Neler Yeni

Bilginize ihtiyacım var

Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
26
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
Yaş
26
İsim
Abdullah Demir
5-6 gün önce modemde internet ışığı gitti ve bir süre gelmeyince ben de modemi resetledim kulanıcı adı ve şifremi tekrar girdim. Fakat internet ışığı kırmızı oldu ve bir daha da internet gelmedi.
Modem arayüzünde şu hatayı alıyorum: Bir sorun oluştu: VMG1312-T20B İnternete bağlanılamıyor. Lütfen WAN ayarlarınızı kontrol ediniz veya İnternet Servis Sağlayıcınızla (ISP) irtibata geçiniz.

Müşteri hizmetleri ile görüştüğümde internete bağlı olduğumu modem ayarlarında sorun olduğunu söylüyorlar. Fakat bir hata olmadığını söylediğimde Türk Telekom'a bildiriyorlar. Kullandığım firma Oris Telekom. Türk telekom ekipleri de modem ayarlarında sorun var ayar yapılması gerekiyor dedi. Kullanıcı adı ve şifrem doğru. Kurulumu doğru yapıyorum fakat kırmızı ışık asla yeşile dönmüyor. İnternete bağlanamıyorum. Modeme defalarca reset attım yeniden kurulum yaptım fakat sonuç alamıyorum. Modem de kurulum için 2 farklı seçenek sunuyor. ADSL ve VDSL benim paketim VDSL paket ben de VDSL seçip kuruyorum olmuyor. İkisini birden giriyorum yine olmuyor. Ne yapacağımı bilemiyorum artık.
 

emre34

80+
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
63
Dahası  
Reaksiyon skoru
38
Konum
İstanbul
İsim
Emre YILDIRIM
192.168.1.1 tarayıcıdan giriş yap bi öyle dene knka
 
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
26
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
Yaş
26
İsim
Abdullah Demir
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3

emre34

80+
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
63
Dahası  
Reaksiyon skoru
38
Konum
İstanbul
İsim
Emre YILDIRIM
oradan sıfırladınmı ?
 

memoliady

80+ Bronze
Katılım
6 Nisan 2020
Mesajlar
830
Dahası  
Reaksiyon skoru
431
İsim
mehmet adıyman
5-6 gün önce modemde internet ışığı gitti ve bir süre gelmeyince ben de modemi resetledim kulanıcı adı ve şifremi tekrar girdim. Fakat internet ışığı kırmızı oldu ve bir daha da internet gelmedi.
Modem arayüzünde şu hatayı alıyorum: Bir sorun oluştu: VMG1312-T20B İnternete bağlanılamıyor. Lütfen WAN ayarlarınızı kontrol ediniz veya İnternet Servis Sağlayıcınızla (ISP) irtibata geçiniz.

Müşteri hizmetleri ile görüştüğümde internete bağlı olduğumu modem ayarlarında sorun olduğunu söylüyorlar. Fakat bir hata olmadığını söylediğimde Türk Telekom'a bildiriyorlar. Kullandığım firma Oris Telekom. Türk telekom ekipleri de modem ayarlarında sorun var ayar yapılması gerekiyor dedi. Kullanıcı adı ve şifrem doğru. Kurulumu doğru yapıyorum fakat kırmızı ışık asla yeşile dönmüyor. İnternete bağlanamıyorum. Modeme defalarca reset attım yeniden kurulum yaptım fakat sonuç alamıyorum. Modem de kurulum için 2 farklı seçenek sunuyor. ADSL ve VDSL benim paketim VDSL paket ben de VDSL seçip kuruyorum olmuyor. İkisini birden giriyorum yine olmuyor. Ne yapacağımı bilemiyorum artık.
192.168.1.1 GİR ORDAN MODEMİ ETKİNLEŞTİR MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARA SANA YARDIMCI OLACAKLAR BU ARDA HANGİ NETİ KULANIYORSUN
 
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
26
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
Yaş
26
İsim
Abdullah Demir
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #6
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
26
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
Yaş
26
İsim
Abdullah Demir
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
192.168.1.1 GİR ORDAN MODEMİ ETKİNLEŞTİR MÜŞTERİ HİZMETLERİNİ ARA SANA YARDIMCI OLACAKLAR BU ARDA HANGİ NETİ KULANIYORSUN


Oris Telekom kullanıyorum. Bu 2.aboneliğim, başka bir adreste daha kullanıyorum. Onda sorun yokken bunda sorun yaşadım
 

XF17K

80+
Katılım
1 Nisan 2020
Mesajlar
156
Evet. Zaten modem üzerinde reset için küçük bir delik var oradan sıfırlama yapıyorum
Modem arayüzünde kullanıcı adı, şifre kısmı var. O kısmı doldurmadıysan sinyal gelse bile bağlanamazsın. Müşteri hizmetlerini arayıp bilgi alırsan yardımcı olurlar.
 
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
26
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
Yaş
26
İsim
Abdullah Demir
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Modem arayüzünde kullanıcı adı, şifre kısmı var. O kısmı doldurmadıysan sinyal gelse bile bağlanamazsın. Müşteri hizmetlerini arayıp bilgi alırsan yardımcı olurlar.

Kurulumu yapıyorum zaten yapabilmek için kullanıcı adı ve şifremi girmem gerekiyor. Dediğiniz kısımları hep dolduruyorum zaten
 

XF17K

80+
Katılım
1 Nisan 2020
Mesajlar
156
Modem girişini kastetmedim. Modeme şifrenizle girikten sonraki birincil kurulum kısmında istenen kullanıcı adı ve şifreyi kastettim. Fakat o kısımları doldurduğunuz halde sinyal alamıyorsanız müşteri hizmetlerinden yardım almalısınız.
 
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
26
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
Yaş
26
İsim
Abdullah Demir
Modem girişini kastetmedim. Modeme şifrenizle girikten sonraki birincil kurulum kısmında istenen kullanıcı adı ve şifreyi kastettim. Fakat o kısımları doldurduğunuz halde sinyal alamıyorsanız müşteri hizmetlerinden yardım almalısınız.


Aynı şeyden bahsediyoruz. ? Müşteri hizmetleri de aynı şeyi diyor. Ama sonuca ulaşmıyor çok saçma bir durum. Modem kurulumu olması gerektiği gibi ama İnternet hala gelmiyor.
 

uPixelar

80+
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
53
Dahası  
Reaksiyon skoru
22
İsim
Omer C.
Instagram
omer.cdm
Steam
uPixelar
Kritik bir soruna benziyor müşteri hizmetlerinin üstüne gidin. Kendi kendine bozulduysa %80 modemden ötesiyle ilgili bir sorundur.(Komşularınıza da bir sorun mahalle hatlarında bir sorun olabilir.)
 
Katılım
5 Nisan 2020
Mesajlar
26
Dahası  
Reaksiyon skoru
3
Yaş
26
İsim
Abdullah Demir
Kritik bir soruna benziyor müşteri hizmetlerinin üstüne gidin. Kendi kendine bozulduysa %80 modemden ötesiyle ilgili bir sorundur.(Komşularınıza da bir sorun mahalle hatlarında bir sorun olabilir.)

Yaklaşık 1 saat önce sorun düzeldi. %90 ihtimalle sorun Türk telekom kaynaklıydı. Sorun ne onu da bilmiyorum nasıl hallettiler onu da bilmiyorum ama holloldu günün sonunda :D
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
981,008
Mesajlar
8,865,237
Üyeler
155,187
Son üye
sandivic
Top Bottom