Benim mouse tutuş şeklim ney ?

Katılım
28 Temmuz 2022
Mesajlar
53
Reaksiyon skoru
4
Aşağıya fareyi nasıl tuttuğuma dair resim ekledim. Sizce benim mouse tutma şeklim hangisi ?
 

Ekler

  • IMG_20240114_182207.jpg
    IMG_20240114_182207.jpg
    1.9 MB · Hit: 130
  • IMG_20240114_180649.jpg
    IMG_20240114_180649.jpg
    1.7 MB · Hit: 76
tutus sekılınız bence mouse un kucuklugunden kaynaklanıyor
 
Claw (pençe) ' de parmaklar yukarı doğru 90 derece gibi değil mi ? Benim tutuşum pek öyle durmuyor da. @ensareiz @habbassaka
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

tutus sekılınız bence mouse un kucuklugunden kaynaklanıyor
Yani mouse küçük olduğundan dolayı tutuşum tam belli olamaz mı?
 

Ekler

  • IMG_20240316_005651.jpg
    IMG_20240316_005651.jpg
    37.3 KB · Hit: 76
Claw (pençe) ' de parmaklar yukarı doğru 90 derece gibi değil mi ? Benim tutuşum pek öyle durmuyor da.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Yani mouse küçük olduğundan dolayı tutuşum tam belli olamaz mı?
bence mouse elınıze kucuk geldıgı ıcın oyle tutuyorsunuz
 
Minicik mausla başka şekil tutamazsın zaten :ROFLMAO: Ortalama bir maus ile daha doğru anlaşılır.
 
Mouse bana elinize uygun değil gibi geldi. Hiç oturmamış elinize. Elinize oturan bir mouse tercih edin bence.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,360
Mesajlar
11,076,396
Üyeler
198,111
Son üye
smileeclk
Geri
Top