Bir kaç kişi daha gözlemledim Teknoryadan alış veriş yapıp sorun çıkan. Belirtmek istedimBu teknorya sürekli sorunlu mal mı satıyor anlamadım ya. Bende HP Victus 6600H 3050TI laptop var. İşlemci tam gücüne ulaşmıyordu. Garantiye yolladım. HP direkt anakartı ücretsiz değiştireceğini söyledi. Laptobun gelmesini bekliyorum.
Adamlar sattığı ürünün arkasında durmuyor. Dese ki tamam sattım kusur bende, gel değişim sağlayalım dese uğraştırmayacak. İlla garantide cihazın önce mahfolsun (asus) , sonra sonuç alama uğraş, sonra tüketici hakem heyetine başvur onla uğraş diyorlar.Bu teknorya sürekli sorunlu mal mı satıyor anlamadım ya.
Bu teknorya sürekli sorunlu mal mı satıyor anlamadım ya. Bende HP Victus 6600H 3050TI laptop var. İşlemci tam gücüne ulaşmıyordu. Garantiye yolladım. HP direkt anakartı ücretsiz değiştireceğini söyledi. Laptobun gelmesini bekliyorum.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Bir kaç kişi daha gözlemledim Teknoryadan alış veriş yapıp sorun çıkan. Belirtmek istedim
Vallahi HP Victus aldım. Ufak bir sorun çıktı. Uğraşmadım satıcıyla. Baktım ilgi yok direkt HP ile iletişime geçtim. Ücretsiz değişim yapıldı. Cihazın elime ulaşmasını bekliyorumAdamlar sattığı ürünün arkasında durmuyor. Dese ki tamam sattım kusur bende, gel değişim sağlayalım dese uğraştırmayacak. İlla garantide cihazın önce mahfolsun (asus) , sonra sonuç alama uğraş, sonra tüketici hakem heyetine başvur onla uğraş diyorlar.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Teknorya Sattığı Ürünün Arkasında Durmuyor, Kusurlu Ürün Satıyor
Teknorya Bilişim için yazılan 'Teknorya Sattığı Ürünün Arkasında Durmuyor, Kusurlu Ürün Satıyor' şikayetini ve yorumlarını okumak ya da Teknorya Bilişim...www.sikayetvar.com
benim deneyimim
Hp servisi iyi cidden, sorununuzu kabul ettikten sonra çok hızlı değişim oluyor.Vallahi HP Victus aldım. Ufak bir sorun çıktı. Uğraşmadım satıcıyla. Baktım ilgi yok direkt HP ile iletişime geçtim. Ücretsiz değişim yapıldı. Cihazın elime ulaşmasını bekliyorum
Windows Pro kullanma Windows Home kullan ŞLÖFŞLGFDLÖŞŞ. Bu iyiydi. Sonuç ne çıkacak bende merak ediyorum konuna arada bir bakıyorum.Adamlar sattığı ürünün arkasında durmuyor. Dese ki tamam sattım kusur bende, gel değişim sağlayalım dese uğraştırmayacak. İlla garantide cihazın önce mahfolsun (asus) , sonra sonuç alama uğraş, sonra tüketici hakem heyetine başvur onla uğraş diyorlar.
Mesaj otomatik birleştirildi:
Teknorya Sattığı Ürünün Arkasında Durmuyor, Kusurlu Ürün Satıyor
Teknorya Bilişim için yazılan 'Teknorya Sattığı Ürünün Arkasında Durmuyor, Kusurlu Ürün Satıyor' şikayetini ve yorumlarını okumak ya da Teknorya Bilişim...www.sikayetvar.com
benim deneyimim
Valla Asus beni karalisteye eklemiş en son, hakkımı aradığım için... Şuan nedenini arıyorum.Windows Pro kullanma Windows Home kullan ŞLÖFŞLGFDLÖŞŞ. Bu iyiydi. Sonuç ne çıkacak bende merak ediyorum konuna arada bir bakıyorum.
Bugün cumartesiarkadaşlar şimdi birbirimizin yorumunu beğenirsek beğenmiş oluruz bundan dolayı Hayırlı Cumalar
biliyomBugün cumartesi
Bu nasıl bi kafa kanka ağır işler prizde takılı yapmazsan cihazın performansını alamazsın sen bence hiç laptop kullanmamışsın.İlk defa mı laptop kullanıyorsun?ağır işleri şarjda yapacaksın.linkedin ne alaka anlamadım
Arkadaş pilin azaldığını görünce şarj cihazı takılı olmadan testi yaptığını sanmış.Bu nasıl bi kafa kanka ağır işler prizde takılı yapmazsan cihazın performansını alamazsın sen bence hiç laptop kullanmamışsın.