Blackshark v2 almalı mıyım

onuridvan

80+
Katılım
5 Ocak 2023
Mesajlar
453
Reaksiyon skoru
88
Arkadaşlar razer blackshark v2 kulaklık almayı düşünüyorum bu kulaklık hakkındaki yorumlarınız nedir? Bir de usb ses kartıyla geliyor değil mi ses kartsız modeli yok? Mediamarktta hiçbir açıklama yazmadığı için kafam karıştı
 
Arkadaşlar razer blackshark v2 kulaklık almayı düşünüyorum bu kulaklık hakkındaki yorumlarınız nedir? Bir de usb ses kartıyla geliyor değil mi ses kartsız modeli yok? Mediamarktta hiçbir açıklama yazmadığı için kafam karıştı
ben kullanıyorum aşırı güzel. Evet ses kartı ile geliyor. Konforu ses kalitesi malzeme kalitesi herşeyi çok güzel.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

sinerjiden de alabilirsiniz.
 
ben kullanıyorum aşırı güzel. Evet ses kartı ile geliyor. Konforu ses kalitesi malzeme kalitesi herşeyi çok güzel.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

sinerjiden de alabilirsiniz.
Hocam Peki kendi bilgisayarımda ses kartı falan yok sorun olur mu? Kendininki yeterli midir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Anakartım Msi pro h610m-e
 
Hocam Peki kendi bilgisayarımda ses kartı falan yok sorun olur mu? Kendininki yeterli midir
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Anakartım Msi pro h610m-e
dostum benim attığımda ses kartı var zaten. İsterse en kötü ses kartı olsun anakartında. Kendi ses kartını kullanıyor.
 
Arkadaşlar razer blackshark v2 kulaklık almayı düşünüyorum bu kulaklık hakkındaki yorumlarınız nedir? Bir de usb ses kartıyla geliyor değil mi ses kartsız modeli yok? Mediamarktta hiçbir açıklama yazmadığı için kafam karıştı
x modeli değilse evet usb kartı var
şahsen alınacağını düşünüyorum tabi kardiyotik mikrofon palavra tertemiz her yerden gelen sesleri alıyor artık ona yazılım falan kullanacaksınız veya discorddan yararlanacaksınız birde kulaklık pedlerinin ayarlanması biraz uğraştırabiliyor onun dışında kötü bir şeyi yok alınabilir
 
x modeli değilse evet usb kartı var
şahsen alınacağını düşünüyorum tabi kardiyotik mikrofon palavra tertemiz her yerden gelen sesleri alıyor artık ona yazılım falan kullanacaksınız veya discorddan yararlanacaksınız birde kulaklık pedlerinin ayarlanması biraz uğraştırabiliyor onun dışında kötü bir şeyi yok alınabilir
Pedler nasıl uğraştırıyor hocam
 
Geri
Top