hocam Bende almayı düşünüyorum da summonerin ne giBi eksileri var, fps oyuncusuyum.Summoner silver alma. Bende ikisi arasında kalıp xpg almıştım 600 TL fiyat farkı vardı keşke verseydim
Hocam normal basarken bile yay ve çınlama sesi çıkıyorhocam Bende almayı düşünüyorum da summonerin ne giBi eksileri var, fps oyuncusuyum.
peki siz ne önerirsiniz hocam, 1.8k maks bütçem.Hocam normal basarken bile yay ve çınlama sesi çıkıyor
arttırma şansın varsa asusa yönel ben şuan biriktiriyorum haftaya sipariş ederim diye düşünüyorum klavyelerden çok iyi anlayan @MuratTheFounderOfGariban vardı eğer yardım edebilirse bütçene uygun klavye bulunurpeki siz ne önerirsiniz hocam, 1.8k maks bütçem.
Maalesef asusa yönelme şansım yokarttırma şansın varsa asusa yönel ben şuan biriktiriyorum haftaya sipariş ederim diye düşünüyorum klavyelerden çok iyi anlayan @MuratTheFounderOfGariban vardı eğer yardım edebilirse bütçene uygun klavye bulunur
kral valla bilmiyorum o zaman rampage nin çöp klavyelerinden başka çok seçenek yok gibi o bütçede yay sesine veya rainbow olmasına takılmıyorsan araştırabilirsin ben xpg summonerde çok şikayet görmedim ama yinede araştırmanı fazlasıyla öneriyorum 1000 TL'ye redragon k568 almıştım rgb olması ve blue switch olmasından kaynaklı klavyeden çok fazla yay sesi geliyordu hemen iadeye gönderdim şimdi çağ atlamak için asus scope rx e yöneldimMaalesef asusa yönelme şansım yok1.8k maksimum ve amazondan vs. almayı düşünmüyorum
https://www.vatanbilgisayar.com/steelseries-apex-3-tkl-turkce-rgb-gaming-klavye.html hocam bunu çok öneren gördüm steel series in klavyeleri çok kaliteli oluyor diye biliyordum istiyorsan bi bakMaalesef asusa yönelme şansım yok1.8k maksimum ve amazondan vs. almayı düşünmüyorum
xpgyi sipariş ettim hocam, hayırlısı bakalım.kral valla bilmiyorum o zaman rampage nin çöp klavyelerinden başka çok seçenek yok gibi o bütçede yay sesine veya rainbow olmasına takılmıyorsan araştırabilirsin ben xpg summonerde çok şikayet görmedim ama yinede araştırmanı fazlasıyla öneriyorum 1000 TL'ye redragon k568 almıştım rgb olması ve blue switch olmasından kaynaklı klavyeden çok fazla yay sesi geliyordu hemen iadeye gönderdim şimdi çağ atlamak için asus scope rx e yöneldim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
https://www.vatanbilgisayar.com/steelseries-apex-3-tkl-turkce-rgb-gaming-klavye.html hocam bunu çok öneren gördüm steel series in klavyeleri çok kaliteli oluyor diye biliyordum istiyorsan bi bak