bythmn
80+ Gold
- Katılım
- 5 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 7,968
- En İyi Cevap
- 1
Selam arkadaşlar, benim için çok da önemli olmayan ama AOC'nin iletişimsizliği yüzünden inat ettiğim bir durumdan bahsetmek istiyorum.
27G2U modelini kullanıyorum. Monitörden memnunum. Satın aldıktan sonra 1 sene sonra 1 adet sıkışmış pixel oluştu. Koyu renklerde belli oluyor.
Bunun için tam 2 aydır gerek AOC TR iletişim kanallarına gerek yetkili servisine ulaşmaya çalışıyorum. Sonunda bu hafta ulaşabildim.
TR iletişim kanalları servisi aramamı eğer yardımcı olmazlarsa kendilerine haber etmemi söyledi.
Servisi aradım durumdan bahsettim ve 4-5 tane ölü/sıkışmış piksel olmadığı sürece garanti kapsamında olmadığını söylediler.
Ben de üstelemedim teşekkür ederek telefonu kapadım. Tekrar AOC TR iletişim kanallarına ulaştım ve ilgi sıfır.
Burada da https://eu.aoc.com/tr/warranty-information ilgili sorunla ilgili kabul edilebilir piksel seviyesi 1 yazıyor. Yani garanti kapsamında değil.
Şimdi sonuca gelecek olursak. Buraya kısaca bir özet yazmaya çalıştım ama tüm bu süreçte amacım garantiye vermek değil,
bu sorunun garanti kapsamında olup/olmadığını doğrulamaktı. Ve yetkili servise ulaşmam tam tamına 2 ayımı aldı.
Bu 2 ayda gerek mail gerek mesaj gerek arama hiçbirine cevap alamadım. Sonunda telefonumu açtılar.
Kısaca AOC markasının TR iletişiminden hiç ama hiç memnun değilim. Satış sonrası destekleri sıfır. (en azından benim adıma)
Başta da dediğim gibi benim için 1 pixel problem değil, görmüyorum bile açıkçası. Ama olur da ileride monitörü satacak olurum
başka durum olur vs. böyle satmak istemem. THH'ye başvursam muhtemelen bana karşı olumlu sonuç çıkacak benzer konulardan
gördüğüm kadarıyla. Ne diyorsunuz THH'ye başvurmalı mıyım? Pixeli de geçtim inat ettim arkadaş 2 aydır rezil ettiler gerçekten.
27G2U modelini kullanıyorum. Monitörden memnunum. Satın aldıktan sonra 1 sene sonra 1 adet sıkışmış pixel oluştu. Koyu renklerde belli oluyor.
Bunun için tam 2 aydır gerek AOC TR iletişim kanallarına gerek yetkili servisine ulaşmaya çalışıyorum. Sonunda bu hafta ulaşabildim.
TR iletişim kanalları servisi aramamı eğer yardımcı olmazlarsa kendilerine haber etmemi söyledi.
Servisi aradım durumdan bahsettim ve 4-5 tane ölü/sıkışmış piksel olmadığı sürece garanti kapsamında olmadığını söylediler.
Ben de üstelemedim teşekkür ederek telefonu kapadım. Tekrar AOC TR iletişim kanallarına ulaştım ve ilgi sıfır.
Burada da https://eu.aoc.com/tr/warranty-information ilgili sorunla ilgili kabul edilebilir piksel seviyesi 1 yazıyor. Yani garanti kapsamında değil.
Şimdi sonuca gelecek olursak. Buraya kısaca bir özet yazmaya çalıştım ama tüm bu süreçte amacım garantiye vermek değil,
bu sorunun garanti kapsamında olup/olmadığını doğrulamaktı. Ve yetkili servise ulaşmam tam tamına 2 ayımı aldı.
Bu 2 ayda gerek mail gerek mesaj gerek arama hiçbirine cevap alamadım. Sonunda telefonumu açtılar.
Kısaca AOC markasının TR iletişiminden hiç ama hiç memnun değilim. Satış sonrası destekleri sıfır. (en azından benim adıma)
Başta da dediğim gibi benim için 1 pixel problem değil, görmüyorum bile açıkçası. Ama olur da ileride monitörü satacak olurum
başka durum olur vs. böyle satmak istemem. THH'ye başvursam muhtemelen bana karşı olumlu sonuç çıkacak benzer konulardan
gördüğüm kadarıyla. Ne diyorsunuz THH'ye başvurmalı mıyım? Pixeli de geçtim inat ettim arkadaş 2 aydır rezil ettiler gerçekten.