Artık Dayanamıyorum cidden

Arda Fisher

80+ Silver
Katılım
2 Ocak 2024
Mesajlar
2,050
Reaksiyon skoru
654
Uygunsuz Dil & Küfürlü Paylaşım
Merhabalar hayatım kiloyla geçti denilebilir 2 yıl önce eski sevgilimin dediği şuan düşündüğümde komik gelen ancak o zaman çok yaralayan söz vardı senin göğsün benimkinden büyük diye o zaman 2 haftada 11 kilo verdim doktorlar şaşırdı çok ümitlendiler bende ümitlendim ancak peder yüzünden me heves kaldı ne bi s*k kaldı bu arada boy 176 kilo 101 ve yine söyleyeyim kilomu göstermiyorum kendi kilo boyumdskilere baktığımda yüzleri şiş kosamiyorlar top gibiler ben ise halisahami yapar çoğundan hızlı koşar biriyim yüzüm o kadar şiş değil kilom vucuduma tam orantılı yayılıyor denenebilir tek sorun bacaklar bacaklarım biraz kısa ve kalın kalıyor neyse artık sıkıldım iyi bir motivasyonum var salona yazılıp saatlerce kardiyo yapasim var bana motive olabilecek yasadiklarimin benzerlerini yaşayan biri varmıdır? Yada tavsiye vermek isteyen eleştirilere açığım
 
Spor yapmıyorsan öğününü azaltacaksın.Az yiyeceksin ki kilo veresin.Spor yapılacaksa öğün sabit kalabilir hoca bul yorsun seni 6 ay.Kendine gelirsin.
 
Spor yapmıyorsan öğününü azaltacaksın.Az yiyeceksin ki kilo veresin.Spor yapılacaksa öğün sabit kalabilir hoca bul yorsun seni 6 ay.Kendine gelirsin.
Spor sorun değil hocam saatlerce yürüyorum spor salonuna daha hiç gitmedim bi deneyim olsun
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Spor yapmıyorsan öğününü azaltacaksın.Az yiyeceksin ki kilo veresin.Spor yapılacaksa öğün sabit kalabilir hoca bul yorsun seni 6 ay.Kendine gelirsin.
Yemekde sorun değil yemek seçen biride değilim her yemek yenilebilir diyet basit oluyor benim ixin
 
Merhabalar hayatım kiloyla geçti denilebilir 2 yıl önce eski sevgilimin dediği şuan düşündüğümde komik gelen ancak o zaman çok yaralayan söz vardı senin göğsün benimkinden büyük diye o zaman 2 haftada 11 kilo verdim doktorlar şaşırdı çok ümitlendiler bende ümitlendim ancak peder yüzünden me heves kaldı ne bi s*k kaldı bu arada boy 176 kilo 101 ve yine söyleyeyim kilomu göstermiyorum kendi kilo boyumdskilere baktığımda yüzleri şiş kosamiyorlar top gibiler ben ise halisahami yapar çoğundan hızlı koşar biriyim yüzüm o kadar şiş değil kilom vucuduma tam orantılı yayılıyor denenebilir tek sorun bacaklar bacaklarım biraz kısa ve kalın kalıyor neyse artık sıkıldım iyi bir motivasyonum var salona yazılıp saatlerce kardiyo yapasim var bana motive olabilecek yasadiklarimin benzerlerini yaşayan biri varmıdır? Yada tavsiye vermek isteyen eleştirilere açığım
Saatlerce kardiyo yapmak cok saglikli olmayacak ve sakin cok dusuk kalorilerle beslenme (ayni olaylar benim de basima geldi istedigini sorwbilirsin)
Kalorini hesapla, yarim saat 40 dk falan kardiyo yap, ego lifting yapmadan agirlik idmanini at.
4 ay sonra goruselim
 
inan şu zamanda az da olsa kilolu olmak iyi bir şey en azından maşşalah tosunuma diye lafları akrabadan duyabilirsin mesela ben 1.78 65 kiloyum her gören hastamısın bu zayıflık ne az ekmek ye baban seni hiç mi beslemedi vucuduna bak seni hangi kız beğenir gibi hitamlarda bulunuyorlar fazla sıkma canını sana kız mı yok :D
 
Kilo verme anlamında bir tavsiye veremem hiç kiloyla baş etmeye çalışmadığım için zerre bilgim yok fakat motivasyon konusunda bir şeyler söyleyeceğim. Motivasyon bekleme, motivasyona bağlı kalma. Disiplinli ol kendi hayatın için çalış bir şeylere. Kendi hayatın için kilo ver. Kendi hayatın için spor yap. Babanın ya da başka insanların sözlerine göre hayatını şekillendirme. Dünyanın en küçük düşürücü şeyi olabilir insanın kendi adına. Tek motivasyonun kendi hayatın olsun. Bunu yapıyorum çünkü ben istiyorum. Şunu yapıyorum hayat kalitemi arttırmak için. Tarzında aksiyonlar al. Bu düşünceye/kafa yapısına sahip olmak o kadar kolay değildir biliyorum ama bunu yakala ve bu şekilde ilerle. Buna çalış.
 
inan şu zamanda az da olsa kilolu olmak iyi bir şey en azından maşşalah tosunuma diye lafları akrabadan duyabilirsin mesela ben 1.78 65 kiloyum her gören hastamısın bu zayıflık ne az ekmek ye baban seni hiç mi beslemedi vucuduna bak seni hangi kız beğenir gibi hitamlarda bulunuyorlar fazla sıkma canını sana kız mı yok :D
Akrabalar da haklı şimdi. :D
 
Yıl 2012 falan o zamanlar kiloluyum yaşımda küçük, yakın bir arkadaşım bana ''senin yerinde olsam intihar ederim şu vücuda bak'' şeklinde bir laf etti. Şaka olmasına rağmen ben içerledim bu durumu, ondan sonra çok sert bir şekilde spor salonuna yazıldım saatlerce antreman attım ve 1 sene içerisinde bambaşka biri oldum. Azim istikrar önemli Spora yazıl ve bırakma
 
Geri
Top