Merhaba arkadaşlar, 4 Ocak 2025'te Alışgidiş (Fibabanka) uygulamasından BittiBitiyor (SAR Elektronik) isimli satıcıdan hepsi Samsung markalı 1 adet telefon, 1 adet akıllı saat, 1 adet kablosuz kulak içi kulaklık ve 1 adet şarj adaptörü aldım. Ürünlerde görünür bir problem yok ancak Samsung sitesine ürünleri kaydettiğimde saatin ve kulaklığın garanti süreleri 5 ve 4 ay daha geride olduğunu gördüm.
Samsung'dan destek açtıktan sonra aradılar ve ürünlerin aktivasyonunun daha önce yapıldığını, satıcı ile iletişime geçmem gerektiği söylendi. Satıcı ise sitede ülkeye giriş tarihi baz alındığını, garanti için faturanın baz alındığı minvalinde mantıklı görünen bir açıklama yaptı ve gerçekten de garantiye gittiğimde faturanın önemli olduğu bir gerçek. (İsteyenlere mesajları atarım) Bu arada faturada TCKN kısmını 111.. İle doldurmuşlar o da kafamı kurcalamıyor değil.
Şimdi, bu sorun neden sizce ve ürünlerin teşhir vs olma ihtimali var mı? Ürünlerde sorun yoksa neden Samsung görevlisi aktivasyonları daha önce yapılmış vs dedi? Satıcının genel olarak puanı yüksek ve olumlu ancak Ekşi ve Şikayetvar'da teşhir/iade ürünlerin satıldığını söyleyenler de yok değil.
Samsung'dan destek açtıktan sonra aradılar ve ürünlerin aktivasyonunun daha önce yapıldığını, satıcı ile iletişime geçmem gerektiği söylendi. Satıcı ise sitede ülkeye giriş tarihi baz alındığını, garanti için faturanın baz alındığı minvalinde mantıklı görünen bir açıklama yaptı ve gerçekten de garantiye gittiğimde faturanın önemli olduğu bir gerçek. (İsteyenlere mesajları atarım) Bu arada faturada TCKN kısmını 111.. İle doldurmuşlar o da kafamı kurcalamıyor değil.
Şimdi, bu sorun neden sizce ve ürünlerin teşhir vs olma ihtimali var mı? Ürünlerde sorun yoksa neden Samsung görevlisi aktivasyonları daha önce yapılmış vs dedi? Satıcının genel olarak puanı yüksek ve olumlu ancak Ekşi ve Şikayetvar'da teşhir/iade ürünlerin satıldığını söyleyenler de yok değil.