Neler Yeni

BittiBitiyor ve Samsung Garanti Problemi

can_dinc

80+
Katılım
10 Ocak 2023
Mesajlar
9
Dahası  
Reaksiyon skoru
0
İsim
Can Dinç
Merhaba arkadaşlar, 4 Ocak 2025'te Alışgidiş (Fibabanka) uygulamasından BittiBitiyor (SAR Elektronik) isimli satıcıdan hepsi Samsung markalı 1 adet telefon, 1 adet akıllı saat, 1 adet kablosuz kulak içi kulaklık ve 1 adet şarj adaptörü aldım. Ürünlerde görünür bir problem yok ancak Samsung sitesine ürünleri kaydettiğimde saatin ve kulaklığın garanti süreleri 5 ve 4 ay daha geride olduğunu gördüm.

Samsung'dan destek açtıktan sonra aradılar ve ürünlerin aktivasyonunun daha önce yapıldığını, satıcı ile iletişime geçmem gerektiği söylendi. Satıcı ise sitede ülkeye giriş tarihi baz alındığını, garanti için faturanın baz alındığı minvalinde mantıklı görünen bir açıklama yaptı ve gerçekten de garantiye gittiğimde faturanın önemli olduğu bir gerçek. (İsteyenlere mesajları atarım) Bu arada faturada TCKN kısmını 111.. İle doldurmuşlar o da kafamı kurcalamıyor değil.

Şimdi, bu sorun neden sizce ve ürünlerin teşhir vs olma ihtimali var mı? Ürünlerde sorun yoksa neden Samsung görevlisi aktivasyonları daha önce yapılmış vs dedi? Satıcının genel olarak puanı yüksek ve olumlu ancak Ekşi ve Şikayetvar'da teşhir/iade ürünlerin satıldığını söyleyenler de yok değil.
 

EmrCPR

80+ Bronze
Katılım
26 Nisan 2020
Mesajlar
1,091
Dahası  
Reaksiyon skoru
717
İsim
Emre
Hocam selamlar,

Ürünün fatura tarihinden itibaren garantisi başlar. Fatura hangi tarihte kesildiyse o tarihte başlar bi sıkıntı olmaz.
 
Top Bottom