Neler Yeni

Asus kalitesizliğinden yaşadığım servis olayı

reftemre

80+
Katılım
14 Kasım 2022
Mesajlar
413
Dahası  
Reaksiyon skoru
110
İsim
emre sun
Bütçe
6000
Gaming gen tr den asus z690 a anakart aldım ilki işlemci pimleri kırık geldi değişim istedim 2. Si geldi onun da ram slotu m2 slotu Ethernet girişi bozuk çıktı bu sefer değişim yapmadılar kullanıcı hatası olabilir diye servise gönderdiler şaka gibi :D 6 k verdim 1 aydır parasını verdiğim ürünü kullanamıyorum birde şu an servisi bekliyorum 3. de bozuk çıkacakmış gibi duruyor teşekkürler asus kalitesi teşekkürler müşteri memnuniyeti
 

Lunchx

80+ Silver
Katılım
26 Temmuz 2022
Mesajlar
2,310
Dahası  
Reaksiyon skoru
834
Konum
İsveç/Linköping
İsim
Hasan Ciftci
Hocam kendinize hasarli mal olarak gelmis ve markayi sucluyorsunuz, bir tahlissizlikten dolayi koskoca markayi suclayamazsiniz. Benimde basima böyle bir sorun geldi fakat ben Asus ile degil Amazon dan aldigim icin direkt iade ettim ve iadem kabul edildi.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Zaten servise gönderildigi zaman her markada böyle uzun vakitler bekletiyor.
 

PixDraw

80+ Bronze
Katılım
22 Mayıs 2021
Mesajlar
1,016
Gaming gen tr den asus z690 a anakart aldım ilki işlemci pimleri kırık geldi değişim istedim 2. Si geldi onun da ram slotu m2 slotu Ethernet girişi bozuk çıktı bu sefer değişim yapmadılar kullanıcı hatası olabilir diye servise gönderdiler şaka gibi :D 6 k verdim 1 aydır parasını verdiğim ürünü kullanamıyorum birde şu an servisi bekliyorum 3. de bozuk çıkacakmış gibi duruyor teşekkürler asus kalitesi teşekkürler müşteri memnuniyeti
Hocam piyasada zaten birkaç sağlam marka var biri de Asus olumsuz kötü olay yaşadınız diye marka kötü olmuyor sizin biraz şansınız kötü oluyor ek olarak firma doğru olanı yapmış.
 

MamiKK

80+ Silver
Katılım
28 Nisan 2020
Mesajlar
3,780
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,802
Konum
Kahramanmaraş
İsim
Muhammed
İlgilendiği Kategoriler
Ekran Kartı, AnaKart, İşlemci
Asusa kötü marka ve kalitesiz diyen ilk defa görüyorum, yaşadığınız olumsuz olaydan ötürü markayı kötülememelisiniz, ürün size hatalı geliyor farkındaysanız.
 

reftemre

80+
Katılım
14 Kasım 2022
Mesajlar
413
Dahası  
Reaksiyon skoru
110
İsim
emre sun
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Çok ilginç ve talihsiz bir olay başına gelmiş ben bugüne kadar aldığım Asus Marka bir parçadan sorun yaşamadım
Hocam kendinize hasarli mal olarak gelmis ve markayi sucluyorsunuz, bir tahlissizlikten dolayi koskoca markayi suclayamazsiniz. Benimde basima böyle bir sorun geldi fakat ben Asus ile degil Amazon dan aldigim icin direkt iade ettim ve iadem kabul edildi.
Mesaj otomatik birleştirildi:

Zaten servise gönderildigi zaman her markada böyle uzun vakitler bekletiyor.
Hocam piyasada zaten birkaç sağlam marka var biri de Asus olumsuz kötü olay yaşadınız diye marka kötü olmuyor sizin biraz şansınız kötü oluyor ek olarak firma doğru olanı yapmış.
Asusa kötü marka ve kalitesiz diyen ilk defa görüyorum, yaşadığınız olumsuz olaydan ötürü markayı kötülememelisiniz, ürün size hatalı geliyor farkındaysanız.
gayet de bu kalitesizliktir, hocam beni 1 aydır bekletiyorlar gönderdikleri ürünü sorunsuz diye gönderip kontrol etmeden tekrar gönderiyorlar o da bozuk çıkıyor benim zamanımı çalıyorlar 1 aydır kullanamıyorum bu müşteriye verilen önem hizmet ve parça kalitesidir ve daha önce ekran kartı aldım o da bozuk çıktı ondada 25 gün serviste bekledim yine ve bu 25 gün yasal servis süresinden fazla 1 parçaya 6 k almayı biliyorlarsa fazla personel çalıştırıp düzenli kontrollü ürün gönderip benim zamanımı çalmayacaklar valla benim zamanım kıymetli sen bekleyebilirsin
 

habbassaka

80+ Silver
Katılım
15 Ekim 2022
Mesajlar
2,516
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,368
İsim
Berk
Gaming gen tr den asus z690 a anakart aldım ilki işlemci pimleri kırık geldi değişim istedim 2. Si geldi onun da ram slotu m2 slotu Ethernet girişi bozuk çıktı bu sefer değişim yapmadılar kullanıcı hatası olabilir diye servise gönderdiler şaka gibi :D 6 k verdim 1 aydır parasını verdiğim ürünü kullanamıyorum birde şu an servisi bekliyorum 3. de bozuk çıkacakmış gibi duruyor teşekkürler asus kalitesi teşekkürler müşteri memnuniyeti
hocam bu tarz durumlarda direk markayı kötülemek bomboş bir muhabbet olur. Bu tarz durumlarda aklıma ilk gelen durum iade edilen ürünlerin başka satışlarda kullanılması. Bu gibi durumlarda bu tarz problemler çıkar. Sıfır kapalı kutuda bu tarz problemler asla olmaz diyemeyiz ama 2.si tesadüf değildir. Yada kargoda bir sorun oluyordur. ASUS MU GAMINGGEN MI AW.
 

PixDraw

80+ Bronze
Katılım
22 Mayıs 2021
Mesajlar
1,016
gayet de bu kalitesizliktir, hocam beni 1 aydır bekletiyorlar gönderdikleri ürünü sorunsuz diye gönderip kontrol etmeden tekrar gönderiyorlar o da bozuk çıkıyor benim zamanımı çalıyorlar 1 aydır kullanamıyorum bu müşteriye verilen önem hizmet ve parça kalitesidir ve daha önce ekran kartı aldım o da bozuk çıktı ondada 25 gün serviste bekledim yine ve bu 25 gün yasal servis süresinden fazla 1 parçaya 6 k almayı biliyorlarsa fazla personel çalıştırıp düzenli kontrollü ürün gönderip benim zamanımı çalmayacaklar valla benim zamanım kıymetli sen bekleyebilirsin
Asus veya herhangi üretici firma elden ürün satmaz kontrol konusu satıcıya bağlı ek olarak 20 iş günü yasal hakları var yeteri kadar çoğu firma teknik personel çalıştırıyor fakat bazen yoğunluğa bağlı gecikmeler gayet doğal beklemek sıkıntılı olabilir normal bir şey hala bu üretici firmanın kötü olduğunu göstermez ve teknik desteğin kötü olduğunu gösterir. Kafamda bu yazdıklarınıza geçen tek diyalog şüphesiz.. Tabii efendim :kekw:
 

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
Gaming gen tr den asus z690 a anakart aldım ilki işlemci pimleri kırık geldi değişim istedim 2. Si geldi onun da ram slotu m2 slotu Ethernet girişi bozuk çıktı bu sefer değişim yapmadılar kullanıcı hatası olabilir diye servise gönderdiler şaka gibi :D 6 k verdim 1 aydır parasını verdiğim ürünü kullanamıyorum birde şu an servisi bekliyorum 3. de bozuk çıkacakmış gibi duruyor teşekkürler asus kalitesi teşekkürler müşteri memnuniyeti
1. belki olabilir diyorum ihtimal veriyorum ama 2.de böyle olması biraz garip açıkçası işlemci pinin kırık olması siz kaynaklıda olabilir işlemciyi takarken pinlerini yamultmuş olabilirsiniz bunlar normal şeyler ama ben sizinde hatanız olduğğunu düşünüyorum bu zaman kadar gamin.gen.trden çok hazır sistem aldım tüm jelatinlerine kadar hepsi geldi
 

Ömer Murat KARACA

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
1,672
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,104
İsim
Ömer Murat KARACA
Öncelikle geçmiş olsun ancak sizin sorun yaşamanız, Asus'un kalitesiz olduğu anlamına gelmiyor. Kanunen ayıplı ürünü direk iade almak zorundalar. 20 iş günü beklemenize sebep olan firma Asus değil Gaming Gen TR. Belki de elindeki ayıplı ürünü/iade ürününü Gaming Gen size gönderiyor. Bilemeyiz.
 

reftemre

80+
Katılım
14 Kasım 2022
Mesajlar
413
Dahası  
Reaksiyon skoru
110
İsim
emre sun
1. belki olabilir diyorum ihtimal veriyorum ama 2.de böyle olması biraz garip açıkçası işlemci pinin kırık olması siz kaynaklıda olabilir işlemciyi takarken pinlerini yamultmuş olabilirsiniz bunlar normal şeyler ama ben sizinde hatanız olduğğunu düşünüyorum bu zaman kadar gamin.gen.trden çok hazır sistem aldım tüm jelatinlerine kadar hepsi geldi
işlemciyi takmadım bile nasıl ben bozabilirim :D
Mesaj otomatik birleştirildi:

Öncelikle geçmiş olsun ancak sizin sorun yaşamanız, Asus'un kalitesiz olduğu anlamına gelmiyor. Kanunen ayıplı ürünü direk iade almak zorundalar. 20 iş günü beklemenize sebep olan firma Asus değil Gaming Gen TR. Belki de elindeki ayıplı ürünü/iade ürününü Gaming Gen size gönderiyor. Bilemeyiz.
büyük bir firma öyle olacağını sanmıyorum
Mesaj otomatik birleştirildi:

Satıcının bozuk malı iteleme çabası demeyelimde asus kalitesizliği diyelimo.O2
aynen bro tedarikçi firma kapalı kutuyu bozuk gönderin satıcı da müneccim satmasın
 

Livaković

80+ Silver
Katılım
24 Eylül 2022
Mesajlar
2,763
işlemciyi takmadım bile nasıl ben bozabilirim :D
hocam orasını kimse bilemez size yalancı demiyorum ama orda olmadığım için yorum yapamam ama 2 üründede sorunlu gelmesi bana biraz garip geldi 1 kere olsa anlarım ama 2 kere garip geldi servis süreci tüm türkiye servislerinde böyle msi gigabayt istediğini al üründe sorun çıkarsa hepsi seni süründürür o asusa has bir şey değil ve o ürün asustan 0 kapalı kutu çıkıyor 2 tane suç arayacağın kişi var bir satıcı firma diğeride kargo belki kargoda olmuşta olabilir 3.seçenek iste siz yapmışta olabilirsiniz yalancı demiyorum ama buda bir seçenek
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,046,955
Mesajlar
9,422,370
Üyeler
166,122
Son üye
Hamza4118
Top Bottom