Alptug2323
80+
- Katılım
- 20 Kasım 2024
- Mesajlar
- 2
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 0
- İsim
- Alptug
Merhaba Arkadaşlar,
2024 Şubat ayında, büyük bir hevesle ilk maaşımla hayalini kurduğum bir bilgisayar topladım. Farklı firmaların parçalarını bir araya getirdiğim sistemimde ne yazık ki birçok sorunla karşılaştım:
1. İşlemci Sorunu:
Bilgisayarımı aldıktan 9 ay sonra, işlemcide kronik bir hata olduğunu fark ettim. Intel, bu hatayı (13. ve 14. nesil işlemcilerde görülen bir sorun) kabul etti. İşlemciyi 6 Eylül’de servise gönderdim ve 20 Kasım’da geri alabildim.
2. Sıvı Soğutucu Sorunu:
Cougar marka sıvı soğutucumun LED ışıkları çalışmıyordu. Bu durumu da servise bildirdim, ancak “sorun yok” diyerek geri gönderdiler. Sorunun devam ettiğini düşünüyorum.
3. Montaj Sırasında Yeni Arızalar:
Bugün işlemcimi ve sıvı soğutucumu geri almak için servise gittim, ancak montaj sırasında başka sorunlar ortaya çıktı. Anakartım (Asus) ve sıvı soğutucum, işlemcinin neden olduğu kısa devre yüzünden hasar görmüş. Şimdi bu iki ürünü de servise göndermek zorunda kaldım.
Bu süreçte bilgisayarı doğru düzgün kullanamadım, çünkü montajı sadece Vatan Bilgisayar yaptı ve sorunlar nedeniyle sürekli servisteydi. Yaşadığım bu olaylar beni ciddi şekilde hayal kırıklığına uğrattı. Bu bilgisayarı toplarken büyük bir heyecanım vardı, ancak şu an tamamen hevesim kırılmış durumda.
Hukuki Süreçle İlgili Sorularım:
• Olası bir durumda bilgisayar elimde kalırsa ve kullanılamaz hale gelirse, hakkımı nasıl arayabilirim?
• Tüm ürünlerin garantisi 2026 Şubat’a kadar devam ediyor. Bu durum garantiyi nasıl etkiler?
İşlemci : İ7 - 14700kf
Anakart : Asus Z790-P
Sıvı Soğutucu : cougar Aqua 360
Ekran kartı : Asus 4070
Yardımcı olabilecek fikirlerinizi bekliyorum.
Teşekkürler!
2024 Şubat ayında, büyük bir hevesle ilk maaşımla hayalini kurduğum bir bilgisayar topladım. Farklı firmaların parçalarını bir araya getirdiğim sistemimde ne yazık ki birçok sorunla karşılaştım:
1. İşlemci Sorunu:
Bilgisayarımı aldıktan 9 ay sonra, işlemcide kronik bir hata olduğunu fark ettim. Intel, bu hatayı (13. ve 14. nesil işlemcilerde görülen bir sorun) kabul etti. İşlemciyi 6 Eylül’de servise gönderdim ve 20 Kasım’da geri alabildim.
2. Sıvı Soğutucu Sorunu:
Cougar marka sıvı soğutucumun LED ışıkları çalışmıyordu. Bu durumu da servise bildirdim, ancak “sorun yok” diyerek geri gönderdiler. Sorunun devam ettiğini düşünüyorum.
3. Montaj Sırasında Yeni Arızalar:
Bugün işlemcimi ve sıvı soğutucumu geri almak için servise gittim, ancak montaj sırasında başka sorunlar ortaya çıktı. Anakartım (Asus) ve sıvı soğutucum, işlemcinin neden olduğu kısa devre yüzünden hasar görmüş. Şimdi bu iki ürünü de servise göndermek zorunda kaldım.
Bu süreçte bilgisayarı doğru düzgün kullanamadım, çünkü montajı sadece Vatan Bilgisayar yaptı ve sorunlar nedeniyle sürekli servisteydi. Yaşadığım bu olaylar beni ciddi şekilde hayal kırıklığına uğrattı. Bu bilgisayarı toplarken büyük bir heyecanım vardı, ancak şu an tamamen hevesim kırılmış durumda.
Hukuki Süreçle İlgili Sorularım:
• Olası bir durumda bilgisayar elimde kalırsa ve kullanılamaz hale gelirse, hakkımı nasıl arayabilirim?
• Tüm ürünlerin garantisi 2026 Şubat’a kadar devam ediyor. Bu durum garantiyi nasıl etkiler?
İşlemci : İ7 - 14700kf
Anakart : Asus Z790-P
Sıvı Soğutucu : cougar Aqua 360
Ekran kartı : Asus 4070
Yardımcı olabilecek fikirlerinizi bekliyorum.
Teşekkürler!