesi böyle oldu ilk başlarda tane tane oluyor sonradan sonraya artıyor2023'ün kasım ayında aldığım AOC 24G2SPU/BK 165Hz 1ms monitörümün yaklaşık 1 yıl öncesinde başlayan probleminin zaman geçtikte büyümesinden dolayı ve garanti zamanımın gelmesinden dolayı forumlarda araştırmalarım sonucu kronik bir panele sahip olduğunu öğrendim. İtopya'dan aldığım için elektronik ürünlerinde galiba 2 yıllık bir garantisi vardı. Ve bu süre yaklaştı şimdi monitörü gönderip panel değişimi falan mı yaptırmalıyım yoksa ürün değişimi falan mı yaptırmalıyım?
-değişim yaptırırsam hangi modeli tercih etmeliyim?
Daha önce böyle bir şey ile uğraşmadığım için pek bilgim yok, böyle bir sorun yaşayıp sorunu çözüme kavuşmuş hocalarım mümkünse bilgilerinizi ve önerilerinizi paylaşır mısınız?
Monitörde problemin başladığı ilk zamanlardaki ve şu anki güncel durumu aşağıda mevcut.
İlk zamanlar monitörün alt çerçevesine yakın ve sağdan sola şeklinde şerit halindeydi.
Şu an bu şekilde + alttaki Windows çubuğunu büyütmediğim zaman görmemin imkanı olmuyor maalesef orası tamamen çalışmıyor gibi.
ekstra olarak 2 kırmızı arası monitörün kendi çerçevesi. kırmızı ile yeşil çizgi arası monitörün paneli.
![]()
![]()
Ürün önerdikleri mesaj geldi mi? Benimde böyle yazıyordu uzun süre gelmedi mesaj bu yüzden aramıştım size ürün önerilmiş demişlerdi ama mesaj gelmemişti aradıktan hemen sonra mesaj gelmişti.Bugün bende kontrol ettim teknik serviste ürün değişim için onayı bekliyor yazıyor bu ne anlama geliyor bundan sonraki süreç nasıl işliyor arkadaşlar beni yönlendirir misiniz