Benim mouse tutuş şeklim ney ?

Katılım
28 Temmuz 2022
Mesajlar
53
Reaksiyon skoru
4
Aşağıya fareyi nasıl tuttuğuma dair resim ekledim. Sizce benim mouse tutma şeklim hangisi ?
 

Ekler

  • IMG_20240114_182207.jpg
    IMG_20240114_182207.jpg
    1.9 MB · Hit: 130
  • IMG_20240114_180649.jpg
    IMG_20240114_180649.jpg
    1.7 MB · Hit: 76
tutus sekılınız bence mouse un kucuklugunden kaynaklanıyor
 
Claw (pençe) ' de parmaklar yukarı doğru 90 derece gibi değil mi ? Benim tutuşum pek öyle durmuyor da. @ensareiz @habbassaka
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

tutus sekılınız bence mouse un kucuklugunden kaynaklanıyor
Yani mouse küçük olduğundan dolayı tutuşum tam belli olamaz mı?
 

Ekler

  • IMG_20240316_005651.jpg
    IMG_20240316_005651.jpg
    37.3 KB · Hit: 76
Claw (pençe) ' de parmaklar yukarı doğru 90 derece gibi değil mi ? Benim tutuşum pek öyle durmuyor da.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Yani mouse küçük olduğundan dolayı tutuşum tam belli olamaz mı?
bence mouse elınıze kucuk geldıgı ıcın oyle tutuyorsunuz
 
Minicik mausla başka şekil tutamazsın zaten :ROFLMAO: Ortalama bir maus ile daha doğru anlaşılır.
 
Mouse bana elinize uygun değil gibi geldi. Hiç oturmamış elinize. Elinize oturan bir mouse tercih edin bence.
 
Geri
Top