Başlangıç Motosikleti Olarak Ducati Monster 937

Robius

80+ Bronze
Katılım
15 Mart 2022
Mesajlar
1,653
Reaksiyon skoru
1,121
Tecrübeli sürücülerin yorumlarını merak ediyorum.

Yurtdışı forumlarda başlangıç için ideal bir motosiklet olduğu yorumlarını okudum. Ancak ülkemizde yurtdışı gibi esnek yorumlara pek rastlamadım. Bana da bir önceki nesili kullanan arkadaşım önerdi.

Not: Motosiklette güç modları mevcut. Her türlü assist var.

Not2: Motosiklette işime yarar mı bilmem ama 50.000 km civarı yol bisikleti tecrübem mevcut. Araba ile 100.000 km civarı trafik tecrübem var.
 
Tecrübeli sürücülerin yorumlarını merak ediyorum.

Yurtdışı forumlarda başlangıç için ideal bir motosiklet olduğu yorumlarını okudum. Ancak ülkemizde yurtdışı gibi esnek yorumlara pek rastlamadım. Bana da bir önceki nesili kullanan arkadaşım önerdi.

Not: Motosiklette güç modları mevcut. Her türlü assist var.

Not2: Motosiklette işime yarar mı bilmem ama 50.000 km civarı yol bisikleti tecrübem mevcut. Araba ile 100.000 km civarı trafik tecrübem var.
Düşük cc ile başla yorumları gelmeden ben yazayım. Gören rahatlasın, geçsin. Binlerce kişi düşük cc ile başla diyorsa tecrübe vardır. Ülkemizde yüksek cc alıp'da kelepir eden çok başlangıçlar olduğunu sahibinden de görebilirsin. tabii ki akşam akşam goygoy olsun diye yazmadıysan.
 
Düşük cc ile başla yorumları gelmeden ben yazayım. Gören rahatlasın, geçsin. Binlerce kişi düşük cc ile başla diyorsa tecrübe vardır. Ülkemizde yüksek cc alıp'da kelepir eden çok başlangıçlar olduğunu sahibinden de görebilirsin. tabii ki akşam akşam goygoy olsun diye yazmadıysan.
Yok hocam goygoyluk bir durum yok. Buyrun örnek vereyim:




En yüksek oy alan yorumlar hep olumlu dönüşler.
 
Paran varsa sıkıntı yok. Onlarda o motorlar 5k-10k arası olduğu için 1 haftada yenisinide alır, düşe kalka binerde, hurdayada verir. Genelde ilk motor tecrübe verir. Güzel olması, havalı olması beklenmez Türkiye'de. ama yurtdışında paraları olduğu için direk motora havalı olduğu için başlanır.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Yorumlari okudun mu tam olarak. Yorumlarda genel olarak ilk bisiklet olarak tehlikelidir, çoğu insana 300 cc bile fazla 250 cc fazla, olayı geçiyor. Hevesin sonun olmasın kanka dikkat et. İyi araştır. Sadece birkaç kişinin yapabilirsin dediğine aldanma. tabii ki yapmak istiyorsan yine sen bilirsin. Ben bu işi iyi yaparım diyip motoru alırsın altına. Allah korusun fren mesafeni(düşük cc kullanmadığın için) ayarlayamazsın hop öndeki aracın ani freniyle icerdesin. Yada dönüşleri ayarlayamayabilirsin açarsın falan. Dediğim gibi yinede sen bilirsin.
 
Son düzenleme:
Paran varsa sıkıntı yok. Onlarda o motorlar 5k-10k arası olduğu için 1 haftada yenisinide alır, düşe kalka binerde, hurdayada verir. Genelde ilk motor tecrübe verir. Güzel olması, havalı olması beklenmez Türkiye'de. ama yurtdışında paraları olduğu için direk motora havalı olduğu için başlanır.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Yorumlari okudun mu tam olarak. Yorumlarda genel olarak ilk bisiklet olarak tehlikelidir, çoğu insana 300 cc bile fazla 250 cc fazla, olayı geçiyor. Hevesin sonun olmasın kanka dikkat et. İyi araştır. Sadece birkaç kişinin yapabilirsin dediğine aldanma. tabii ki yapmak istiyorsan yine sen bilirsin. Ben bu işi iyi yaparım diyip motoru alırsın altına. Allah korusun fren mesafeni(düşük cc kullanmadığın için) ayarlayamazsın hop öndeki aracın ani freniyle icerdesin. Yada dönüşleri ayarlayamayabilirsin açarsın falan. Dediğim gibi yinede sen bilirsin.

Ben okudum da sen ya okumadın ya da ingilizce bilmiyon.
 
Ben okudum da sen ya okumadın ya da ingilizce bilmiyon.
Yeterince okudum. Bence sıkıntı sende okadar yazı yazınca tek anladığın bu mu. Bence sen yazıda 2 3 tane yapabilirsin 99 tane düşük cc ile başla, Yüksek gelebilir, kaza yapma ihtimalin var vs. Yorumunu göz ardı edip. Üstüne bide burda 2 3 kişinin daha yapabilirsin yorumu beklemeye geldin. Herneyse tartışmak için yazmadım tecrübemi yazdım. Keyfin bilir.
 
Tecrübeli sürücülerin yorumlarını merak ediyorum.

Yurtdışı forumlarda başlangıç için ideal bir motosiklet olduğu yorumlarını okudum. Ancak ülkemizde yurtdışı gibi esnek yorumlara pek rastlamadım. Bana da bir önceki nesili kullanan arkadaşım önerdi.

Not: Motosiklette güç modları mevcut. Her türlü assist var.

Not2: Motosiklette işime yarar mı bilmem ama 50.000 km civarı yol bisikleti tecrübem mevcut. Araba ile 100.000 km civarı trafik tecrübem var.
Oldukça tehlikeli olur. Güç modunu en kısığa bile alsan motor fazla güçlü. Bir anlık dalgınlığınla “yol boş gaz açayım” dediğinde veya bir virajda bir hata yaptığında yüksek cc motor affetmez. Ek olarak TR den bahsediyorsak motoru araçtan saymayan birinin önüne atlaması bile senlik bir hata olmadan sıkıntılı bir duruma sebep olabilir.
 
Bu arada lise belgeli b2 ingilizcem var. Kör olsam çeviri yapar yine okurum.
 
Tecrübeli sürücülerin yorumlarını merak ediyorum.

Yurtdışı forumlarda başlangıç için ideal bir motosiklet olduğu yorumlarını okudum. Ancak ülkemizde yurtdışı gibi esnek yorumlara pek rastlamadım. Bana da bir önceki nesili kullanan arkadaşım önerdi.

Not: Motosiklette güç modları mevcut. Her türlü assist var.

Not2: Motosiklette işime yarar mı bilmem ama 50.000 km civarı yol bisikleti tecrübem mevcut. Araba ile 100.000 km civarı trafik tecrübem var.
motosiklet tecrübem yok ama yakın arkadaşlarımın hepsi motorcu 1300lük hayabusa sürende var 50 cc scooter sürende var 250cc r25 sürende aslında istediğin motorla başlayabilirsin ducati monster 937 nin özellikle yeni modellerinde her türlü sürüşü kolaylaştıracak güvenli hale getirecek modlar var eğer bu modları kapatmazsan hepsini en yüksek kademede kullanırsan sürebilirsin ama ilk motosikletin olacaksa ve paran çok değilse motosiklet hem sana ağır gelebilir bu yüzden de düşük hızlarda viraj alırken veya durduğun yerde bile dengeni kaybedip motoru yan düşürüp 20-30k belki 50k masraf açabilir çünkü 180-200 kilo mit motosiklet naked bile olsa ağır bir motosiklet hemde ne kadar güvenli sürüş için olan modları açsanda 937cc hacim motosikletler için yüksek bir hacim ve 111hp gücünden ve ani gaz tepkilerinden dolayı motor kafana bile geçebilir ve genel olarak hiç düzgün süremeyebilirsin bu sebeplerden dolayı genellikle hafif ve 125-250cc motosikletler ile tecrübe kazanıp daha sonrasında yüksek cc motosikletlere geçmeni öneriyorlar ama kendine güveniyorsan istersen 1000cc R1 ile de başlayabilirsin kendine güvenmiyorsan 50cc scooter bile sana gelmeyebilir
 
Son düzenleme:
Tecrübeli sürücülerin yorumlarını merak ediyorum.

Yurtdışı forumlarda başlangıç için ideal bir motosiklet olduğu yorumlarını okudum. Ancak ülkemizde yurtdışı gibi esnek yorumlara pek rastlamadım. Bana da bir önceki nesili kullanan arkadaşım önerdi.

Not: Motosiklette güç modları mevcut. Her türlü assist var.

Not2: Motosiklette işime yarar mı bilmem ama 50.000 km civarı yol bisikleti tecrübem mevcut. Araba ile 100.000 km civarı trafik tecrübem var.
birazda sana bağlı korkarsan bişey olmaz ama motorun bi okadarda yerde var haberin olsn
 
Şahsen ben de 700 cc ile başlayacağım. Güç umurumda değil çünkü boyum uzun ve küçük cc motorlar altımda çocuk oyuncağı gibi duruyor. Ben de modlara ve TC'ye önem veriyorum. Gaza gelen, dikkatsiz ve apaçi değilsen bence bir şey olmaz. Hatta yüksek cc trafikte daha fazla güven veriyor. Ekipmanları da unutma. İlk önce en iyi ekipmanı al sonrasında kalan paranla motor al.
 
Ahirete başlangıç için mantıklı hocam. Sürene göre değişir tabi. Ama kim olursa olsun çok tehlikeli kaç yıldır sürüyorum ben bile bazen kendimi tutamıyorum gaza gelip
 
Geri
Top