Selamlar yaklaşık 3 hafta önce Asus VG249Q1A monitörümün alt kısmında renkli çizgiler çıkmıştı ve ben de garantiye göndermek istedim. Asus müşteri hizmetlerini aradım ve garanti sürecini başlattım. Monitörümü UPS kargo ile göndermemi istediler ve bana kargo takip kodu verdiler. Ben de forumlardan öğrendiğim bilgiye dayanarak ups kargonun evime gelmesini bekledim. Sonraki gün sabah uyandığımda bu linkteki görüntü ile karşılaştım ve müşteri hizmetlerini aradım. Müşteri hizmetlerindeki kişi bana adresinize kurye çağırmanız gerekiyor dedi ve bana link attı ben de link üzerinden adresime kurye çağırdım. 2 gün geçti kurye gelmedi ben de tekrardan müşteri hizmetlerini aradım bir kaç işlem yaptılar ve kuryenin akşam 18.30a kadar geleceğini söylediler. Yine kurye gelmeyince tekrar bir çağrı oluşturdum saat 17.00'ı geçtiği için kurye yarın gelecekti formu doldurduktan sonra kurye çağırma kaydı ekrana düşmediği için 2 çağrı daha yaptım. Ertesi gün sabah 2 tane çağrımın çift çağrı nedeniyle iptal edildiğini gördüm ve 18 Ekim'de tekrar müşteri hizmetlerini aradım. Art arda çağrı yapınca sistemde sıkıntı oluşmasın diye iptal ettiklerini söylediler ve 3. çağrımın 21 Ekim'e ertelendiği söylediler. Müşteri hizmetlerindeki kişi 6716341 nolu çağrımın işlemde olduğunu ve o gün içerisinde geleceğini söylediler ben de bekledim. Akşam saatlerine doğru çağrı numaramda "Paketiniz kuryemiz tarafından teslim alınmıştır" yazıyordu ama kargomu kimse almadı. UPS kargo umursamıyor diye ASUS'a mail atıp durumu anlattım ve benden adresimi istediler, adresimi ilgili birimlere ilettiklerini söylediler. 2 gün oldu evime hala kimse gelmedi ben de tekrardan çağrı oluşturdum sabah uyandığımda çağrımın silindiğini gördüm . Ne yapmam gerekiyor? Olayı özet geçmeden anlatmak istedim kusura bakmayın.