Aklıma Altın elbiseli adamdaki Megelli 250R geldi. Motoru çok öven bir arkadaş vardı ama motor çöptü. Şahsen çinliler yerine korelilerin TRde yaygın olmasını isterdim. Keza Daelim ve Hyosung aslında güzel fakat kroniği olan markalar ama çözülmeyecek şey değil.
daelim ve hyosung'ta kullandım. kore ve tayvan motosiklet konusunda hiç fena değiller. kymco ve sym mesela. sym satın alıp binmedim fakat kymco'nun maxi scooter'ı olan xciting 250 'nin sürüş keyfi konforu ve kalitesi hala tadı damağımda daelim'e gelirsek o da aynı şekilde fena değildi fakat bir kymco asla değildi. hyosung gtr 250r lades diye diye almıştım krank kırdı makina bazen acı tecrübeler olabiliyor o dönemlerinde ciddi racing kasası makinasıydı emsali yoktu diyebilirim ama
daelim ve hyosung'ta kullandım. kore ve tayvan motosiklet konusunda hiç fena değiller. kymco ve sym mesela. sym satın alıp binmedim fakat kymco'nun maxi scooter'ı olan xciting 250 'nin sürüş keyfi konforu ve kalitesi hala tadı damağımda daelim'e gelirsek o da aynı şekilde fena değildi fakat bir kymco asla değildi. hyosung gtr 250r lades diye diye almıştım krank kırdı makina bazen acı tecrübeler olabiliyor o dönemlerinde ciddi racing kasası makinasıydı emsali yoktu diyebilirim ama
Hyosung gtr ve Daelim roadwin çok güzel motorlardı fakat ikisinde de krank problemi vardı. Daelim'in ve hyosung'un chopper motorları da harikadır fiyatlarına göre hatta. Biri yağ biri sıvı soğutmalıydı yanlış hatırlamıyorsam. Kymco'dan bahsedecektim adını unuttum. Bence en iyi scooter motorları Kymco'nun açıkçası Getirde çalışan arkadaşlarım kullanıyordu aşırı memnunlardı. Sym'i biliyorum ama hiç denk gelemedim daha.
Aslen italyan sadece QJ grup tarafından satın alındı şuan oraya mensup.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Tarihteki ilk 6 silindir makinayı üreten firma zaten benelli. Naked motorları da harikadır fakat bu bambaşka bir makina. Dediğim gibi QJ grup tarafından satın alındı ve oraya mensup şuan. Çinli diyen de var italyan da. BN 251 TNT 25 vs kullanmış biri olarak hep italyan olduğunu bilerek kullanmıştım. Eğer çin üretimi parçalar kullanıyorsa(ki muhtemelen italyan üretim parçalar sadece çinde birleştiriliyor) Kalitesi küba,mondial gibi motorlardan kat kat daha iyi. Bu bütçede hala gönül rahatlığı ile tercih edilecek motorlar.
Hyosung gtr ve Daelim roadwin çok güzel motorlardı fakat ikisinde de krank problemi vardı. Daelim'in ve hyosung'un chopper motorları da harikadır fiyatlarına göre hatta. Biri yağ biri sıvı soğutmalıydı yanlış hatırlamıyorsam. Kymco'dan bahsedecektim adını unuttum. Bence en iyi scooter motorları Kymco'nun açıkçası Getirde çalışan arkadaşlarım kullanıyordu aşırı memnunlardı. Sym'i biliyorum ama hiç denk gelemedim daha.
sym bir dönem wolf modelini piyasaya sürmüştü (vitesli) fakat başarılı olamadı. sym 'nin uzmanlık alanı scooter ve maxi scooter'lar. kymco da öyle. denk gelirsen sym'nin bir scooter'ını deneyimlemeni öneririm. avrupanın en çok satan markasıdır scooter alanında. hysoung'a da hala üzülürüm bir firma elleri ile bir markayı nasıl batırır ciddi örneği bu marka
sym bir dönem wolf modelini piyasaya sürmüştü (vitesli) fakat başarılı olamadı. sym 'nin uzmanlık alanı scooter ve maxi scooter'lar. kymco da öyle. denk gelirsen sym'nin bir scooter'ını deneyimlemeni öneririm. avrupanın en çok satan markasıdır scooter alanında. hysoung'a da hala üzülürüm bir firma elleri ile bir markayı nasıl batırır ciddi örneği bu marka
Sym wolf cidden çok iyiydi ama parça sıkıntıları dolayısıyla kimse tercih etmiyor günümüzde. Sym'in mi Daelimin mi hatırlamıyorum S3 diye bir modeli vardı o çok iyiydi maxi olarak onu hatırlıyorum mesela. Hyosunga ben de üzülüyorum. Daelim'e de keza aynı şekilde daelim roadwin alacaktım adam başkasına satmıştı RKS titanic 150-s almıştım.
Sym wolf cidden çok iyiydi ama parça sıkıntıları dolayısıyla kimse tercih etmiyor günümüzde. Sym'in mi Daelimin mi hatırlamıyorum S3 diye bir modeli vardı o çok iyiydi maxi olarak onu hatırlıyorum mesela. Hyosunga ben de üzülüyorum. Daelim'e de keza aynı şekilde daelim roadwin alacaktım adam başkasına satmıştı RKS titanic 150-s almıştım.Alıntıyı görüntüle
daelim'in bu modeli çok güzeldi bu marka da tutulmadı. büyüyüp alıp başını gidebilecek potansiyelde ki markalar resmen garbage oldu. bu bahsettiğimiz firmalar tutunsaydı emin ol motosikletler şu an çok daha ucuzdu ciddi rekabet ortamı oluşturabilecek potansiyelleri vardı bu korelilerin. rks'de ilk çıktığı zamanlarda sanıyorum yanlış hatırlamıyorsam macaristan malıydı sonra çinliler ona da el attı.
daelim'in bu modeli çok güzeldi bu marka da tutulmadı. büyüyüp alıp başını gidebilecek potansiyelde ki markalar resmen garbage oldu. bu bahsettiğimiz firmalar tutunsaydı emin ol motosikletler şu an çok daha ucuzdu ciddi rekabet ortamı oluşturabilecek potansiyelleri vardı bu korelilerin. rks'de ilk çıktığı zamanlarda sanıyorum yanlış hatırlamıyorsam macaristan malıydı sonra çinliler ona da el attı.
RKS'nin birkaç tane motoru özellikle çok iyi. Bir Cross'u,Black cat ve 150-S serisi. 150-R berbat fakat 150-s cidden harika. Motor bloğu ölümsüz, Göstergesi vesaire gerçekten iyi ve kaliteli geri kalan parçaları da. Tek sıkıntı parçaları az olduğu için baya pahalı.
hyosung'un şu kasası ciddi safkan racing'ti. şu an olsa r25'in yüzüne bakmazdı kimse. r25' safkan racing değil kasa olarak o ayrı bir konu da işte racing olarak kabul edildi geçti gitti mesela bu makinaya oturduğun al oturuş pozisyonunu makina belirliyor. çık piste ayak padlerini değdir o kadar safkan bir racing'ti. bu da bitti.
RKS'nin birkaç tane motoru özellikle çok iyi. Bir Cross'u,Black cat ve 150-S serisi. 150-R berbat fakat 150-s cidden harika. Motor bloğu ölümsüz, Göstergesi vesaire gerçekten iyi ve kaliteli geri kalan parçaları da. Tek sıkıntı parçaları az olduğu için baya pahalı.
yolda giderken abi bu motorun ayak padlerinde paspas altında grenaj'ı motora sabitleyen vidaları fırladı gitti diyen insanları da gördüm. çinlilerin piyasada olmasının tek avantajı motor fiyatlarına denge getirmesi yamaha honda vb bilimum kaliteli markalar at koşturamıyor. eskiden motosiklet almak zengin işiydi. şimdi rahatlattılar piyasayı. çinlilere tek duam bu allah razı olsun der geçerim ama tercih eder miyim ? çok parasız kalırsam belki.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
motosiklette şase'nin kırılması bana göre eşittir o markanın kullanıcına yaptığı kasten adam öldürmeye teşebbüs daha ne olsun. bunun bir tık üstü yok. şaseyi kırmayı bırak şasesi çatlak ama haberi olmayan binlerce kullanıcı var. çinliler paragözdür. bu adamlar motor piyasasına girdiği andan beri son kullanıcıyı yolunacak tavuk olarak görüyorlar. baktılar motor bloğunda teknolojiyi yakalayamıyorlar basıyorlar makyajı havalı grenajları. zaten plastik üretme konusunda iyiler
bi gün motogp'de x çinli bir firma motorunu çıkarıp yarıştırdığı zaman o firmanın motorunu alırım binerim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
bütçene en uygun bir japon yada italyan olabilir. gerçi italyan tr şartlarında biraz zor fakat ybr 125 bile alsan çok memnun kalırsın emin ol. makyaja para kaptırma km çok sorun değil. güvendiğin birinden bir japon al geç. binerken ve satarken de sorun yaşamazsın.
hyosung'un şu kasası ciddi safkan racing'ti. şu an olsa r25'in yüzüne bakmazdı kimse. r25' safkan racing değil kasa olarak o ayrı bir konu da işte racing olarak kabul edildi geçti gitti mesela bu makinaya oturduğun al oturuş pozisyonunu makina belirliyor. çık piste ayak padlerini değdir o kadar safkan bir racing'ti. bu da bitti.
Mondial xtreme ile aynı fiyatta işte ve daha kaliteli en azından. Trdeki çoğu motor racing değil düşük cc olanlar en azından. Rs200de de aynı pozisyon sıkıntısı var.